In het begin kreeg je nog wel eens een auto gratis toen was iedereen >quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel uitbreidingen willen ze nog gaan uitbrengen?
Dit is pas geldklopperij. Godsamme man.
Burnout Paradisequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:33 schreef SkyChat het volgende:
Weer 2100 puntjes erbij om Cops and Robbers te kopen voor Burnout Paradise
Same here. Wat DLC betreft heb ik alleen de mappacks voor CoD 2 en MW gehaald. Voor de rest was dat het wel, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben een slechte XBLA en DLC klant denk ik,... heb maar iets van 2 games en 1 DLC.
Ik heb 10gratis games van zo'n actie. Verder heb ik:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben een slechte XBLA en DLC klant denk ik,... heb maar iets van 2 games en 1 DLC.
Limited Edition van het spel? want die wil ik ook welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef SkyChat het volgende:
...lijst...
Dat was het volgens mij wel zo'n beetje.. valt reuze mee toch
Wat heeft dat te maken met mijn aankopen op marketplace?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Damn,
Heb je ook nog vrienden (en dan bedoel ik niet je lijst op xblive)?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn aankopen op marketplace?
Arcade gamesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef SkyChat het volgende:
Eens even kijken wat ik allemaal gekocht heb van Marketplace..
Arcade games
UNO
Battlefield 1943™
Ikaruga
N+
Peggle
Magic: The Gathering
Fable® II Pub Games
Worms
Geometry Wars Evolved²
Bankshot Billiards 2
The Dishwasher
Brain Challenge™
BionicCommando:Rearmed
Zuma
The Maw
Feeding Frenzy 2
Games DLC
Burnout Paradise:
Big Surf Island
Cops & Robbers
Boost Specials Collection
Legendary Cars Collection
Dead Space:
Scorpion Pack
Astronaut Pack
Heavy Damage Pack
Tank Pack
Speed Kills Pack
Military Pack
Forza 2:
December Car Pack
March Car Pack
The September Car Pack.
GTA IV:
The Lost and Damned
Fallout 3:
Point Lookout
The Pitt
Operation: Anchorage
Skate 2:
Maloof Money Cup Pack
San Van Classic Pack
Dyrdek's Fantasy Plaza Pack
Filmer Pack
Far Cry 2:
Far Cry®2 Fortunes Pack
Fable 2:
See the Future
Knothole Island
Dat was het volgens mij wel zo'n beetje.. valt reuze mee toch
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Damn,
Heb je ook nog vrienden (en dan bedoel ik niet je lijst op xblive)?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb mijn stuur binnen en Fallout 3
Het schijnt toffer te zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met forza 2fucking moeilijk
Het is ook tofferquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het schijnt toffer te zijn![]()
Forza 2 boeit mij te weinig om een stuur aan te schaffen, maar het zal ongetwijfeld een hele andere ervaring zijn.
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is ook toffer
En ik houd van race spellen dus agh(oh en forza 3 komt er aan
)
Nou, gezien de lijst met aangeschafte packs/spellen enzo, dan spendeer je aardig wat vrije tijd op xblive. Vroeg me af of er nog tijd over was voor "real life"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn aankopen op marketplace?
Speelt Fallout 3 echt beter met het stuur?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hier in het Xbox360 topic snappen we die link idd nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Nou, gezien de lijst met aangeschafte packs/spellen enzo, dan spendeer je aardig wat vrije tijd op xblive. Vroeg me af of er nog tijd over was voor "real life"
snap je de link nu?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speelt Fallout 3 echt beter met het stuur?
Wat 1 garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik lig nu nog dubbelquote:
help ;dquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef CraniuM het volgende:
wil een nieuw spel gaan kopen maar weet niet welke
Kutspelquote:
Meer informatie! Welk soort spellen vind je leuk?quote:
Ik heb deze besteld voor 19pondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
En wat heb je al?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meer informatie! Welk soort spellen vind je leuk?
En hoeveel geld wil je eraan besteden?quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld voor 19pond
[ afbeelding ]
opzich wel alles, op race games na.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meer informatie! Welk soort spellen vind je leuk?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf!
Je moet als B.A. gaan rijden en sturen dat is tof en ook cool
Skate 2 is een erg goede keus!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef CraniuM het volgende:
[..]
opzich wel alles, op race games na.
ben zelf aan het twijfelen om skate2 te kopen.
tja was ik zelf erg leuk vind zijn toch wel spellen meer in de richting van resident evil5/red faction, tps dus ;p
Ik ga mee in je Dead Space tip!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Skate 2 is een erg goede keus!
Misschien is Dead Space ook iets voor je? Ook niet duur meer
Geniaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Chocobo het volgende:
20 minuten gameplay en commentaar van Brutal Legend! Ik vind het cool worden
http://www.gametrailers.c(...)-brutal-legend/52959
[ afbeelding ]
En past bij de voorbeelden die hij gafquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga mee in je Dead Space tip!
Dat spel is goed!
Hij was goed en ook hendig omdat die al weer goedkoop is!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En past bij de voorbeelden die hij gafWAT EEN GOEDE TIP JOH!
Mercenaries 2 is stomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef CraniuM het volgende:
dead space heb ik al uitgespeeld
mja denk dan maar om skate2 te kopen. Is mercenaries 2 iets ?
k dan, skate2 word het dan. was ook al vroeger een groot fan van de tony hawk seriesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mercenaries 2 is lachen om een keer uit te spelen, dat ga je zeker niet voor de fun spelen om rondjes te rijden.
Skate 2 is echt heel vet, raad ik je echt aan. Online community is echt groot en er is voor iedereen wel wat te doen.
Nooit naar AQuila luisteren inderdaad, anders zit je straks nachtenlang Worms te spelen in de huiskamer van je ouders.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mercenaries 2 is stomLuister niet naar AQuila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |