worms2!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef DJ_ het volgende:
ik zoek een leuke multi player game ( offline ) forza 2 heb ik al en ben veder niet echt een shooter fan .
en voetbal of tennis spellen en dergelijke moet je bij mij ook niet aan komen , en dan blijft er weinig over .
iemand nog tips ?
Burnout Paradisequote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef DJ_ het volgende:
ik zoek een leuke multi player game ( offline ) forza 2 heb ik al en ben veder niet echt een shooter fan .
en voetbal of tennis spellen en dergelijke moet je bij mij ook niet aan komen , en dan blijft er weinig over .
iemand nog tips ?
Sex met een mooie dame.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef DJ_ het volgende:
iemand nog tips ?
Aegis Wingquote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef DJ_ het volgende:
iemand nog tips ?
Dikke stront.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:18 schreef Lyzio het volgende:
Vonden jullie Burnout echt zo goed?
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:24 schreef Lyzio het volgende:
Mijn X360 flikkerde net weer eens van 't bureau af. Is al de 1000e keer ofzo, maar hij doet het nog steeds. Wat een apparaat
Ach het is cybje maar, ik geniet er anders genoeg vanquote:
worms 2 heb ikquote:
Erg leuke game met vrienden op de bank! Trick contest in de megarampquote:Op maandag 20 juli 2009 21:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms 2 heb ik![]()
skate is inderdaad een idee ja
Kijk even of AEGIS WING nog gratis op de US store staat! Die is tof namelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 21:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms 2 heb ik![]()
skate is inderdaad een idee ja
Inderdaad!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg is er op het moment nog wat soeps te spelen of is het echt een en al bagger?
Dat de feestdagen maar snel mogen aanbreken, for god sake.
Sta er niet eens bijquote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Is dit het enige topic over onze gamertags? Kan er vrij weinig over vinden meer!
Xbox Live! gamercards
Precies! Het heeft een update nodig!quote:
Spel lijkt me tof. Maar ik vind dat beeldje niet zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is toch ook een wiki met alle gamercards?quote:
Ik dacht het ook ja,... ik zocht die.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Er is toch ook een wiki met alle gamercards?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook zeer gedetailleerdquote:
oh my god wat is dat voor sneu figuurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef Lyzio het volgende:
Turtles
http://www.dumpert.nl/med(...)_fans_doorslaan.html
bij het pizza gedeelte haakte ik afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef Lyzio het volgende:
Turtles
http://www.dumpert.nl/med(...)_fans_doorslaan.html
Ik binnen 1 seconde alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
bij het pizza gedeelte haakte ik af
Gecondoleerd! Want dat is het kutste deelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
Wooo Lost Odyssey disc 4 gaat er NU in!
Hoeveel uitbreidingen willen ze nog gaan uitbrengen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:33 schreef SkyChat het volgende:
Weer 2100 puntjes erbij om Cops and Robbers te kopen voor Burnout Paradise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |