Volgens die hollywood gozer met expertise in het vak wel, denk toch dat ik hem eerder op zijn blauwe ogen geloof dan jou, nofi natuurlijk.quote:
Klopt, dat zou het geval zijn als ze aan één stuk had gefilmd. Ik droeg daarom de stop-motion techniek aan waar dit niet van op toepassing is.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
1/18de van een seconde is niet echt een lange sluitertijd.
Ze laat ook nog de 8 milimeter camera zien waar het mee gefilmd is, eventueel kan je het model achterhalen oid?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Klopt, dat zou het geval zijn als ze aan één stuk had gefilmd. Ik droeg daarom de stop-motion techniek aan waar dit niet van op toepassing is.
Ze gebruiken moderne technieken om dingen na te maken die je met een 8mm van 40 jaar oud zonder probleem kunt doen (en idd hel moeilijk/onmogelijk zijn) met een moderne camera dat is gewoon een gebrek aan visie.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens die hollywood gozer met expertise in het vak wel, denk toch dat ik hem eerder op zijn blauwe ogen geloof dan jou, nofi natuurlijk.
Welke tijd ongeveer?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze laat ook nog de 8 milimeter camera zien waar het mee gefilmd is, eventueel kan je het model achterhalen oid?
Meerdere keren in de docu, als ze weer een shot doen dat ze aan het filmen is. En dan nog. Verklaar het deel eens dat ze 3 camera's moest gebruiken om het te filmen, die maakt het weer wat onhoudbaarder wat betreft je stop motion theorie.quote:
Tja, gelovigen houden ook niet van oprechte kritiek op hun heilige tekstenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
We hebben dan ook erg geniale mensen in dit topic. Die kunnen alles, maar dan ook alles ontkrachten wat ze zien. Ze hoeven dan ook niet wat meer informatie te hebben, ze weten toch al hoe het zit. Buitenaards?
Mjah, zoals ik al zei, moet ik de docu nog zien. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Tja, ongelovigen houden ook niet van oprechte kritiek op hun heilige afwuivende teksten
Hmm, ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk aan een canon 318 ofzo, kan er ook helemaal naastzitten.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef jogy het volgende:
Rond de 12:20 is er wel een redelijk beeld van de camera overigens.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk aan een canon 318 ofzo, kan er ook helemaal naastzitten.
Ik heb overigens alleen de eerste 10 minuten gekeken. Ik weet dat ik hem helemaal zou moeten kijken voordat ik mijn oordeel vel, maar ik dacht dat mijn kennis dit topic toch wel kon verrijken.
Zu je willen zeggen bij welke tijd ze het over die drie camera's heeft?
Jawel hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:02 schreef vanhal het volgende:
De film doet het niet meer?
En doe dat nu eens met een oude 8mm camera op 1 frame, zonder apparatuur dat er voor gemaakt is dusquote:Op maandag 20 juli 2009 15:13 schreef _Led_ het volgende:
Als je naar die single-frames kijkt lijkt het inderdaad enorm op een open-sluiter shot met camerabeweging.
Als je camera ook per-frame kan stappen is het volgens mij eenvoudig te reproduceren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben persoonlijk niet zo op de hoogte van 8mm camera's, daar zou ik eens in moeten duiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
En doe dat nu eens met een oude 8mm camera op 1 frame, zonder apparatuur dat er voor gemaakt is dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |