quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verloor gisteravond met 0-4 van JVC. Volkomen terecht, wat een nederlaag: {.
Waar haal je de lol vandaan ?quote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Beschouw het volgende:
Bij PFC-OVV geweest vanmiddag, een streekderby in de tweede klasse D West II. Irritant potje. Veel geouwehoer, veel geel en rommelig voetbal. Uitslag 1-2. Snel vergeten deze wedstrijd.
Daar hebben we het wel eens meer over gehad. Ik vind het gewoon leuk om de amateurpotjes in de regio af te gaan, liefst derby's. Je komt altijd bekenden tegen. Potje ouwehoeren, nieuwtjes uitwisselen en slecht voetbal neem ik daarbij op de koop toe. Maar het is niet altijd slecht. Soms zijn er zelfs in vierde klasse leuke acties te bewonderen. (Vijfde klasse isin West II overigens afgeschaft).quote:
Wij zeggen Woerkum tegen Woudrichemquote:
Die deed niet mee, is alweer geschorst voor 5 wedstrijden wegens natrappen in een bekerduelquote:Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Yeahinho, toch een opvallend dikke nederlaag. Scoorde Wesley Meeuwsen tegen zijn oude ploeg?
Dat is in Dinteloord. Is ook zuid-1 trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk dorp of stad is dat. Ken de club niet.
Wij spelen in zuid-1
Preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
DIVO als in Dinteloord? En nee, niet v.v. Dinteloord
Seolto ook nog steeds present, 3e klasse B, Zuid I komend seizoen.
Dat Dinteloord heeft in ieder geval enorm gezwijnd tegen GPC, we hadden daar dik moeten winnen maar hebben met 3-1 verlorenquote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Preciesr.k.s.v. DIVO en dus NIET v.v. Dinteloord
Ik kom er nog wel eens met de jeugd (ik ben coach van de F'jes). Meestal wel leuke en sportieve wedstrijdenquote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Preciesr.k.s.v. DIVO en dus NIET v.v. Dinteloord
Okee, vond hem tegen ons wel redelijk, al oogde hij af en toe wat log / zwaar.quote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die deed niet mee, is alweer geschorst voor 5 wedstrijden wegens natrappen in een bekerduel.
Hij heeft wel wolfsklerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Beschouw het volgende:
Een Schaap dat meer strijd wil zien.Nog nooit eentje gezien die dat leverde.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Beschouw het volgende:
Was vanavondaan het fietsen in de polder hier. Zag op een gegeven moment een vent een schaap staan te neuken. Ik aanbellen bij de dichtbijzijnde boerderij. Een jongedame doet de deur open en ik doe mijn verhaal. Zegt ze: ''Dat is mijn vè-è-è-è-der.''
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Beschouw het volgende:
Was vanavondaan het fietsen in de polder hier. Zag op een gegeven moment een vent een schaap staan te neuken. Ik aanbellen bij de dichtbijzijnde boerderij. Een jongedame doet de deur open en ik doe mijn verhaal. Zegt ze: ''Dat is mijn vè-è-è-è-der.''
Ben benieuwd hoe dat in de praktijk uit gaat pakken. Afwachten hoe het voorstel er straks uit ziet.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
KNVB wil schikkingsvoorstellen bij amateurs
Op zich geen slecht idee lijkt me. De schorsingen zijn nu vaak puur willekeurig, lijkt het vaak.
Hij zal het met me eens zijn denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef methodmich het volgende:
Zal Sandman blij mee zijn tong...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |