Wat was er niet fijn aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:57 schreef mrien het volgende:
Ik heb nadat Lotte geboren is een tijdje met zo'n hema hempje en daarin compressen geslapen. Dat ging op zich nog best goed. Lilypadz vond ik niets
Ik lekte er gewoon doorheen... Ik had van die melkbadjes eronder.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef cattie het volgende:
You go girl!![]()
Vreselijk toch die fabels.
Een rechter vroeg mij laatst of het nog goed kwam met mijn borsten.![]()
Heb maar gezegd dat hij zich daar geen zorgen over hoefde te maken.
Ik heb dinsdagochtend 1x 60cc gekolft, vond ik best netjes na 9 maanden niet kolven. Verder niet heel veel stuwing ofzo, minder dan normaal als pepijn uit logeren is. Geloof dat mijn borsten ook door hebben dat Pepijn er niet is.Vanavond nog een poging doen. En dan eens kijken of ze het volhouden tot Pepijn vrijdagmiddag weer terug is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi, het kolven gaat nu beter, ik heb nu neusspray en gelukkig helpt dat.
p_iglet hoe gaat het kolven bij jou? of is Pepijn nog niet op vakantie?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef cattie het volgende:
You go girl!![]()
Vreselijk toch die fabels.
Een rechter vroeg mij laatst of het nog goed kwam met mijn borsten.![]()
Heb maar gezegd dat hij zich daar geen zorgen over hoefde te maken.
Heb je gelijk in en daar wil ik op zich ook heel graag naar toe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef p_iglet het volgende:
mrien ze is ruim een jaar, kun je dan niet een tijdje niet overdag voeden, maar alleen 's avonds, 'smorgens en evt 's nachts??
Je productie zal het dan prima aan kunnen als ze over een tijdje weer ook overdag wil drinken.
Zolang je maar 2 goede voedingen per dag overhoud krijgt ze genoeg zuivel binnen.
Strijd voeren rondom het drinken is voor jullie beide niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |