zuid-hollandquote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Isdatzo het volgende:
Gaan we er weer een provincie-bashtopic van maken?
Nou, dan zit ik in iedergeval goed met m'n brabant.
Ga er voor het eerst in mijn leven heen, dat vind ik nogal wat ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
maar is de huisarts een feest in Friesland?
aaah ok.. gefeliciteerd danquote:Op maandag 20 juli 2009 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga er voor het eerst in mijn leven heen, dat vind ik nogal wat ja.
Dankje!quote:
quote:
Delen! Vorige mix viel ook goed in de smaak hierzo, en bij een aantal chicksquote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
Ah hier zijn we.
Nieuwe set opgenomen. Lekker voor als je aan het chillen bent!
C'mon.. het isquote:
Nico is al bezet.. En jij ookquote:Op maandag 20 juli 2009 18:37 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon.. het isNico.
Iedereen zou op hem kwijlen.
HOUNIET_-_CHILLMODUSquote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Delen! Vorige mix viel ook goed in de smaak hierzo, en bij een aantal chicks
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_lunch_filmpje.html
Niet voor meisje-meisjes.. Die vinden het vast zielig..
Ben bezig met luisteren (niet bepaald een korte trackquote:
Net zoals wijquote:
Get a roomquote:Op maandag 20 juli 2009 19:59 schreef L.no het volgende:
Omg, ik vond m al tof en toen ik die mix van Michael Jackson hoorde, was ik verliefd.
2x verliefd zijn op dag.
Ja maar, dan kan je straks niet meer lopenquote:
Ach, zo krijgen we het topic wel vol.quote:
Boeiend, daar hebben ze rolstoelen voor.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan je straks niet meer lopen
Klinkt goed.quote:
Best een chille plaat, maar het is alweer een tijd geleden dat ik dit nummer gehoord hadquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:41 schreef PieterBas het volgende:
Pas op,.. heb je straks een paar lekke banden..
* PieterBas en Bootje hadden een gast in de klas met een rolstoel... die had opeens de pech dat al zijn banden lek waren..
Stiekem moest je er toch wel om lachen![]()
Ach, moet lukken hoor..quote:
Welke, de eerste of de tweede?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Best een chille plaat, maar het is alweer een tijd geleden dat ik dit nummer gehoord had
Waarom 'banden' subben? Mij volpompen werkt heul niet hoor als ik sowieso niet kan lopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, moet lukken hoor..
En anders pomp ik je banden wel vol..
Room 5quote:Op maandag 20 juli 2009 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Welke, de eerste of de tweede?
[..]
Waarom 'banden' subben? Mij volpompen werkt heul niet hoor als ik sowieso niet kan lopen.
Niet? Eiwitten maken een vrouw iig gelukkiger.. Dan zit je met een big smile in je roelstoel!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Welke, de eerste of de tweede?
[..]
Waarom 'banden' subben? Mij volpompen werkt heul niet hoor als ik sowieso niet kan lopen.
Ja, ik vind beiden tof. Die van Shaggy kan ik goed bij dansen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Room 5
Hoewel Shaggy op zich ook wel ok is
Ah, je wilt mij zwanger hebben....quote:Op maandag 20 juli 2009 20:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet? Eiwitten maken een vrouw iig gelukkiger.. Dan zit je met een big smile in je roelstoel!
Mwah, nog ff niet hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik vind beiden tof. Die van Shaggy kan ik goed bij dansen.![]()
[..]
Ah, je wilt mij zwanger hebben....
Die 30 komt voor jou ook steeds dichter in de buurtquote:
Bolt is niet de enige die hard kan rennen hoor.. Boot (bijna hetzelfde) ookquote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef PieterBas het volgende:
En als je pech heb.. zijn je banden ook leeg... kan je ook nergens naar toe vluchten![]()
Wedstrijdjequote:Op maandag 20 juli 2009 20:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bolt is niet de enige die hard kan rennen hoor.. Boot (bijna hetzelfde) ook
White men cán run.. Je moet ze alleen stimuleren..quote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wedstrijdje
Ik ga trouwens naar Usian Bolt kijken in Brussel
en trouwens... je bent blank.. Blanken kunnen niet sprinten
Oh crap.. Bootje dat achter mij aan komt.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef PieterBas het volgende:
En als je pech heb.. zijn je banden ook leeg... kan je ook nergens naar toe vluchten![]()
Ontken het maar.quote:
Faalhaas!quote:
Mij hoef je niet te stimuleren hoor. Ik ga vanzelf welquote:Op maandag 20 juli 2009 20:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
White men cán run.. Je moet ze alleen stimuleren..
Veel mensen beginnen pas met kinderen bij 40+ ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die 30 komt voor jou ook steeds dichter in de buurt
Ik wil nog een beetje fit achter mijn kinderen aan kunnen lopen.. dus rond de 35 lijkt mij een mooie leeftijd..quote:Op maandag 20 juli 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Veel mensen beginnen pas met kinderen bij 40+ ofzo.
Dat zit in je bloed...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff, ben nu ff gewend aan de sloomheid.
Nou, ik iets eerder hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil nog een beetje fit achter mijn kinderen aan kunnen lopen.. dus rond de 35 lijkt mij een mooie leeftijd..
GOD, ik word oud.. ik begin al over kinderen te denken... en ik heb niet eens een vriendin![]()
True, rond de 35 is ook een mooie leeftijd.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil nog een beetje fit achter mijn kinderen aan kunnen lopen.. dus rond de 35 lijkt mij een mooie leeftijd..
GOD, ik word oud.. ik begin al over kinderen te denken... en ik heb niet eens een vriendin![]()
Versier die collega van je dan.. Kan je d'r sexen in het archief.. Vraag piles Hij was het toch(?) maar..quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:
Ja pff.. iets duidelijker plz.quote:Nou, ik iets eerder hoor
Als m'n relatie het toelaat that is..
You'll notice quick enoughquote:
Als je expres mij zwanger maakt eh, dan krijg je de volle laag van mijn vuisten.quote:
Ik gebruik ander rubberquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
Over banden gesproken, mijn mpp 2ct is onderweg vanuit Spanje.
Net weer ff stukje gereden met 'de oude garde'.. nohhh 't was weer lekker. Maar m'n bandje begint serieus op te raken nu
.
Ik heb 6x 25"quote:
Als mijn rubber over je heen rijdt, kan je de cristallen van het ZOAB bestuderenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn rubber bestaat uit 2 compounds en plakt ongetwijfeld veel beter.
Oké.. 3 puntjesquote:Op maandag 20 juli 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als mijn rubber over je heen rijdt, kan je de cristallen van het ZOAB bestuderen
Asfalt dan, en moleculenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké.. 3 puntjes.
1) Ik rijd niet op zoab.
2) Zoab is niet gevormd uit kristallen.
3) Als zoab dat al was dan schreef je 'kristallen' met een 'k'.
En éigenlijk is het ook gewoon 'zoab', in onderkast.
Dus al met al is 't een vrij sterk verhaal dat je daar ophangt.
Try mequote:Op maandag 20 juli 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat jij met je logge koektrommel ook maar in de buurt komt.
De Winter Logistics, Veiling Honselersdijkquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Winter Logistics, Veiling Honselersdijk
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat jij met je logge koektrommel ook maar in de buurt komt.
Dan ga je maar voor m'n wielen liggen..quote:
Oh, ik denk dat 't die van jou is. Richt dat kreng een keer af johquote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Mijne ook al een tijd, hij roept maar een eind weg
House en Techhouse.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ej Hou, wasda veur muziek?
Heb hem al een stomp verkocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat 't die van jou is. Richt dat kreng een keer af joh.
Mijne heb ik al jaren geleden de mond gesnoerd.
Stage SC # 1031: Waar Nico gevoelig op de plaat staat.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
Doe dat linkje nog een keer want ik ben te lam om te zoeken waar 'ie nou stond.
Hij roept L.no ookquote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, kan dat kutding z'n bakkes niet houden? Ik erger me eraan.
Ohjaquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef L.no het volgende:
De zelfde linkje staat toch bij je sig?
Ik hoor niets.quote:
Ze kan weer een beetje praten ondertussen en ademhalen gaat ook weer maar heeft nog wel veel pijn.. gister weer opgehaald en ze zit nu thuis met een hele stapel pilletjes en stuff.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat sowieso..
Hoe is het met je moeder?
hmm.. zo moeiljk om je moeder zo te zien denk ik. Ik had al moeite om mijn vader echt pijn te zien hebben na een simpele vingeroperatie. En mijn vriendin heeft haar moeder een hersenbloeding zien krijgen die daardoor verlamd is geraakt aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze kan weer een beetje praten ondertussen en ademhalen gaat ook weer maar heeft nog wel veel pijn.. gister weer opgehaald en ze zit nu thuis met een hele stapel pilletjes en stuff.
Ook heavy shit manquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. zo moeiljk om je moeder zo te zien denk ik. Ik had al moeite om mijn vader echt pijn te zien hebben na een simpele vingeroperatie. En mijn vriendin heeft haar moeder een hersenbloeding zien krijgen die daardoor verlamd is geraakt aan de rechterkant.
Tja, idd. Thanksquote:Misschien kan je er beter mee omgaan als het je echt gebeurd, maar ik kan me er nu weinig bij voorstellen. Ik zou echt kapot zijn denk ik.
Maar goed. In ieder geval goed dat ze thuis zit lijkt me. Hopelijk knapt ze snel en helemaal op!
Zal 't doorsturenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee precies.. dit komt er nog ff tussendoor.
Ik stuur in ieder geval ff wat sterkte richting huize Isdatzo!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
Sterkte Isdatzo
Niet fijn, dat soort dingen!
Mja, met net nieuwe banden rijden vind ik toch altijd een beetje eng. Sowieso is 't nog maar de vraag wanneer dat kreng Vanuit Hannover hier isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat is dan wel lekker! Nieuwe bandjes inrijden/uittesten
tja.. een auto kan niet omvallen he.. Hij snapt dat niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, met net nieuwe banden rijden vind ik toch altijd een beetje eng. Sowieso is 't nog maar de vraag wanneer dat kreng Vanuit Hannover hier is. En dan moet ik 't wiel er nog uit slopen en de band om de velg laten leggen en laten balanceren.
ja ok, maar dat gaat dus met een auto wat makkelijker als een motor. Een motorband is niet verkant (jaja alle banden zijn rond, maar je snapt me best) en dweilen op een motor is toch spannender als met een autoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:52 schreef The_Dean het volgende:
Jazeker wel, auto dweilt eerst ook, maar na even rubberen en een paar fanatieke rontondes is alles lekker ingereden
Preciesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok, maar dat gaat dus met een auto wat makkelijker als een motor. Een motorband is niet verkant (jaja alle banden zijn rond, maar je snapt me best) en dweilen op een motor is toch spannender als met een auto
En hoe!quote:
Thnx man.quote:
Dit snap ik even nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Thnx man.
Nu weer lekker slapen. De eerste 50 zitten er op.
Truste.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, is megaupload snel geworden ineens. Ik download gewoon met 4mb/s nu
.
Compensatiedrang?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 75% van mn bandbreedte over hoor.
Onder het motto .. " De mijne is beter/groter/sneller/dikker/whatever" ..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Dan mag jij uitleggen hoe dat 'iets' zou moeten compenseren. Ik zou zo'n link niet leggen, jij wel?
Ja, dan zie ik nog steeds niet hoe dat iets zou moeten compenserenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder het motto .. " De mijne is beter/groter/sneller/dikker/whatever" ..
Dat kleine pielemoosje van jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dan zie ik nog steeds niet hoe dat iets zou moeten compenseren [ afbeelding ].
Ja, ik weet dat je daar op doelde, maar ik snap niet hoe een snelle internetverbinding een kleine piemel zou kunnen (/moeten) compenseren, als dat het geval zou zijnquote:
De manier hoe jij het vertelde.... Never mind.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je daar op doelde, maar ik snap niet hoe een snelle internetverbinding een kleine piemel zou kunnen (/moeten) compenseren, als dat het geval zou zijn.
gehaktdag..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De manier hoe jij het vertelde.... Never mind.
Weten jullie wat voor dag het morgen is..?
Ja ook.. Maar verder...quote:
Bootje een kwart eeuw oudquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De manier hoe jij het vertelde.... Never mind.
Weten jullie wat voor dag het morgen is..?
Dat ook bijna..quote:
quote:
Morgen dusquote:
Ik had het ook over morgenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Psychonikeo het volgende:
dus? vandaag is er dus nog niets aan de hand..
Snel dit topic volposten.. zorgen dat bootje geen lapo krijgt en dan overmorgen pas 't nieuwe topic openenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Psychonikeo het volgende:
dus? vandaag is er dus nog niets aan de hand..
Dan zorg ik wel voor een lapo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snel dit topic volposten.. zorgen dat bootje geen lapo krijgt en dan overmorgen pas 't nieuwe topic openen?
* Isdatzo naar knopje wijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo naar knopje wijst.
Niemand die het merkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ai, ja, das idd ff kut..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren ff een brok in mijn keel momentje op mijn werk...
Verleden jaar is een vriendin van mij overleden... op haar rouwadvertentie... stond iets van "Girls just wanna have fun"... en ja hoor. Ik zet de radio op mijn werk weer aan.. en precies dat nummer...
Toen kreeg ik wat rillingen over mijn rug...
Ik wil van school afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Het zijn ook een stel faalhazen op Inholland..
Zaterdag een brief ontvangen over mijn herinschrijving.... Terwijl ik mij 3 weken geleden heb uitgeschreven, wacht de administratie op een kopie van mijn diploma... van mijn opleiding...
Zelfs dat gaat nog fout
Een leuk filmpje om 't goed te maken danquote:
Omg. Mn wasgoedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een leuk filmpje om 't goed te maken dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)voor_dakkoffers.html.
Ah, wat schattig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een leuk filmpje om 't goed te maken dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)voor_dakkoffers.html.
Ach ja, het was ff kut..quote:
ff doorzetten.. en sta jij ook op het podium van de Koninklijke Schouwburg... en uiteraard zal PieterBas daar zijn.. om voor de derde jaar achtereen op de kosten van IH te kunnen drinkenquote:Ik wil van school af
*ril*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren ff een brok in mijn keel momentje op mijn werk...
Verleden jaar is een vriendin van mij overleden... op haar rouwadvertentie... stond iets van "Girls just wanna have fun"... en ja hoor. Ik zet de radio op mijn werk weer aan.. en precies dat nummer...
Toen kreeg ik wat rillingen over mijn rug...
Ik was er al, helaasquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ben ik tegenwoordig de eerste hier 's ochtends?
lekker huisartsinnetje? Pics!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:04 schreef The_Dean het volgende:
Had me bijna verslapen voor de dokter, dus even geen tijd genomen te posten. Kan dagelijks om half zeven posten, maar dan is er toch niemand
Groeten van het huisartsinnetje
Vast wel pics.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
boh = ja?
En zonde dan dat er geen pics zijn
inderdaad!! Namen moeten we hebben Dean!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast wel pics.
Dean moet gewoon ff op hyves enzo gaan zoeken![]()
.
apart.. geen hete soep op ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
M'n tong doet pijn.. vreemd. Heb er niks mafs mee gedaan.
jah maar tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb het zelf moeten regelen hoor
wat moet je allemaal nu nog doen dan? School is toch wel klaar nu?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar tochhetgeen wat voor mij het dichtste bij vakantie komt is introductie van de uni
en dat is het gewoon hier in Nijmegen
quote:
ik moet nog even een half stageverslag in elkaar flansen... en ben hard aan het feesten (vierdaagse hequote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat moet je allemaal nu nog doen dan? School is toch wel klaar nu?
Of ben je nu gewoon hard aan het werken?
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. dat klinkt ook bijna als vakantie man
Psies.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. dat klinkt ook bijna als vakantie man
bij een brillenwinkelquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en waar gesolliciteerd enzo? vertel, verhalen willen we horen!
dat is pas bikkelen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Psies.
Ik ben nog hard aan 't stressen nu.
Volgende week _moet_ *alles* af. 2 Augustus ga ik op vakantie en dan ga ik ook echt, klaar of niet klaar. Volgende week maandag ff vrij nemen want dan, als m'n bandje binnen is, gaan we een dagje Eifel doen.
quote:
quote:
oeh kinky..quote:
Ik ga dan mensen aan een bril helpen jahquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh kinky..
Ga jij dan mensen aan een bril helpen? Heb je daar geen opticienopleiding voor nodig?
Waarschijnlijk puur verkoop dan zeker?
Wil ik ook een keer laten doen, oogmeting oid. Volgens mij zie ik met m'n linker oog een stukje scherper dan met m'n rechterquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga dan mensen aan een bril helpen jahmaar ze willen brillen verkopen als mode-accesoire
En ik krijg een interne opleiding om oogmetingen te mogen doen en om brillen te kunnen slijpen indien ik aangenomen word
heb hetzelfde probleem.... zie heel veel met 2 ogen... met rechts zie ik ook heel goed.. maar met links is alles blurryquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil ik ook een keer laten doen, oogmeting oid. Volgens mij zie ik met m'n linker oog een stukje scherper dan met m'n rechter.
Ja, en dan ga je iedere keer wisselen van oog om te kijken of je 't je nou inbeeldt of nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
heb hetzelfde probleem.... zie heel veel met 2 ogen... met rechts zie ik ook heel goed.. maar met links is alles blurrymisschien ook maar eens doen... want ik wil eigenlijk niet dat het nog slechter word...
niet goed...als ik word aangenomen mag je wel langs komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je iedere keer wisselen van oog om te kijken of je 't je nou inbeeldt of niet. Deed ik net weer
.
Ik doe 't altijd met auto's die ver weg zijn.. en dan eerst met 't ene oog het kenteken proberen te lezen, en dan met 't anderquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
niet goed...als ik word aangenomen mag je wel langs komen
altijd handigquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga dan mensen aan een bril helpen jahmaar ze willen brillen verkopen als mode-accesoire
En ik krijg een interne opleiding om oogmetingen te mogen doen en om brillen te kunnen slijpen indien ik aangenomen word
Nijmegen isquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe 't altijd met auto's die ver weg zijn.. en dan eerst met 't ene oog het kenteken proberen te lezen, en dan met 't ander.
Ja, in Nijmegen zeker. Ben nog nooit in Nijmegen geweest.. ik weet niet of datis of
.
En dan de Mexicaanse-varkenvogelkanker krijgen zekerquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen iskom vrijdag zou ik zeggen... Vierdaagse feesten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan de Mexicaanse-varkenvogelkanker krijgen zeker.
Die vierdaagsefeesten, wat houdt dat in dan?
Oh, da's dus een soort slechte variant op carnaval dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Nou gewoon.... Buiten optredens kijken en zuipen, kroeg in en zuipen, dan op dinsdag t/m vrijdag om 4 uur naar de wedren om met je zatte kop lopers aan te moedigen (en dan met je brakke stem op sbs6 komen de volgende dag; 'ze zijn er bijna' zingend) en dan rond 5 uur in bed rollen en op 12 uur ontbijten en dan 7 dagen herhalen![]()
zaterdag toch niet? vrijdagavond laatste en drukste dag en dan lekker blijven liggen zaterdagquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, da's dus een soort slechte variant op carnaval dus.
Klinkt wel grappig, maar niet als je gewoon om 8.30 op stage begint![]()
.
Je vergeet even dat ik vanuit Valkenswaard zou moeten komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
zaterdag toch niet? vrijdagavond laatste en drukste dag en dan lekker blijven liggen zaterdag
1e trein s'ochtendsquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik vanuit Valkenswaard zou moeten komen.
Die doet het zowiezo niet meerquote:
Oh? Serieus?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
16 juli tot 16 augustus dus.
Had ik helemaal niet bij stilgestaan.
Ocharme tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
voor mij is dat dus echt niet leuk
wat zei je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef The_Dean het volgende:
Had ik al verteld dat mijn oren het weer doen?
Ja, rechts was zo'n 80 % doof, al een poos. Toen ik maandagochtend ook links vrijwel niks meer hoorde heb ik de huisarts maar even gebeld. Maandag ene kant gedaan, vanochtend andere kant. Was eerst heerlijk rustig om me heen, nu hoor ik weer elk kraakje, piepje, knarsje, tikje en fluitje.quote:
Nice, doe je goed Houquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:03 schreef Houniet het volgende:
Dag 2 zit er op!
Anderhalf uur eerder binnen dan gisteren.
Op naar Groesbeek en vrijdagavond![]()
!
Doei.
Bel dan zelf terug als je de bus uit bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. zat ik zojuist in de bus, word ik gebeld.. Vraagt het meisje of het geschikt is. Ik zei, nou over 5 minuten ben ik de bus uit en dan is het wat stiller..
Dan bel ik morgen wel weer...
uhm.. nou ja.. als ze met een onbekend nummer belt..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bel dan zelf terug als je de bus uit bent.
pff.. het is dat het regentquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:57 schreef Bootje84 het volgende:
Goedeavond vrienden en vriendinnen! Er is nog koek
Je bent welkom om d'r eentje te halen..!
Tnx. Heb van mijn zus 3 kilo snoep gekregen. Van die emmers van 1K per stuk.. En dat terwijl ik juist mn buik weg wil werkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. het is dat het regent
Maar nogmaals gefeliciteerd
Wil je best helpen met leeg eten....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tnx. Heb van mijn zus 3 kilo snoep gekregen. Van die emmers van 1K per stuk.. En dat terwijl ik juist mn buik weg wil werken
Verder van L.no een lieve video gekregen (zelf opgenomen) en werd semi-wakker gebelt door haar
Tering! Das 2 kilo per maand. Maar goed, jij mag er gerust een kilo of 15 bij hebben gok ik zo. Bij mij mag er wel weer 5 vanaf..quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wil je best helpen met leeg eten....
* PieterBas is ondertussen 6 kg aangekomen sinds april
Ik eet op mijn werk.. 8 bruine boterhammen, 1 banaan en af en toe iets van de subway of de la place.. Als je dat een paar weken volhoudt komen de kilootjes er ook aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering! Das 2 kilo per maand. Maar goed, jij mag er gerust een kilo of 15 bij hebben gok ik zo. Bij mij mag er wel weer 5 vanaf..
Ik ben heel erg benieuwd! Als je dat voor elkaar krijgt zonder dat ik mn eetpatroon aan hoef te passen, zou dat super zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef PieterBas het volgende:
Al weet ik nog wel een strakke buikoefening voor je.. 2x 1 minuten per dag.. en dat een paar weken lang.. en je moet wel richting de sixpack gaan
8?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik eet op mijn werk.. 8 bruine boterhammen, 1 banaan en af en toe iets van de subway of de la place.. Als je dat een paar weken volhoudt komen de kilootjes er ook aan.
Nu ben ik ook meteen aan de krachttraining gegaan om het "vet" om te zetten in spier..
met ontbijt kom ik aan de 10....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
8?
Die heb ik voor de lunch al op, ontbijt niet meegeteld.
Op vakantie werk ik er gerust bijna een heel brood per dag doorheenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
met ontbijt kom ik aan de 10....
en dan noemen ze mij op kantoor al de kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |