whehequote:Op zondag 19 juli 2009 23:09 schreef Paul het volgende:
Yildiz die zijn sporttas neerzette op het station gevuld met ballonnen
Hierdoor werd hij gezocht en kwam op opsporing verzocht
Hele zooi fokkers had opsporing verzocht gebeld
Laat 11 september uw sporttas staan
Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest
yildiz is de lul :)
Yildiz (Rick P.) wordt gezocht door justitie #2
Dat was wel cool ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef UncleSam het volgende:
Xebrozius die na een weddenschap met Danny over de policy zijn "sok" op at.
FOK!ker eet sok
ik ben kikkelrikker nou enquote:Op zondag 19 juli 2009 23:34 schreef Paul het volgende:
Wat was er nou met een kikkerlikker?
quote:ik geloof ook nergesn in maar ik vindt het echt niet zonde want er zijn nog zoveel andere leuke dingen die je kunt doen bv sudoko
http://stom.me/kooi/quote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe met dirktator, braun, gollem in KLB
En die kooi die continu gepost werd whaha
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!
Teen stoten tegen kooi
Zo, dat is me nog eens een interessant verhaal zeg!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Eentje uit de oude doos: Lotte Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Wat was er nou met dat Emimich topic? Waar ging het over? (als je het over die 'rel' hebt dan hoorde ik dat ie verwijderd was)quote:
Emimich opent een KLB-topic over mensen die hun gelijk willen halen, topic backfiret in 13 pagina's door de hypocrisie ervan, de nacht erop wordt hij ontmaskerd als een schaaknerd. Emimich heeft zich nooit meer laten zien.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat was er nou met dat Emimich topic? Waar ging het over? (als je het over die 'rel' hebt dan hoorde ik dat ie verwijderd was)
Is hij dat echt op die foto?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Emimich opent een KLB-topic over mensen die hun gelijk willen halen, topic backfiret in 13 pagina's door de hypocrisie ervan, de nacht erop wordt hij ontmaskerd als een schaaknerd. Emimich heeft zich nooit meer laten zien.
Definitely. Het topic is verwijderd (en de cache inmiddels ook), omdat hij er met voor- en achternaam werd genoemd. De gegevens kwamen overeen met schaakwebsites en andere fora, waar 'iemand' postte met dezelfde schrijfstijl, interesses en muzieksmaak.quote:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Is men ooit achter de ware toedracht gekomen?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Eentje uit de oude doos: Lotte Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Emimich opent een KLB-topic over mensen die hun gelijk willen halen, topic backfiret in 13 pagina's door de hypocrisie ervan, de nacht erop wordt hij ontmaskerd als een schaaknerd. Emimich heeft zich nooit meer laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |