Dit is het inderdaad denk ik. Opel hoort al jaren bij de meest verkochte auto's in Nederland, de laatste jaren wat minder dan vroeger voor mijn gevoel. En daar komt dan ook nog eens bij dat ze vroeger (want ik vind de nieuwe modellen wel oké eigenlijk) misschien wel degelijke maar vooral ook saaie auto's maakten.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:18 schreef tisauch het volgende:
Denk dat het meer een gevoel is; iedere typische burgerlul tuft in zo'n kar rond.
En vergeet niet de reputatie van de Opel Kadettquote:Op maandag 20 juli 2009 01:26 schreef tisauch het volgende:
Verder heeft de Opel Calibra de twijfelachtige reputatie als kampbak te boek te staan.
Net zoals de Opel Manta destijds btw.
Ik zie anders nog massa's Opels rijden van 10 jaar en ouder hoor. Vooral de Corsa B en de Astra F zie ik elke dag meer dan eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Kijk eens rond hoeveel opels er nog rondrijden van 10 jaar en ouder....
Dat is wat er mis is met opel.
Ik vind VW ook saai hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie anders nog massa's Opels rijden van 10 jaar en ouder hoor. Vooral de Corsa B en de Astra F zie ik elke dag meer dan eens.
Alleen jammer dat ze zo burgerlijk en saai zijn, maar goed dat zijn Volkswagens naar mijn mening ook, die zie je ook op elke straathoek en zijn ook niet het toonbeeld van spectaculair design, maar VW heeft dat imagoprobleem gek genoeg weer niet.
Die gaan dat imago de komende 10 jaar ook oppakken, let maar op.quote:
en alles is hard en stug.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef error_404 het volgende:
Het is idd het imago. Ik heb zelf een corsa-B, super degelijke auto, rijdt heerlijk, et, etc.
Helaas maakt Opel ook (voornamelijk) auto's als de Astra en Zafira, wat natuurlijk echte burgerbakken zijn.
Zeker niet waar, mijn vriendin rijdt Volkswagen, die is een stuk harder afgeveerd.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en alles is hard en stug.
daar moet je van houden.
Hard en stug??? De Kadett werd geleverd met standaard fiestpompen als dempers...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daar moet je van houden.
Mwah....quote:Op maandag 20 juli 2009 08:39 schreef mazeind het volgende:
Persoonlijk vind ik het knap hoe de geachte heren ontwerpers bij Opel al tientallen jaren in staat zijn om steeds opnieuw een Grijze Muizen Kar af te leveren. Het is nooit spannend, het is nooit uitgesproken lelijk. Je kan je er geen buil aan vallen aan zo'n (nou vooruit dan:) middle-of-the-road oplossing.
Ze verkopen er massa's auto's mee. Maar iedereen die graag een beetje 'anders' wil zijn, loopt er in een grote boog omheen.
Ben je niet in de war met Volkswagen?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daar moet je van houden.
Wou net zeggen, in een Passat of Skoda verlies je al je vullingen als je van de snelweg afgaat...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zeker niet waar, mijn vriendin rijdt Volkswagen, die is een stuk harder afgeveerd.
neequote:Op maandag 20 juli 2009 14:56 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Volkswagen?
Ja maar in perspectief gezien, de Opel GT kost zo'n 45.000 E, daarvoor koop je deze bijv.:quote:
Niks mis met een I500quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef FransDeens het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand in dit topic gehoord over de Vectra, terwijl dat toch wel de meest suffige en saaie Opel is geweest die ooit gemaakt is. Volgens Youp van 't Hek had de doorsnee burgerlul een vrouw, schoonmoeder, kinderen, hond én een Opel Vectra, ik geloof zeker dat dat heeft bijgedragen aan Opel's slechte imago.
[ afbeelding ]
Logisch als Opel zoals eerder genoemd een van de meest verkochte merken is toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef twister_rodriguez het volgende:
ok het zoveelste opel topic hiero
idd vooral kwaliteit.. las in autobild (oid) 1.5jaar geleden een artikel over de kans dat een auto langs de weg stond met pech van een merk x is. De aanvoerder van de lijst was opel.
Verder zijn het best mooie wagens vind ik
Ja, want als je een VW had gehad waar dat bij gebeurde was 't anders gelopen denk jequote:Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef Ysblok het volgende:
Wat er mis is met Opel?
M'n pa kon na 80.000km een compleet nieuwe versnellingsbak onder z'n, in 2007 nieuw gekochte, Zafira laten leggenNet 4 maand nadat de garantie was verlopen.
Sympatiek dat Opel is hoefde hij maar ¤1500 te betalenipv. de ¤3000 wat eigenlijk kostte.
Opel
Nee, niet echt. De kans druk je uit in een percentage, niet in absolute aantallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:14 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Logisch als Opel zoals eerder genoemd een van de meest verkochte merken is toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, niet echt. De kans druk je uit in een percentage, niet in absolute aantallen.
Het gaat toch niet om de kans of je een Opel langs de weg ziet staan? Da's niet zo interessant. Het gaat om de kans dat je met pech komt te staan als je een Opel hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:14 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Als er meer Opels rondrijden dan (bijvoorbeeld) Volvo's , is de kans dat je dus een Opel langs de weg ziet staan met pech procentueel hoger juist OMDAT er meer van rondrijden . Zegt verder niets over de kwaliteit lijkt me . Basisschool kost dit....
Als je graag met pech langs de weg wilt staan kun je beter een Alfa kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |