ze issuper sterk in haar nekquote:Op maandag 20 juli 2009 10:39 schreef seilram het volgende:
Tessen wat houdt ze haar hoofd al goed omhoog als ze ligt zeg!
Danaquote:Op maandag 20 juli 2009 19:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Proberen de balonnen te pakken![]()
[ afbeelding ]
Tijdje terug in de tuin toen t zo heet was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Lenaatje het volgende:
Mahre met Izzy onze nieuwe huisgenootje
[ afbeelding ]
Mama is aan het strijken dus wil mahre ook haar eigen onderbroekjes strijken!
[ afbeelding ]
ze heeft iig de kleur van mijn ogen.. Nu dan.. hoop dat het zo blijftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef pinquit het volgende:
vicky, ik vind nogsteeds dat tess heel veel op jou lijkt ipv op amber
Oh vaatwasser doet ze ook al... heb zo gauw de foto niet.... dat stofzuigen komt dan nog wel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Geweldig
Nu nog even leren de afwasmachine in- en uit te ruimen, te stofzuigen etc.
Haha, geweldig. Jeroen vindt het ook erg interessant, maar hij is net een jaar dus dat zit er nog even niet in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oh vaatwasser doet ze ook al... heb zo gauw de foto niet.... dat stofzuigen komt dan nog wel!
edit; foto gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ahw Spuug, wat lief, ik zit hier helemaal emoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind Graeme ook heel speciaal, hij heeft zo'n geweldig mooie kop met haarEn hij kijkt ook zo stoer uit zijn oogjes. Echt een bijzonder mannetje.
Yep die past er langs! En dat gazon moet vernacheld worden, er groeien her en der wilde roosscheuten uit het gras. Loopt ergens een megawortel onderdoor. Hoop dat de boel nu zo verstikt dat ie het loodje legt, en anders gaat er in het najaar zoutzuur op en wordt ie in het voorjaar opnieuw ingezaaid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef bixister het volgende:
daar gaat je gazonnetje, ireth!![]()
![]()
maar 'n heerlijk zwembad hoor, en suus geniet er enorm van zo te zien! (kan de scootmobiel hier wél langs straks?)
Hijs deze keer juist gekrompen, de vorige (die lek wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
en ik vroeg me af of er bij Ireth iets in het water zit waardoor de badjes steeds groter worden!Leuke foto's weer.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ffies dan omdat ik haar zo leuk vind
[ afbeelding ]
In zomerse flodderjurk
Z'n vader was gelukkig thuis, en die heeft de weg vrijgemaakt zodat ik hem op kon pakken en 1 op 1 onder de douche kon gooienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
Oh Babygirl....hoe heb je die zonder schade aan muren naar bad gekregen![]()
hoe groot is deze nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs deze keer juist gekrompen, de vorige (die lek was) was een slag groter
Vind je?? Ze zijn twee-eiig, wij zien wel duidelijk verschillen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat lijken ze veel op elkaar. zijn ze één of twee-eiďg?
Dank je wel Sugar voor het compliment!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Sugar het volgende:
Wat lief die tweelingbroertjes!![]()
En je oudste mag er ook zijn, Mamanik!
Mijn kinderen fietsen -liefst de hele dag- rondjes!![]()
Storm kan al heel goed op Maria's "oude" fietsje en Maria kan "al heel goed"op haar nieuwe fietsje', mét zijwieltjes.
oooh wat een mooierd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:42 schreef Robertje het volgende:
Wat een gespam![]()
[ afbeelding ]
ik ook maar ff
Lekker
Ik zag je posten en hoopte eigenlijk op fotospam van Sennaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Graeme zijn haartjes zoo coolEn zo'n leuk koppie
En Tess, zo mooi, die grote ogen!
Het tweetal van Sjoeg vind ik altijd erg leuk en mooi en gezellig om te zien
En de tweeling, Kobusje, de zusjes van Igraine die zo op elkaar lijken
Heerlijk topic, dit!
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:47 schreef pinquit het volgende:
wow, maarten alexander is de mannelijke vorm van luukedie ogen
![]()
![]()
Ik zal ze eens scannen van het weekend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:38 schreef Marie79 het volgende:
Kobus(heb je dan de echo foto ook ter vergelijking?)
Oh oeke!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:26 schreef oeke het volgende:
Igraine, ze staat!![]()
Wat een snoepig heksje!
Nog een poging.
Mijn vrolijkerd!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Ze heeft gewoon een grote scheur. Van d'r vader he?.
Ik ging er ook niet vanuit dat het een klacht was! Ik vond die eerste tijd heerlijk! Vandaar ook herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar het is geen klacht, hoor. Ik ervaar het niet als 'te weinig tijd', maar als 'ik geniet' en momenteel is dat eigenlijk fulltime van mijn kleine meisje en komt al het andere in het gedrang.
Jepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef DuchessX het volgende:
LeanderWat een lekker moppie zeg
Hij heeft de ogen van zijn papa, klopt dat?
Iedereen ligt te pitten en ik ben fit. Strakjes na het eten gaan we sunsetten op de beachquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef renzell het volgende:
He Guus, ga eens het strand op jij! Alez hop!!!![]()
het was wel ff schrikken in het begin, maar ze vond het volgens mij wel lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Lief!Volgens mij vind Tess het leuk en heel spannend.
En Sten, wat een vrolijk jongetje! Hele fijne foto's.
Ik doe de straal gewoon op Thijs zijn hoofd en rug, maar zet hem niet te hard.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
En Tess onder de douche! Wat leuk! hoe doe je dat? Alsin, waar staat de douchestraal op?
Een echte jongetjesbaby is thijs, wat een mooierd!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:00 schreef McLaura het volgende:
Mijn kleine dromer, die al aardig bijkleurt qua geelzien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:32 schreef oeke het volgende:
Miss Sly, het valt mee, morgen is hij 7 weken, dus ik dacht al bijna 2 maanden maar dat is pas 7 aug. Gaat alsnog enorm snel vind ik.![]()
Op deze 2 foto's zie je hetzelfde profiel vind ik.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sennaaaaaaquote:Op zondag 26 juli 2009 16:08 schreef miss_sly het volgende:
Zoals beloofd, een kleine () Senna spam:
[ afbeelding ]
trotse paps
[ afbeelding ]
eerste keer in bad, door papa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleeping beauty
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij dat alquote:Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef Burdie het volgende:
Dat wordt een ladykiller, Vief!
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw die badfoto van Senna![]()
Mila!!![]()
![]()
ze begint meer en meer van jou weg te hebben Raissa![]()
Nee?quote:
Die ogen zie ik nu inderdaad ookquote:Op maandag 27 juli 2009 20:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik vind op die eerste foto zeg maar de vorm van haar oogjes erg op die van jouw ogen lijkenen die lijntjes om haar mond bij haar wangen weet je wel? Die zie k ook bij jou.
Misschien is t wel heul niet zo hoorik ken je natuurlijk verder nie, dat sscheelt
maar ik vind dat je wel kunt zien dat Mila jouw meisje is
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Die ogen zie ik nu inderdaad ookDie wangen lijken allen maar door de prednison hetzelfde
![]()
Voor de grap vroeg laatst iemand of Milanese wel zeker wist dat ik de moeder was omdat ze alleen maar op hem zou lijken
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo, die gaan hier in een wallpaper.
Voel ik me helemaal thuis
Wat een ongelooflijk wijs en vrolijk bekkie heeft ie zeg! Leuk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:41 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een toffe foto's allemaal!![]()
Hier weer eens Thomas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het al eens gezegd maar toch nog een keer, wauw, wat een prachtige ogen heeft ze zeg!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef Vicky het volgende:
Lekker dagje uit dus Spuug! Leuke foto's!!
Storm en Maria![]()
Mijn kind is stoer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het springkussen is het leukste
[ afbeelding ]
Sugar, wat een mooie foto's maak je toch en wat een vrolijke kids heb jequote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:48 schreef Vivi het volgende:
En thuis ff stoer doen met mama's zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag zijn we naar zeehondencreche Pieterburen geweest, daarna naar een geitenkaasboerderij en daarna nog eventjes naar zee gereden.
Wie van de drie zit verstopt in het zeehondenkistje?
[ afbeelding ]
In zee zwemmen als een zeehondje![]()
[ afbeelding ]
Bij de geitenboerderij moesten we speciale kleding aan:
[ afbeelding ]
Wat doet die geit nou?!
[ afbeelding ]
Oepsie, hij wurmt zich door het hek!![]()
[ afbeelding ]
Nog even kijken naar zee, lekker uitwaaien:
[ afbeelding ]
Sterre doet er een dansje bij:
[ afbeelding ]
En weer terug naar de auto rennen:
[ afbeelding ]
Gehehehehequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:04 schreef Linda2205 het volgende:
Jetje! Wat heb je mooie kleren aan meid
Oeh, ik ook! Maar dat durfde ik nooit hardop te zeggen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan foto's van kwijlende, knoeiende kinderen, [knip]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat worden ze toch allemaal snel groot, dit is mijn bink alweer. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |