Klotequote:Op maandag 20 juli 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
360 games die 1080p ondersteunen zijn slechts op een hand te tellen.
720P is mooier. Maar goed verschil tussen 1080P en 720P zie je toch niet of je moet een super grote tv hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:18 schreef speknek het volgende:
Wat is nou eigenlijk mooier? 720p of 1080i? Want veel games stotteren een beetje als je hem opschaalt naar 1080p.
En dan bedoel ik niet 'waarheidsgetrouwer' of die shit, want daar maal ik niet om. Zolang het maar het gevoel geeft dat het het scherpste beeld is.
Ik heb hem idd ook op 1080i staan dat is ook mooier terwijl op mijn vorige 720p weer mooier was.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Bij mij wordt 1080i mooier weergegeven als 720p. Ik denk dat het dan ook een beetje aan je TV ligt eigenlijk. Gewoon even uitproberen
Je had er toch al 1 uitgezocht?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn hier mensen die verstand hebben van TV's?
Ja, eigenlijk wel. Maar 1700 euro is me toch net iets te veel. Het hoeft ook niet over de top..quote:
samsung of sony voor LCDquote:Op maandag 20 juli 2009 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar 1700 euro is me toch net iets te veel. Het hoeft ook niet over de top..
Ach ik vond het een verademing tov de GTA serie waar je max 4 dingen te doen had, true de besturing is niet fantastisch en de graphs zijn een stuk minder, maar dat verpest mijn lol nietquote:Op maandag 20 juli 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vond het character maken geniaal, het schieten ging ook best lekker maar verder vond ik de besturing, vooral het rijden, zo kut en statisch dat ik er niet lekker mee rond kon raggen.
Rondraggen kan lekker in prototype
Ik vind mijn Philips (PFL7603) veel mooier beeld geven dan de Sony (w4000) van een vriend.quote:
Net bij de MM gekeken en een 50PS3000 bestudeerdquote:Op maandag 20 juli 2009 15:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samsung of sony voor LCD
panasonic of pioneer voor plasma
neem geen SE LE of andere goedkopere varianten van een model .
kijk ook naar de resolutie onder pc modus ( plasma's willen nog wel eens op 1024x768 draaien en dan downscalen )
ga voor een hoog contrast en een goede inkijk hoek . en een mooie zwart waarde .
en ga altijd even in een winkel vergelijken , neem een betrouwbare winkel want veel winkels spelen met instellingen en stoppen er andere demo filmpjes in met een lagere resolutie om jou een tv te verkopen met een grotere winstmarge ( wat niet altijd de duurste hoeft te zijn )
Je wilt een LG gaan kopen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Net bij de MM gekeken en een 50PS3000 bestudeerdIk denk dat ik deze tv ga nemen.
LG maakt bij mij altijd een goede / professionele indruk. Misschien heb je het niet echt getroffen. Hetzelfde met de 360 ( ontopic!! ) die bij iedereen kapot gaat. Ik heb er 2 en beide nog nooit kapot gegaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zéér slechte ervaringen met LG.
TV van hen was binnen 3 maanden kaduuk, massas dooie pixels. GSM's van LG zijn ook gigantische flutkwaliteit die het meestal ook geen jaar overleven. Nee er komt hier nooit meer een LG binnen
Zou kunnen, ik zit ondertussen aan mijn 6e (quote:Op maandag 20 juli 2009 16:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
LG maakt bij mij altijd een goede / professionele indruk. Misschien heb je het niet echt getroffen. Hetzelfde met de 360 ( ontopic!! ) die bij iedereen kapot gaat. Ik heb er 2 en beide nog nooit kapot gegaan.
Wel jammer natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zit ondertussen aan mijn 6e () xbox. Als hij nou nog éé keer een RROD krijgt laat ik er een fucking xclamp opzetten en bouw ik hem ramvol met ventilatoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |