No biggiequote:Op maandag 20 juli 2009 02:19 schreef koei het volgende:
Sorry Lyz
Om mezelf te straffen zal ik nu gaan slapen. Weltrusten!
Zeker doen! Zelf haal ik gewoon de fallout3 goty versie dit jaar. Braid is misschien wel de beste game van deze generatie. Niet te geloven zo briljantquote:Op maandag 20 juli 2009 02:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb geen MS Points meer, maar zo gauw ik die heb is het eerste wat ik doe -nog voor de add-ons voor Fallout 3- is Braid scoren!
Heul goed mien jongquote:Op maandag 20 juli 2009 01:34 schreef Poit het volgende:
Is dat zo leuk dan??
Ben E01S01 aan het downloaden
Toen we nog op bloembollen moesten fietsen en fietsen moesten etenquote:
Da's heel nooit geweest malliequote:
Hopelijk zit dat niet in de familiequote:
Waar hadden we het ook alweer over?quote:
UNDERBOOBquote:
HELL YEAH!!!quote:
quote:
Zij is geweldig man!!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar o zo belachelijk stront-irrtant
quote:
Sookey is nog veel irritanter ja. Ik erger me al sindsa de eerste dag aan die krater tussen haar voortandenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Zij is geweldig man!!
[ afbeelding ]
Zij is irritant!!
Like a BOWS!!!
Niks mis met een handje vol hoor.quote:
Mijn vriendin heeft ook aardig grote tetters, maar dat gaat niet vervelenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Een ex-vriendin van me heeft cup F, maar dat raak je ook beu. Doe mij maar een mooie volle c-cup
Zolang ze er 2 heeft en niet te groot zijn is het prima, heb toch maar 2 handenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook aardig grote tetters, maar dat gaat niet vervelenDus eigenlijk moet ik Ed wel gelijk geven. Ach, tiet(en)jes, het blijft prachtig.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nee ik ga geen exen (of namen daarvan) op internet gooien
Precies.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang ze er 2 heeft en niet te groot zijn is het prima, heb toch maar 2 handen
Nee hoor, geen last vanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Een ex-vriendin van me heeft cup F, maar dat raak je ook beu. Doe mij maar een mooie volle c-cup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
QFT!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sookey is nog veel irritanter ja. Ik erger me al sindsa de eerste dag aan die krater tussen haar voortanden
Gelukkig heeft ze wel leuke tietjes
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hoor, geen last van
Té groot vind ik niet mooi. Ligt ook aan je vriendin. Mijne is heel erg klein (1,62) en om daar dan een cup F op te knallen, nahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proportioneel mag ze grote tieten hebben.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Lyzio het volgende:
Poit is een kontenman!
Geef ik niet zoveel om. Als het maar redelijk gevuld en rond is. Tieten zijn m'n ding.quote:
Juh, ik prijs mezelf nog elke dag gelukkig dat ik er elke dag in mag duikenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Poit het volgende:
SummerBreeze... serieus.. ik meen het van die hoogtevrees :p
Met die lengte van jou ben je grote dieptes al gewend natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juh, ik prijs mezelf nog elke dag gelukkig dat ik er elke dag in mag duiken
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!
Kleine tietjes zijn veel fijner dan die grote koeienuiers
Toch wel uit een normaal apparaat hé, geen Senseo rotzooi!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:29 schreef Fallen het volgende:
Lyzio![]()
ik heb echt heel dringend koffie nodig...
Dat mensen de moeite doen om zoiets te maken is echtquote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_watson_topless.html
Shop of niet. Leuk is het wel.
Emma moet in de Playboy!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat mensen de moeite doen om zoiets te maken is echt
Deal. En dan ga jij met zo'n Jason-masker achter ons staan met je stevige negerprikker.quote:
Minder moeite dan dat avatartje van mij hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat mensen de moeite doen om zoiets te maken is echt
Hey, eerst stond hier alleen maar jij ook!quote:
guilty as charged...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toch wel uit een normaal apparaat hé, geen Senseo rotzooi!
Oeh, dat is ook wel lekker!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:31 schreef Fallen het volgende:
koei, een maandagmiddag zeg je? hmmz, ja... hier wel iig.
Ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen, alleen heb ik ook geen ham... maar wel sjalalalami.
Loopt vanzelf weg. Niets meer aan doen. De natuur z'n gang laten gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook wel lekker!
Ik heb alleen echt totaal geen zin om me aan te gaan kleden en naar mn ouders te gaan fietsen... Maar mijn koelkast is praktisch leeg (of dingen hebben pluisjes gekregen, dus daar waag ik me ook niet aan).
Ik was 12 minuten bezig ofzo. Maar bedankt hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Minder moeite dan dat avatartje van mij hoor
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, eerst stond hier alleen maar jij ook!
wat voor download-portal is dat RTL4?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Loopt vanzelf weg. Niets meer aan doen. De natuur z'n gang laten gaan.
Wie heeft gister trouwens die verschrikkelijk slechte film op RTL4 gezien?
Goed voor je weerstandquote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook wel lekker!
Ik heb alleen echt totaal geen zin om me aan te gaan kleden en naar mn ouders te gaan fietsen... Maar mijn koelkast is praktisch leeg (of dingen hebben pluisjes gekregen, dus daar waag ik me ook niet aan).
This is how we ROLL!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
wat voor download-portal is dat RTL4?
Heb je een invite voor me?
A massive earthquake creates a chain of events that threaten two of the largest nuclear reactors.quote:
Later !quote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Deze baas gaat z'n ding doen. Zal wel een paar uurtjes duren.
Keep it real y'all.
Origineel.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
A massive earthquake creates a chain of events that threaten two of the largest nuclear reactors.
Straks wel even CODquote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef lkb9000 het volgende:
Wat gaat het hier hard
[ afbeelding ]
net besteld voor 18pond
Planet Earth bedoel ikquote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef lkb9000 het volgende:
NEEEEEE GA HEM NU TERUGBRENGEN! En haal planet earth op bluray!
Earth is echt een verkrachting van planet earth! Ik meen het ECHT!
80 euroquote:
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk koeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Speciaal voor koeiquote:
quote:
acknowledgedquote:
quote:
Wat dacht je van mij dan.. Ik moet nog langer wachten totdat je dat ding aan mij cadeau geeft!!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan.. Ik moet nog langer wachten totdat je dat ding aan mij cadeau geeft!!
Ik ben bijna jarig!!quote:
Wanneer kunnen we je van al dat bier komen afhelpen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
tuig ben je ookquote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag weer een bekeuring te pakkenZat op de autoweg zo'n fossiel in een Opel Corsa uit 1759 voor me op de linkerbaan. Het ding reed ongeveer 75KM/H, dus ik ging er rechts langs. Bliep bliep, politiewagen achter me aan. Ik mag niet rechts inhalen
Dude! Focking beste bouwjaar EVER!!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
Wanneer ben je jarig? Dan krijg je van mij een ION Drumkit!Ik denk dat ik geen mooier cadeau kan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
En dan nog een half uur wachten tot ie door heeft dat ik langs wilde. Zat alleen een Golf achter me (zo'n patrouille-wagen van de politie zonder striping) en heel in de verte een vrachtwagen. Gewoon niet zo aanstellen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Alsnog wel gevaarlijk wat jij deed lzookal was t zijn schuld, gewoon toeteren joh
Het is niet rechtvaardig, maar rechts inhalen mag niet. Punt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef Lyzio het volgende:
Nee, dat bejaarden-tuig voor me moeten ze gewoon het rijbewijs afpakken. Hij vertikte het gewoon om op die rechterbaan door te tuffen. Ik heb niet alle tijd van de wereld, dus even rechts er langs vond ik op dat moment best wel gerechtvaardigd. Meneer de politieagent die aan zijn quotum moet komen dacht daar anders over. Smerige hond.
Maar dat soort malloten zijn ook degene die dan opeens toch naar rechts gaan terwijl jij ernaast gaatquote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan nog een half uur wachten tot ie door heeft dat ik langs wilde. Zat alleen een Golf achter me (zo'n patrouille-wagen van de politie zonder striping) en heel in de verte een vrachtwagen. Gewoon niet zo aanstellen.
Ik vind het best dat dingen niet mogen, en ik hou me er ook aan. Maar af en toe mag je best dingen door de vingers zien. Ten eerste houdt die oude maf gewoon het verkeer op (ook al was er dan weinig verkeer, mijn punt staat). Ten tweede bracht ik niemand in gevaar en tot slot heb jij gewoon gelijk. Frustrerend is het wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is niet rechtvaardig, maar rechts inhalen mag niet. Punt.
Dat je er dan zelf voor kiest om iets te doen waarvaan je weet dat het niet mag.... maar uiteraard is het makkelijker om de agent in kwestie een smerige hond te noemen en maar te beginnen over quota.
Omdat je niet verwacht rechts ingehaald te worden..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dat soort malloten zijn ook degene die dan opeens toch naar rechts gaan terwijl jij ernaast gaat
Punt is dat zo'n mensen levensgevaarlijk zijn. Vooral op de autosnelweg. Ik mag er rechts niet langs, dat weet ik ook wel. Maar goed, what's the fuzz aboutquote:Op maandag 20 juli 2009 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je niet verwacht rechts ingehaald te worden..
was die auto uit 1759 of het fossiel die de auto bestuurde?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag weer een bekeuring te pakkenZat op de autoweg zo'n fossiel in een Opel Corsa uit 1759 voor me op de linkerbaan. Het ding reed ongeveer 75KM/H, dus ik ging er rechts langs. Bliep bliep, politiewagen achter me aan. Ik mag niet rechts inhalen
Beide volgens mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
was die auto uit 1759 of het fossiel die de auto bestuurde?
Anyway: TUIG BEN JE!!! Rechts inhalen
Nou kunnen we gaan discussieren over het al dan niet in gevaar brengen van jezelf en de ander... maar volgens mij baal je al genoeg.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind het best dat dingen niet mogen, en ik hou me er ook aan. Maar af en toe mag je best dingen door de vingers zien. Ten eerste houdt die oude maf gewoon het verkeer op (ook al was er dan weinig verkeer, mijn punt staat). Ten tweede bracht ik niemand in gevaar en tot slot heb jij gewoon gelijk. Frustrerend is het wel.
Autosnelweg, 120.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou kunnen we gaan discussieren over het al dan niet in gevaar brengen van jezelf en de ander... maar volgens mij baal je al genoeg.
Was het een gewone autoweg? (dus 100? of aangepast 80/70?)
Lennie heeft een propeller op z'n auto!quote:
Gelukkig is niemand jouw monster te snel afquote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef Poit het volgende:
Als ik iemand rechts zie inhalen klap ik m'n auto er ook voor
Of chili con carne gegeten.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lennie heeft een propeller op z'n auto!
Alleen een propellor heb je dan niet zoveel aanquote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lennie heeft een propeller op z'n auto!
Je weet!!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gelukkig is niemand jouw monster te snel af
Wanna bet?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gelukkig is niemand jouw monster te snel af
Dan is 75 km/h wel erg weinig ja....quote:
Jonge!! Mijn 0.7 Liter motor blaast je weg man!!quote:
Respect shabbah!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonge!! Mijn 0.7 Liter motor blaast je weg man!!
eenstrepert rijdt in principe niet in een dergelijke auto, tenzij in opleiding (voor 3 of 4 strepen), maar dan gaat het vaak wat harder dan gebruikelijk.Merkwaardige situatie...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb een keer een pliesiewagen rechts ingehaald, wel een baan ertussen, maar meneer de eenstrepert vond het nodig om op de A4 om 2.00 's nachts op de meest linkerbaan te tuffen met 70 km/u. Tijdje er achter gehangen, met het telefoontoestel op video-opname-stand (wel in de carkit), daarna twee baantjes naar rechts en VROOOOOOOOOOOOP 100 km/u er langs knallen.
Niet aangehouden, helaas
Volgens mij is de beste jongen alwetend.. Hij weet zelfs waar de kaneelstokjes in de supermarkt liggen!!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Lyzio het volgende:
Is er ook iets waar jij geen verstand van hebt Fallen?
Ja hoor.... vrouwen!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Lyzio het volgende:
Is er ook iets waar jij geen verstand van hebt Fallen?
Vanillestokjes Poit... vanille...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen alwetend.. Hij weet zelfs waar de kaneelstokjes in de supermarkt liggen!!
Je kan het uploaden naar de skate website en dan met Downloadhelper eraf halen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben benieuwd naar je skatefilm edhoe krijg je die footage lekker op je pc? Want dan wil ik t ook eens proberen. Over een tijdje kan ik een sickass videocamera lenen van een skater dus dan kan ik het in het echt eens proberen
Nah... maar toch bedankt!quote:
Als je er gewoon even achter was gebleven dan had meneer agent zich ook vast zo geirriteerd dat hij ging schrijven voor onnodig links rijden. Dat is een mooie van 150 euries ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Moet je wel weten dat het politie isquote:Op maandag 20 juli 2009 18:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je er gewoon even achter was gebleven dan had meneer agent zich ook vast zo geirriteerd dat hij ging schrijven voor onnodig links rijden. Dat is een mooie van 150 euries ofzo.
maar irritant is het wel ja...
Ik hoorde erg negatieve dingen er over. Ik ga er morgen denk ik heen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef koei het volgende:
Harry Potter 6 is leuk! Hoewel ik deel 4 toch leuker vond...
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een potje cod4 online spelen met een whiskeytje erbij!
Nu al wel weer klaar mee... eerst alleen maar campers, echt ALLEEN MAAR, en daarna bij free for all ook campers, ALLEEN MAAR. Kutspelquote:
Je had erbij moeten zijn toen lz en ik het voor het eerste speelde. Was prachtig, niemand kende de maps heel goed, en je ging gewoon wat rondjes lopenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nu al wel weer klaar mee... eerst alleen maar campers, echt ALLEEN MAAR, en daarna bij free for all ook campers, ALLEEN MAAR. Kutspel
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen lz en ik het voor het eerste speelde. Was prachtig, niemand kende de maps heel goed, en je ging gewoon wat rondjes lopen
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind em zelf aardig tof, maar ik moet nog zoveel skaten om het af te maken. Toffe dingen in skate gebeuren spontaan, die kan je niet pushen!
Ben zo blij dat ik Team Fortress 2quote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nu al wel weer klaar mee... eerst alleen maar campers, echt ALLEEN MAAR, en daarna bij free for all ook campers, ALLEEN MAAR. Kutspel
Photo lab bordquote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wel bagger kwaliteit. Anders duurde het zo lang.
Tofquote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wel bagger kwaliteit. Anders duurde het zo lang.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
Heb jij die cinematics DLC ook voor skate2?
Uiteraardquote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tof![]()
ik zal zo even wat mooie lijntjes proberen te maken, dan kan jij ze gebruiken, interesse?
Ga ik ook even bezig, onder het genot van een whiskytje natuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ZEKER het geld waard.
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Ik ga ook weer even bezig
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:47 schreef lkb9000 het volgende:
Godverdomme, ik kan skate 2 niet vindenVolgens mij heb ik hem uitgeleend
Ook geinteresseerd in skate 1 footage?
Ik probeer een oude hippy flip van me te uploaden maar ik kan m niet vinden op de skate1 skate reelquote:Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard. Maar ik weet niet of die resolutie hetzelfde is![]()
Maar maak er wat tofs van
Edit : Resoluties zijn hetzelfde, dus maakt niks uit. Ben benieuwd!
Je kan je inloggen met je EA account.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik probeer een oude hippy flip van me te uploaden maar ik kan m niet vinden op de skate1 skate reel
Strafe & Sprayquote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen lz en ik het voor het eerste speelde. Was prachtig, niemand kende de maps heel goed, en je ging gewoon wat rondjes lopen
Ik ben in de pauze weggelopen uit de bioscoopquote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef koei het volgende:
Harry Potter 6 is leuk! Hoewel ik deel 4 toch leuker vond...
Ja, precies. Dan had ie me daar een bekeuring voor gegeven. Ach, ze moeten toch wat. Ik zit er niet meer mee. Wel klote van het geld overigens. Lekker gaan uit eten met mijn meisje om de dag toch goed af te sluiten werkt primaquote:Op maandag 20 juli 2009 18:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je er gewoon even achter was gebleven dan had meneer agent zich ook vast zo geirriteerd dat hij ging schrijven voor onnodig links rijden. Dat is een mooie van 150 euries ofzo.
maar irritant is het wel ja...
Heb ik gedaan maar hij stond niet tussen my footage, maar ik upload m nu overnieuw want ik had m sowieso niet helemaal geuploadquote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan je inloggen met je EA account.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar hij stond niet tussen my footage, maar ik upload m nu overnieuw want ik had m sowieso niet helemaal geupload
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef lkb9000 het volgende:
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1616024.aspx
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1616023.aspx
Die 1e heeft wel een glitch ofzo
Nou het werkt iig dus! Ik zal nu dan wat nieuwe gaan maken!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Die 1e knippen we gewoon het laatste deel eraf. Ik heb ze al binnen, dus je kan weer opnieuw uploaden
Nog nooitquote:Op maandag 20 juli 2009 21:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nou het werkt iig dus! Ik zal nu dan wat nieuwe gaan maken!
Heb jij wel es hippyflips geland?
Zodra de 3.30 minuten vol zijn kan jij het op Youtube bekijken, ik zal het dan ook voor je linken in dit topicquote:
Das wel kut ja. Geef maar een linkje naar je profile, dan hou ik het in de gaten terwijl jij verder skate.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:49 schreef lkb9000 het volgende:
Duurt zolang voordat ze op de site staanal 5minuten geleden was hij klaar met uploaden, en hij werkt nog steeds niet op de website
http://skate.share.ea.com/profiles/79820.aspxquote:Op maandag 20 juli 2009 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Das wel kut ja. Geef maar een linkje naar je profile, dan hou ik het in de gaten terwijl jij verder skate.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://skate.share.ea.com/profiles/79820.aspx
2e video wordt zo vervangen met een hardflippie
Het is ook toffer!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:10 schreef Tain het volgende:
Skate ziet er een stuk leuker uit dan de oude Tony Hawks
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef lkb9000 het volgende:
Je moet hem echt eens spelen tain!
Video3 wordt over een tijdje een flink lange lijn
Stuur maar opquote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef lkb9000 het volgende:
Je moet hem echt eens spelen tain!
Video3 wordt over een tijdje een flink lange lijn
Die is zeker nice, ik doe em niet helemaal, dan gaat de snelheid uit het filmpje weg.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1616075.aspx Ik vind dit echt een teringgeil hardflipjeKan er keer op keer naar kijken
De lijn is net klaar met uploaden, dus over 5-10minuutjes zal die online staan
Nee dat was ook niet de bedoeling hoor, maar eventjes wat extra footage eromheen, beter te veel dan te weinig! En als filmpje los is die draai er ook nog wel leuk bijquote:Op maandag 20 juli 2009 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die is zeker nice, ik doe em niet helemaal, dan gaat de snelheid uit het filmpje weg.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal wel even opYoutube zetten wat ik nu heb, maar dan in goede kwaliteit
Knippuh en plakkuhquote:Op maandag 20 juli 2009 22:30 schreef lkb9000 het volgende:
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1616121.aspx
deze is nog van zonet, niet helemaal geweldig, maar de 2e trick is opzich wel lekker.
Ik was in eerste instantie best wel teleurgesteld ... maar de steden die je ondanks het systeem maakt zien er toch altijd wel natuurlijk en organisch uit.quote:
Ben benieuwd, heb nu net een half uurtje gespeeld maar ben tot nu toe nog steeds wel positief over het spelquote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie best wel teleurgesteld ... maar de steden die je ondanks het systeem maakt zien er toch altijd wel natuurlijk en organisch uit.
Duh, ik ben gewoon thuis!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:14 schreef Fallen het volgende:
hoi!
Hier nog wat leuks te beleven? In de stad is het redelijk rustig. Ben dus ook alweer thuis.
Weinig leuke vrouwen gezien...
Ja, wanneer kom je hier de terrassen eens een keer onveilig maken?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
Hij had het toch over leuke vrouwen?
quote:
Pas op Vicky, of je krijgt spijt dat je er zondag bij bent...quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Pas op Vicky, of je krijgt spijt dat je er zondag bij bent...
Mn ov is niet geldig momenteelquote:Op maandag 20 juli 2009 23:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, wanneer kom je hier de terrassen eens een keer onveilig maken?
Nou wil ik niet meteen als een sgieuwnierigaagje over komen, maar wat gaat er zondag gebeuren?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Pas op Vicky, of je krijgt spijt dat je er zondag bij bent...
dus? Je hebt toch korting? Moet ik anders tot 17 augustus wachten?quote:
Fucking orgy thats is.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou wil ik niet meteen als een sgieuwnierigaagje over komen, maar wat gaat er zondag gebeuren?
Gezellie...!quote:
Ik denk nog wel langer zelfsquote:Op maandag 20 juli 2009 23:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
dus? Je hebt toch korting? Moet ik anders tot 17 augustus wachten?
Nooit doen. Het is een helquote:Op maandag 20 juli 2009 23:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gezellie...!
Ik ben ook wel voor een GAM SC meet eigenlijk een keer... of zal ik gewoon de GAM-crew joinen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk nog wel langer zelfsIk ga de 15e richting brabant en dinsdag vanuit daar door naar Keulen
Maar wie weet als ik nog een vrije middag heb tussendoor en nog een andere afspraak in Amsterdam!
Wie weet... ooit, als ik me vrij kan maken van het SC-topic en een nieuwsbericht kan tikken... (overnemen van Kotaku...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nooit doen. Het is een hel
Nee, het is tof!maar nieuwsposten is wat minder, en tja, dat hoort erbij
Gamescrew >> GAM-crewquote:Op maandag 20 juli 2009 23:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gezellie...!
Ik ben ook wel voor een GAM SC meet eigenlijk een keer... of zal ik gewoon de GAM-crew joinen?
Is wel erg kortdag... moet best wel wat geregeld worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Gamescrew >> GAM-crew
Maarre, prik een datum voor die meet zou ik zeggen... Als we op Poit moeten wachten wordt het nooit wat! Ik stem op het 1e of 2e weekend van augustus!
Hey Lyzio! How you doing?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |