Ik ging er ook niet vanuit dat het een klacht was! Ik vond die eerste tijd heerlijk! Vandaar ook herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar het is geen klacht, hoor. Ik ervaar het niet als 'te weinig tijd', maar als 'ik geniet' en momenteel is dat eigenlijk fulltime van mijn kleine meisje en komt al het andere in het gedrang.
Jepquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef DuchessX het volgende:
LeanderWat een lekker moppie zeg
Hij heeft de ogen van zijn papa, klopt dat?
Iedereen ligt te pitten en ik ben fit. Strakjes na het eten gaan we sunsetten op de beachquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef renzell het volgende:
He Guus, ga eens het strand op jij! Alez hop!!!![]()
het was wel ff schrikken in het begin, maar ze vond het volgens mij wel lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Lief!Volgens mij vind Tess het leuk en heel spannend.
En Sten, wat een vrolijk jongetje! Hele fijne foto's.
Ik doe de straal gewoon op Thijs zijn hoofd en rug, maar zet hem niet te hard.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
En Tess onder de douche! Wat leuk! hoe doe je dat? Alsin, waar staat de douchestraal op?
Een echte jongetjesbaby is thijs, wat een mooierd!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:00 schreef McLaura het volgende:
Mijn kleine dromer, die al aardig bijkleurt qua geelzien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:32 schreef oeke het volgende:
Miss Sly, het valt mee, morgen is hij 7 weken, dus ik dacht al bijna 2 maanden maar dat is pas 7 aug. Gaat alsnog enorm snel vind ik.![]()
Op deze 2 foto's zie je hetzelfde profiel vind ik.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sennaaaaaaquote:Op zondag 26 juli 2009 16:08 schreef miss_sly het volgende:
Zoals beloofd, een kleine () Senna spam:
[ afbeelding ]
trotse paps
[ afbeelding ]
eerste keer in bad, door papa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleeping beauty