ze issuper sterk in haar nekquote:Op maandag 20 juli 2009 10:39 schreef seilram het volgende:
Tessen wat houdt ze haar hoofd al goed omhoog als ze ligt zeg!
Danaquote:Op maandag 20 juli 2009 19:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Proberen de balonnen te pakken![]()
[ afbeelding ]
Tijdje terug in de tuin toen t zo heet was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Lenaatje het volgende:
Mahre met Izzy onze nieuwe huisgenootje
[ afbeelding ]
Mama is aan het strijken dus wil mahre ook haar eigen onderbroekjes strijken!
[ afbeelding ]
ze heeft iig de kleur van mijn ogen.. Nu dan.. hoop dat het zo blijftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef pinquit het volgende:
vicky, ik vind nogsteeds dat tess heel veel op jou lijkt ipv op amber
Oh vaatwasser doet ze ook al... heb zo gauw de foto niet.... dat stofzuigen komt dan nog wel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Geweldig
Nu nog even leren de afwasmachine in- en uit te ruimen, te stofzuigen etc.
Haha, geweldig. Jeroen vindt het ook erg interessant, maar hij is net een jaar dus dat zit er nog even niet in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Oh vaatwasser doet ze ook al... heb zo gauw de foto niet.... dat stofzuigen komt dan nog wel!
edit; foto gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ahw Spuug, wat lief, ik zit hier helemaal emoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind Graeme ook heel speciaal, hij heeft zo'n geweldig mooie kop met haarEn hij kijkt ook zo stoer uit zijn oogjes. Echt een bijzonder mannetje.
Yep die past er langs! En dat gazon moet vernacheld worden, er groeien her en der wilde roosscheuten uit het gras. Loopt ergens een megawortel onderdoor. Hoop dat de boel nu zo verstikt dat ie het loodje legt, en anders gaat er in het najaar zoutzuur op en wordt ie in het voorjaar opnieuw ingezaaid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef bixister het volgende:
daar gaat je gazonnetje, ireth!![]()
![]()
maar 'n heerlijk zwembad hoor, en suus geniet er enorm van zo te zien! (kan de scootmobiel hier wél langs straks?)
Hijs deze keer juist gekrompen, de vorige (die lek wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
en ik vroeg me af of er bij Ireth iets in het water zit waardoor de badjes steeds groter worden!Leuke foto's weer.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ffies dan omdat ik haar zo leuk vind
[ afbeelding ]
In zomerse flodderjurk
Z'n vader was gelukkig thuis, en die heeft de weg vrijgemaakt zodat ik hem op kon pakken en 1 op 1 onder de douche kon gooienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Memmel het volgende:
Oh Babygirl....hoe heb je die zonder schade aan muren naar bad gekregen![]()
hoe groot is deze nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs deze keer juist gekrompen, de vorige (die lek was) was een slag groter
Vind je?? Ze zijn twee-eiig, wij zien wel duidelijk verschillen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat lijken ze veel op elkaar. zijn ze één of twee-eiïg?
Dank je wel Sugar voor het compliment!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Sugar het volgende:
Wat lief die tweelingbroertjes!![]()
En je oudste mag er ook zijn, Mamanik!
Mijn kinderen fietsen -liefst de hele dag- rondjes!![]()
Storm kan al heel goed op Maria's "oude" fietsje en Maria kan "al heel goed"op haar nieuwe fietsje', mét zijwieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |