quote:Op maandag 20 juli 2009 07:53 schreef HSG het volgende:
Als het er op aankomt om het land te verdedigen zijn Nederlanders de grootste mietjes.
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen??quote:Op maandag 20 juli 2009 07:20 schreef Revolutsia het volgende:
Ja je weet wel.. die wet in Amerika die het mogenlijk maakt voor Amerika om Den Haag binnen te vallen mocht er een amerikaanse burger berecht worden in het internationale gerechtshof om diezelfde burger met geweld te bevrijden.. dat allemaal omdat ze het internationale gerechtshof niet erkennen
want de hele wereld pleegt oorlogsmisdaden behalve Uncle Sam!
ook denken ze heel fftjes snel over ons leger te rollen... al zullen we met het huidige kabinet we ons wel meteen overgeven want zo een pussy is balkenende wel...
Klacht: Amerika die weer eens een te grote bek heeft naar een land waar het 400 jaar een goede relatie mee heeft. em dat nog wel met een dreiging van we zullen binnen vallen als jullie een Amerikaanse staatsburger terecht stellen in Den Haag![]()
Sub-klacht: Amerika is een kutland omdat het denkt dat het nooit wat verkeerd doet en dat volgens hun de hele wereld verkeerd is.![]()
antiklacht: ik heb heeeeerlijk geslapen!
Om te klagen, duh.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
waarom lees je het dan, kansloos figuur
kutkloonquote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
Om TS even te melden dat ie een paar jaar achter loopt.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
wat kutkloon, kom jij aan met zo een bekakte nerd naamquote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef error_404 het volgende:
[..]
kutkloon
oja en baggertopic en enorm achterhaald..
Hoezo loop ik achter als ik me er voorheen niet aan gestoord heb maar nu van mening verrander?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Om TS even te melden dat ie een paar jaar achter loopt.
Jij moet gewoon een kloon zijn met je bijdehante "ik ben de baas en al 20 fokkert" opmerkingquote:Revolutsia
e-mail: b.rian_1900@hotmail.com
laatste bezoek: 42 seconden geleden.
aantal posts: 61 (gemiddeld 5 per dag)
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een kloon zijn met je bijdehante "ik ben de baas en al 20 fokkert" opmerking
O, en zie de eerste foto...
En dat een paar seconden na een post van een FA.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:00 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat ik een kloon bent, zo kan ik tenminste kansloze figuurtjes als jou bashen zonder dat mijn main Fok! account's reputatie er aan gaat
Tot 5 minuten voordat je dit topic opende had je er nog nooit van gehoord. Anders kom je niet na 7 jaar met een topic. Ken je trouwens ook de echte naam van de wet, of denk je serieus dat ze die wet letterlijk de "The Hague Invasion Act" noemen?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:53 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
Hoezo loop ik achter als ik me er voorheen niet aan gestoord heb maar nu van mening verrander?
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En dat een paar seconden na een post van een FA.
Doe je je originele account de groetjes?.
Waarom zou ik? Ik verhuis gewoon naar een ander land, totdat daar de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:53 schreef HSG het volgende:
Als het er op aankomt om het land te verdedigen zijn Nederlanders de grootste mietjes.
Zolang die De American Servicemembers' Protection Act - zoals het gedrocht officieel heet - niet is ingetrokken, blijft het probleem actueel.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen??
Na 7 jaar komen klagen is wel een beetje suf vind je niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef trabant het volgende:
[..]
Zolang die De American Servicemembers' Protection Act - zoals het gedrocht officieel heet - niet is ingetrokken, blijft het probleem actueel.
We gaan gewoon her-koloniseren.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Danbol het volgende:
Nederland moet een alliantie sluiten met rusland en china. en dan Amerika binnenvallen om New York terug te halen
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:25 schreef Fortitudo het volgende:
nederland moet alliantie sluiten met india en china. dan komen ze er wel. en dan willen wij de staten california, utah, arizona, en de gebieden rond new york en boston.
Mijn inziens moeten we ons zo min mogelijk bemoeien met de USA nu. Ook vooral niet naar ze luisteren, want dat hele land is op een crashcourse naar anarchie. Zoals het er nu naar uitziet komt er een oorlog tussen het volk en de overheid die hun de wapens wil afnemen, waarna er een "globale" alliantie opgezet wordt om met een soort van NATO force de boel veilig te stellen daar. Of één of ander muppet satellietland gooit een nuke ergens, en dan kan je helemaal de borst natmaken. Mits we niet allemaal afgemaakt worden door één of andere doodscult-farmaceutisch bedrijf met drang naar allout pandemic.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:25 schreef Fortitudo het volgende:
nederland moet alliantie sluiten met india en china. dan komen ze er wel. en dan willen wij de staten california, utah, arizona, en de gebieden rond new york en boston.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn inziens moeten we ons zo min mogelijk bemoeien met de USA nu. Ook vooral niet naar ze luisteren, want dat hele land is op een crashcourse naar anarchie. Zoals het er nu naar uitziet komt er een oorlog tussen het volk en de overheid die hun de wapens wil afnemen, waarna er een "globale" alliantie opgezet wordt om met een soort van NATO force de boel veilig te stellen daar. Of één of ander muppet satellietland gooit een nuke ergens, en dan kan je helemaal de borst natmaken. Mits we niet allemaal afgemaakt worden door één of andere doodscult-farmaceutisch bedrijf met drang naar allout pandemic.
En dan heb ik het nog helemaal niet over de economie gehad.
...
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn inziens moeten we ons zo min mogelijk bemoeien met de USA nu. Ook vooral niet naar ze luisteren, want dat hele land is op een crashcourse naar anarchie. Zoals het er nu naar uitziet komt er een oorlog tussen het volk en de overheid die hun de wapens wil afnemen, waarna er een "globale" alliantie opgezet wordt om met een soort van NATO force de boel veilig te stellen daar. Of één of ander muppet satellietland gooit een nuke ergens, en dan kan je helemaal de borst natmaken. Mits we niet allemaal afgemaakt worden door één of andere doodscult-farmaceutisch bedrijf met drang naar allout pandemic.
En dan heb ik het nog helemaal niet over de economie gehad.
...
Gelukkig maakt het niet uit wat jij denkt.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je hier moet wezen: Brave New World
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |