abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 00:33:15 #201
185115 Juk
Misschien
pi_72688804
Heinenoord wint zakelijk met 2-0 van Gouda. Helaas vind ik de hand van de nieuwe trainer nog niet echt zichtbaar, behalve de zeer ongebruikelijke opstelling (ook gehanteerd tegen ASWH):

------------------------1---------------------------------
------------------------4---------------------------------
------------------2----------3---------------------------
-----6-----------------8--------------------------5-----
-----------------------------------------------------------
-7------------9-------------10--------------------11-

Helaas kiezen de mannen achterin nog steeds met grote regelmaat voor de lange bal, terwijl dat nou juist niet de bedoeling meer is (maar het is wel lekker effectief, met 3 Usain Bolt wannabee's voorin).
The only thing I fear is my MoM
pi_72694587
Lekker veel goals gezien Beschouw. En Juk, feli met de zege!

Kloetinge - Schelluinen trouwens gestaakt omdat een speler van de thuisploeg bewusteloos moest worden afgevoerd, tong.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72694849
Blijkt een zware hersenschudding te hebben opgelopen, gaat om Bjorn Quartel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72701745
OJC verloor gisteravond met 0-4 van JVC. Volkomen terecht, wat een nederlaag: {.
pi_72701910
ADO'20 - Omniworld 3-1 (rust: 2-0)
Terechte overwinning, had wat ruimer mogen/moeten zijn, maar ach, kniesoor die daar op let. 6 uit 2, het gaat best lekker.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 16:53:46 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_72701947
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verloor gisteravond met 0-4 van JVC. Volkomen terecht, wat een nederlaag: {.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72702103
Bij PFC-OVV geweest vanmiddag, een streekderby in de tweede klasse D West II. Irritant potje. Veel geouwehoer, veel geel en rommelig voetbal. Uitslag 1-2. Snel vergeten deze wedstrijd.
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 17:04:30 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_72702346
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Beschouw het volgende:
Bij PFC-OVV geweest vanmiddag, een streekderby in de tweede klasse D West II. Irritant potje. Veel geouwehoer, veel geel en rommelig voetbal. Uitslag 1-2. Snel vergeten deze wedstrijd.
Waar haal je de lol vandaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72702529
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waar haal je de lol vandaan ?

Daar hebben we het wel eens meer over gehad. Ik vind het gewoon leuk om de amateurpotjes in de regio af te gaan, liefst derby's. Je komt altijd bekenden tegen. Potje ouwehoeren, nieuwtjes uitwisselen en slecht voetbal neem ik daarbij op de koop toe. Maar het is niet altijd slecht. Soms zijn er zelfs in vierde klasse leuke acties te bewonderen. (Vijfde klasse isin West II overigens afgeschaft).
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 17:16:32 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_72702792
Ik weet het.

pi_72703173
EBOH - Goes werd vanmiddag 2-2. Stof voor discussie vormde de 1-0. Goes counterde, waarna EBOH-keeper Nick de Jong uit zijn goal moest komen. Op dertig meter van zijn goal onderschepte hij de aanval met de borst, maar volgens Goes maakte hij ook hands. Scheids wilde er niet aan en in de tegenstoot maakte Sharog Susani (ex-ASWH A1) de 1-0.

Ondanks een overwicht na rust, toen de stand via 1-2 naar 2-2 ging, kwam EBOH niet tot scoren. Trainer Virgil Breetveld was dan ook niet echt tevreden.

Opvallend gisteren bij Vuren - Woudrichem trouwens. Drie spelers uitgevallen met gebroken ledematen. De eerste moest met een ambulance weg en was er slecht aan toe, met een beenbreuk. Verder nog een speler met een sleutelbeenbreuk en nog één met een gebroken enkel. Vier keer tijdelijk stilgelegd en ook nog twee keer rood.

Yeahinho, toch een opvallend dikke nederlaag. Scoorde Wesley Meeuwsen tegen zijn oude ploeg?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 17:42:43 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_72703733
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef methodmich het volgende:

Wij zeggen Woerkum tegen Woudrichem

pi_72705872
Uitslagen zondaghoofdklasse

Papendrecht weer verloren, dat zal toch even pijn doen. Van de week na 3-1 voorsprong ook nog uit de districtsbeker gegooid door Barendrecht...
www.thuisuiteten.nl
pi_72708679
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Yeahinho, toch een opvallend dikke nederlaag. Scoorde Wesley Meeuwsen tegen zijn oude ploeg?
Die deed niet mee, is alweer geschorst voor 5 wedstrijden wegens natrappen in een bekerduel .
pi_72712075
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Welk dorp of stad is dat. Ken de club niet.

Wij spelen in zuid-1

Dat is in Dinteloord. Is ook zuid-1 trouwens
pi_72712144
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

DIVO als in Dinteloord? En nee, niet v.v. Dinteloord

Seolto ook nog steeds present, 3e klasse B, Zuid I komend seizoen.
Precies r.k.s.v. DIVO en dus NIET v.v. Dinteloord
pi_72722761
Thuis 0-1 verloren tegen Drechtstreek. Doelpunt lag er al na 8 minuten in, na weer een fout in de opbouw net als vorige week zaterdag. Daarna bij vlagen best aardig gespeeld, maar wederom te weinig kansen afgedwongen. Ook het slotoffensief met een extra spits mocht niet baten. Gebrek aan stootkracht. Maar met een paar wisselingen moeten we volgende week de eerste punten binnen kunnen slepen.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_72725723
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Dat Dinteloord heeft in ieder geval enorm gezwijnd tegen GPC, we hadden daar dik moeten winnen maar hebben met 3-1 verloren .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72728509
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Ik kom er nog wel eens met de jeugd (ik ben coach van de F'jes). Meestal wel leuke en sportieve wedstrijden
pi_72734848
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Die deed niet mee, is alweer geschorst voor 5 wedstrijden wegens natrappen in een bekerduel .
Okee, vond hem tegen ons wel redelijk, al oogde hij af en toe wat log / zwaar.

Imaginary_Friend, zag in de krant dat je wel gespeeld hebt. Da's in elk geval mooi.
www.thuisuiteten.nl
pi_72734907
4-2 gewonnen van SES uit Langenboom, ik verwacht een kampioenschap in de 5e klasse Zuid II voor DVG.
Met heel mijn hart.
pi_72735034
Ja, en 'gewoon' 90 minuten. Viel me alles mee. Overigens las ik ergens dat Kroos het had over "legio kansen". Is behoorlijk overdreven, al was gezien de kansenverhouding Drechtstreek wel de terechte winnaar.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_72735097
Ach ja, trainers zeggen soms aparte dingen als je ze er na de wedstrijd naar vraagt. Of ze zijn heel eerlijk, zoals Breetveld gisteren na EBOH - Goes.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 14 september 2009 @ 22:31:40 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_72747158
ZALTBOMMEL - De beide eersteklassers uit de Bommelerwaard gingen pijnlijk onderuit. Nivo Sparta kwam tegen Nieuw Lekkerland niet meer over een snel opgelopen achterstand heen en verloor met 0-3.

Roda Boys/Bommelerwaard was bij Rijsoord lang de bovenliggende partij, maar ging door een misstrap van doelman Jacky de Bol het schip in en verloor met 3-1. Voorafgaand aan de wedstrijd was het feest op het Euro Sportpark. De contracten met de twee nieuwe hoofdsponsors werden bekrachtigd met een handtekening. Twee minuten na de aftrap was de feestvreugde al een eind voorbij. De gasten kwamen goed door over de zijkant en Raymond Slagboom kon zomaar de 0-1 binnentikken. "Ik vind dat wij het wel goed oppikten. Goed druk gezet op de tegenstander, maar te vaak ook voor de lange bal gekozen", analyseerde trainer Gerrie Schaap.

Patrick Janse had net voor rust een beste kans om Nivo Sparta naast de Nieuw-Lekkerlanders te schieten. Nivo Sparta werd gaandeweg te onrustig. Na de 0-2 van Samir Acharrat werd het er niet beter op. "Iedereen liep uit zijn positie en dan vraag je om problemen, die kregen wij uiteindelijk ook." Met nog een halfuur te gaan besliste Ruud Ouweneel het duel met een geweldige pegel in de kruising. Schaap: "Dit elftal is er nog niet. Er zal geknokt moeten worden voor elke graspol. Het is nu niet meer vriendschappelijk, het gaat om de knikkers. Ik wil meer strijd en raffinement zien."

pi_72754131
Een Schaap dat meer strijd wil zien. Nog nooit eentje gezien die dat leverde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')