Dit is het inderdaad denk ik. Opel hoort al jaren bij de meest verkochte auto's in Nederland, de laatste jaren wat minder dan vroeger voor mijn gevoel. En daar komt dan ook nog eens bij dat ze vroeger (want ik vind de nieuwe modellen wel oké eigenlijk) misschien wel degelijke maar vooral ook saaie auto's maakten.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:18 schreef tisauch het volgende:
Denk dat het meer een gevoel is; iedere typische burgerlul tuft in zo'n kar rond.
En vergeet niet de reputatie van de Opel Kadettquote:Op maandag 20 juli 2009 01:26 schreef tisauch het volgende:
Verder heeft de Opel Calibra de twijfelachtige reputatie als kampbak te boek te staan.
Net zoals de Opel Manta destijds btw.
Ik zie anders nog massa's Opels rijden van 10 jaar en ouder hoor. Vooral de Corsa B en de Astra F zie ik elke dag meer dan eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Kijk eens rond hoeveel opels er nog rondrijden van 10 jaar en ouder....
Dat is wat er mis is met opel.
Ik vind VW ook saai hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie anders nog massa's Opels rijden van 10 jaar en ouder hoor. Vooral de Corsa B en de Astra F zie ik elke dag meer dan eens.
Alleen jammer dat ze zo burgerlijk en saai zijn, maar goed dat zijn Volkswagens naar mijn mening ook, die zie je ook op elke straathoek en zijn ook niet het toonbeeld van spectaculair design, maar VW heeft dat imagoprobleem gek genoeg weer niet.
Die gaan dat imago de komende 10 jaar ook oppakken, let maar op.quote:
en alles is hard en stug.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef error_404 het volgende:
Het is idd het imago. Ik heb zelf een corsa-B, super degelijke auto, rijdt heerlijk, et, etc.
Helaas maakt Opel ook (voornamelijk) auto's als de Astra en Zafira, wat natuurlijk echte burgerbakken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |