OMG !!!!!!!!!! GODVERDOMME!!!!!!!!! RICHT EEN ACTIEGROEP OPquote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef alors het volgende:
En nu zegt ie net dat hij niet op de lijst staat voor het WK
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 20 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had gehoord dat van Hooijdonk gaat commentatoren. En Hans kraaij jr doet interviews enzo na afloop
Afgaande op dat commentaar dat hij nu geeft bij SBS6 lijkt me dat inderdaad geen goed plan.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had gehoord dat van Hooijdonk gaat commentatoren. En Hans kraaij jr doet interviews enzo na afloop
Hij is de enige die de plek van Evert mag overnemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef afcajos het volgende:
En anders moet Jack van Gelder maar voor de NOS commentaar gaan geven.
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP WHOOOOHOOOOOEEEquote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. Evert is een cultheld geworden.
En anders moet Jack van Gelder maar voor de NOS commentaar gaan geven.
NOS gaat respectloos met de belastingbetaler om. Minstens driekwart van het uitgezonden voetbal hoort op een commercieel.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef alors het volgende:
wat hoor ik nu, ons aller Evert ten Napel zit momenteel op radio 1 voor een interview, en hij verteld over de teleurstelling van het feit dat hij nooit een WK finale heeft becommentarieert. Schande overigens! En nu zegt ie net dat hij niet op de lijst staat voor het WK, iets wat hij wel dolgraag zou doen.
Ik ben met stomheid geslagen, hoe kan de NOS zo respectloos omgaan met een dergelijke held?
Nos
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
NOS gaat respectloos met de belastingbetaler om. Minstens driekwart van het uitgezonden voetbal hoort op een commercieel.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 20 juli 2009 01:02 schreef J.Herrer het volgende:
Je kende de NOS nog niet? Die andere held, Hugo Walker, hebben ze nog schandaliger behandeld.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef alors het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, hoe kan de NOS zo respectloos omgaan met een dergelijke held?
Kooommt daaaat schoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootquote:Op maandag 20 juli 2009 19:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je kende de NOS nog niet? Die andere held, Hugo Walker, hebben ze nog schandaliger behandeld.
Het nieuwe voetbal en Herbert die bijbeunt voor de Zuid-Afrikaanse vvvquote:Op maandag 20 juli 2009 02:20 schreef Grimmbeard het volgende:
Hopelijk wordt Maarten Ducrot aangesteld als commentator voor het WK, eventueel bijgestaan door Herbert Dijkstra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |