abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 01:25:42 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_72754605
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Beschouw het volgende:
Een Schaap dat meer strijd wil zien. Nog nooit eentje gezien die dat leverde.
Hij heeft wel wolfskleren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72754893
Was vanavondaan het fietsen in de polder hier. Zag op een gegeven moment een vent een schaap staan te neuken. Ik aanbellen bij de dichtbijzijnde boerderij. Een jongedame doet de deur open en ik doe mijn verhaal. Zegt ze: ''Dat is mijn vè-è-è-è-der.''
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 01:47:27 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_72754964
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Beschouw het volgende:
Was vanavondaan het fietsen in de polder hier. Zag op een gegeven moment een vent een schaap staan te neuken. Ik aanbellen bij de dichtbijzijnde boerderij. Een jongedame doet de deur open en ik doe mijn verhaal. Zegt ze: ''Dat is mijn vè-è-è-è-der.''

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72806531
KNVB wil schikkingsvoorstellen bij amateurs

Op zich geen slecht idee lijkt me. De schorsingen zijn nu vaak puur willekeurig, lijkt het vaak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72807258
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:42 schreef Beschouw het volgende:
That's all folks!
pi_72830627
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
KNVB wil schikkingsvoorstellen bij amateurs

Op zich geen slecht idee lijkt me. De schorsingen zijn nu vaak puur willekeurig, lijkt het vaak.
Ben benieuwd hoe dat in de praktijk uit gaat pakken. Afwachten hoe het voorstel er straks uit ziet.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_72926401
Gisteren 2-2 tegen Tricht gespeeld en daarmee het eerste competitiepunt behaald. Hadden er twee meer kunnen zijn, want tweemaal op voorsprong en tegengoals door eigen fouten (niet dekken bij een corner en een onnodige penalty omdat we het weer zo nodig voetballend moeten oplossen...). Jammer dat het bij een punt is gebleven, was meer te halen. Zelf overigens de 2-1 binnengekopt uit een corner.
pi_72926860
Gisteren bij Spijkenisse-Xerxes DZB geweest. Twee verdedigingen die er nog het meest uitzagen als gatenkaas en twee keepers die niet hun beste dag haden. Het gemis van Eric Polet bij de thuisploeg deed zich gevoelen. Veel doelpunten dus (4-4). Kevin Liefhebber van de gasten beviel me nog het meest. Die gozer moet je geen halve meter geven....
Al met al een vermakelijk potje. Spijkenisse scoorde diep in blessuretijd de gelijkmaker na tien minuten voor tijd nog met 2-4 achter te hebben gestaan. Dat kan Xerxes op eigen conto schrijven, want zij misten daarvoor 200% kansen op 2-5 en 2-6.
pi_72927897
dubbel
pi_72927923
Klinkt als een vermakelijke pot, Beschouw, waar het cliche "publiek als winnaar" van toepassing is.
pi_72928066
Feli met het punt Imaginary_Friend, hopelijk volgen er meer!

@Beschouw: Liefhebber is vorig jaar bekeken door o.a. SC Heerenveen en RKC Waalwijk. Goede spits wel, al betwijfel ik of hij dat niveau aan zou kunnen.

Alblasserdam de eerste nederlaag geleden in 1B, SHO kwam ondanks een 2-0 achterstand met 2-3 winnen.

Op de zondag speelde SC Feyenoord gisteravond al tegen Hollandia en het wist met 3-1 te winnen, de eerste zege na de promotie.

Vanmiddag Dubbeldam - Haarsteeg, ben benieuwd.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 september 2009 @ 17:26:56 #237
185115 Juk
Misschien
pi_72939286
Heinenoord wint met 2-3 bij VVOR.
Wederom was Sander van der Pols nadrukkelijk aanwezig. Waar hij vorige week nog allebei de doelpunten voor Heinenoord wist te maken (1 uit een penalty) miste hij gisteren de penalty voor de 0-3. Bij de 0-2 had hij wel een assist. Een paar minuten na de gemiste penalty komt VVOR terug in de wedstrijd door een knullige handsbal + gescoorde penalty.

Na rust kabbelde het voort tot plotseling de gelijkmaker viel. De maker van de 0-1 ging toen naar de kant voor onze "wonderboy" Olofsson. Deze meneer wist na 1 training te vertellen dat hij het niveau van Heinenoord maar tegen vond vallen en dat hij ze wel versteld ging doen staan. Helaas voor hem viel hij ook behoorlijk tegen, vooral de instelling kan een stuk beter. Desalniettemin is het een technisch goede voetballer, wat hij een paar minuten na zijn entree liet zien. Na een goede steekpass van van der Pols speelde hij zichzelf goed vrij en gaf een niet te missen kans voor Kromah. Zo groot dat zelfs "Vaka" hem niet kon missen.
The only thing I fear is my MoM
pi_72939667
Goede start zo Juk, past goed bij de ambities van Philip!

Dubbeldam - Haarsteeg een vermakelijk duel in een lekker zonnetje. Eindstand 2-2. Dubbeldam ging de rust in met 2-0 voor, maar de koploper, die nog geen tegengoal had geïncasseerd, kwam nog terug tot 2-2. Trainer Gradus Roeland gaf Dubbeldam voor de eerste helft een 9 en voor de tweede een 4.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 september 2009 @ 20:58:21 #239
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72946866
De Valk wint weer....met 0-4....ongeslagen bovenaan met 9 uit 3
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_72948900
Seoloto speelt met 1-1 gelijk tegen WHS. Na 3 wedstrijden staan we nu op 2 punten, erg matig.
  Trouwste user 2022 zondag 20 september 2009 @ 22:54:52 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_72952937
NIVO Sparta wint uit bij Terneuzense boys met 1-3

Eén gelijk één verloren en dus één gewonnen.

pi_72956411
OJC speelt met 0-0 gelijk bij UNA. Het eerste puntje voor beide ploegen en OJC heeft nog altijd niet gescoord.
pi_72972369
Papendrecht in diezelfde afdeling gewoon weer verloren. Volgens Middelkoop speelde zijn team voor Sinterklaas. 0 uit 3, dat wordt toch wel even lastig om de Topklasse te halen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 september 2009 @ 16:55:44 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_73127943
In een slechte wedstrijd met 3 - 1 gewonnen van GPC.

We hebben nog een penaltie gemist.

Ik zie GPC voorlopig als eerste degradatie kandidaat.

pi_73133991
Zal Sandman blij mee zijn tong...

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 september 2009 @ 21:18:56 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_73134677
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef methodmich het volgende:
Zal Sandman blij mee zijn tong...

Hij zal het met me eens zijn denk ik

pi_73143815
Okee dan.

Nog wat opvallende uitslagen uit 1C

Achilles Veen blijft winnen, nu 3-0 tegen Dinteloord, Heerjansdam, waar het rommelt, pas in de slotfase langs Schelluinen (4-2) en ook Kloetinge blijft winnen. Nu 3-0 tegen Terneuzense Boys. De derby tussen Rijsoord en Nieuw-Lekkerland eindigt in 2-2, met een rode kaart voor Koremans wegens hands op de doellijn.

In 1B wordt Excelsior Maassluis, nota bene knap door in de beker na winst op Bennekom, weer van het veld geveegd. De hoofdklassedegradant verliest nu met 5-0 bij Voorschoten '97 en staat laatste met één punt uit vier en een doelsaldo van -12. SHO deelt de punten met Zwaluwen, Alblasserdam wint keurig van 's-Gravenzandse SV en Vitesse Delft wint de topper bij FC Rijnvogels met 2-3.

In 1A laat titelfavoriet Young Boys van zich horen door met liefst 1-7 te winnen bij Zuidvogels. Geinoord wint de ontmoeting tussen de hoofdklassedegradanten, door bij AFC Ajax met 1-2 te zegevieren.

Vanmiddag SC Emma - TSC voor de krant. Nummer laatst tegen de koploper.
www.thuisuiteten.nl
pi_73145969
Seolto verliest terecht met 3-2 van Internos, en is nu gedaald naar de een-na-laatste plek.

Wordt nog een lastige klus voor de nieuwe trainer als het zo doorgaat.
pi_73152858
SC Emma - TSC werd 1-2. Zeker geen slechte ploeg dat TSC. Een oliedomme rode kaart voor Robin Matena verpestte het eigenlijk voor Emma. Hij kreeg geel voor bal wegtrappen, bleef mekkeren en kreeg tien seconden later zijn tweede gele voor praten. Na rust maakte koploper TSC het af en bleef de ploeg van René Hiddink, die ook nog rood kreeg van de scheids, ook na wedstrijd vier met lege handen.
www.thuisuiteten.nl
pi_73155346
Papendrecht weer weggeveegd in zondag B, nog altijd zonder punten. 5-1 verlies bij UDI '19, het ingelaste groepsgesprek wierp dus weinig vruchten af.

SC Feyenoord wint wel knap bij Chabab door een goal van Tony Bussard.

Uitslagen zondaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')