Hij reed best goed, en hij is er uit gereden door mensen die maar weinig met auto's hebben...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leno is meer liefhebber van de techniek dan van racen...
Dan reed hij dus kennelijk niet zo heel goed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Hij reed best goed, en hij is er uit gereden door mensen die maar weinig met auto's hebben...
Plus ze zeiden dat ze in oktober/november weer gingen filmen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk niet dat het een definitief einde is van de show. Er ging geen dank uit naar de kijkers, BCC en relaties.
En ik denk dat wij dan wel iets mee hadden gekregen van de rel (of opluchting) die dat veroorzaakt zou hebben..quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk niet dat het een definitief einde is van de show. Er ging geen dank uit naar de kijkers, BCC en relaties.
Inderdaad, op 19 juli keken er 7,38 miljoen Britten (van de 61 miljoen) naar Top Gear. Dat lijkt me dus wel een redelijk percentagequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:50 schreef Guard het volgende:
waarom ineens speculaties over het feit dat het de laatste afl zou zijn?
De BBC zou wel gek om zo'n kijkcijfer-kanon af te schieten.
Gewoon in het najaar, nieuwe TG afleveringen
Driving fast is like sex, al men think they are good at it! Zoals Leno al zelf zei.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan reed hij dus kennelijk niet zo heel goed.
Maarre, verwacht ook niet dat je alle tijden kan vergelijken. De ene dag is het circuit sneller dan de andere dag. Je weet ook niet hoeveel tijd hij had (de meesten krijgen ook enige tijd cursus, wellicht heeft hij maar gewoon een rondje gedaan), of hij wellicht dezelfde dag uit de VS is aangekomen (lijkt mij ook niet het moment om een supertijd neer te zetten), enz.
En weinig of veel met auto's hebben zegt weinig hoor. Racen is een kunst en velen kunnen er geen donder van en leren het nooit. Anderen pikken het weer zo op.
Ik weet mij overigens nog wel te herinneren dat Paul Newman in de Tonight Show Jay Leno het snot voor de ogen reed met karts (deels door de studio (knap, want er is niet heel veel ruimte), deels achter de schermen). Dus ik heb ook niet het idee dat Leno een coureur in zich heeft. Meer een monteur dus.
Werkelijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:51 schreef Apogist het volgende:
Verder nog iets cruciaals, ons monetair systeem werkt alleen als de economie groeit, en elk jaar moet deze harder groeien. MAW een bepaald % per jaar. Dus exponentieel.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leno is meer liefhebber van de techniek dan van racen...
Je bent wel op de hoogte van het feit dat onze monetaire systemen al een tijdje niet meer op goud of zilver zijn gebaseerd maar op investeringen, krediet en handel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Werkelijk?
En ik maar denken dat economieen deze tijd krimpen, maar dat zal dan wel niet volgens deze redenatie, anders stond iedereen nu wel zijn euro's te verbranden aangezien "ons monetair systeem niet werkt als we niet groeien"....
stumperquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Werkelijk?
En ik maar denken dat economieen deze tijd krimpen, maar dat zal dan wel niet volgens deze redenatie, anders stond iedereen nu wel zijn euro's te verbranden aangezien "ons monetair systeem niet werkt als we niet groeien"....
TIP: begin er dan niet overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
stumper
nu de economie in de recessie is geraakt 'verdwijnt' er idd geld. Misschien iets duidelijker maken dan.Dit monetaire systeem is ontworpen om te groeien. Een krimp kan het monetaire systeem kan het doen imploderen.
ik zit hier op PTA, ik kan toch niet verwachten dat iedereen hier dat snapt.
Zo bijzonder was het niet imoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Party_P het volgende:
Poeh ik kan er maar niet over stoppen, wat een supermooi einde van dit seizoen met die Aston Martin, Echt briljant, supermooi gefilmd, vooral die overgangen wanneer camera in de auto "pant", muziek erbij geweldig, de stilte erbij, het verhaal erachter, ik denk dat ik aan traantje weg ga pinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |