Wieso?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Denk eens logisch na.quote:
waarom , ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Hmm...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Geen Limited Edition of zo,... heb zin in een tin versiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Tsja kut natuurlijk. Dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Waarom PES10? Mensen lopen nu al te schreeuwen dat PES10 al minder is dan FIFA10.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga voor Uncharted 2, Boderlands en PES 10. Laatstgenoemde titel is weliswaar nog (zwaar) onder voorbehoud, maar Konami lijkt nu serieus werk te hebben gemaakt van de stormvloed van kritiek als ik de hands-ons lees. It's about fucking time.
Dat is iets wat ze nog steeds in beraad hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen Limited Edition of zo,... heb zin in een tin versie
http://twitter.com/Naughty_Dog/status/2643401621quote:No news at the moment on a CE either.
Sowieso Fifaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom PES10? Mensen lopen nu al te schreeuwen dat PES10 al minder is dan FIFA10.
Ik zou graag dood willen bloeden als ik fan van PES was. Wat is PES2009 een drama zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso Fifa![]()
Door mijn aders stroomt het bloed van de PES serie, al sinds ISS.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zegt Konami elk jaar. PES is verleden tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga voor Uncharted 2, Boderlands en PES 10. Laatstgenoemde titel is weliswaar nog (zwaar) onder voorbehoud, maar Konami lijkt nu serieus werk te hebben gemaakt van de stormvloed van kritiek als ik de hands-ons lees. It's about fucking time.
Die game wordt briljant maar ik ga echt niet nu 20min gameplay bekijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Chocobo het volgende:
20 minuten gameplay en commentaar van Brutal Legend! Ik vind het cool worden
http://www.gametrailers.c(...)-brutal-legend/52959
[ afbeelding ]
PES 2009 was echt een groot drama inderdaad.. ik speel nog steeds uit wanhoop maar PES5 op me PS3.. Dat kan en mag toch eigenlijk niet, waar koop ik dan een nex-gen console voor... Maar van FIFA wordt ik ook niet echt warm of koud van. Ik hoop dus echt dat Konami me gaat verrassen met PES2010, maar ben eerlijk gezegd bang van nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou graag dood willen bloeden als ik fan van PES was. Wat is PES2009 een drama zeg.
Ik heb werkelijk geen idee wanneer al die games uitkomen. Maar het is inderdaad lekker getimedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Denk eens logisch na.
Je bent nu de absolute kaskrakers van het jaar een aantal weken voor, Modern Warfare II en Assassin's Creed II (in mindere mate weliswaar).
FIFA International Soccer op de snesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso Fifa![]()
Door mijn aders stroomt het bloed van de PES serie, al sinds ISS.
[ afbeelding ]
![]()
QFT!quote:
Dit spel was inderdaad KONING.quote:
Doe toch alsjeblieft normaal.quote:
Wanneer komt die dan?quote:
De poster op Gaf had het van Nextgamer (quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wanneer komt die dan?
En op disc dus zo te zien? (dacht ps store)
Nee gewoon een spontane reactie wanneer ik dat beest ziequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah je zoekt iemand om je kots weer door je strot te krijgen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee gewoon een spontane reactie wanneer ik dat beest zie
Ik kan hem ECHT niet uitstaan! Ik vind menig Jamba beest toffer!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kun je zo'n adorable beestje nou uitkotsen?
quote:The Saboteur strikes in December
Pandemic Studios announced today that its WWII-based action game The Saboteur will be released on December 8. While many big name games have been pushed back to early 2010, it appears Pandemic Studios plans to release the game in time for the holiday shopping season.
The open-world sandbox game features a unique artistic style reminiscent of classic film noir. The game is said to be inspired by a true story, starring Sean Devlin, an Irish racecar driver trapped behind enemy lines in 1940s Nazi-occupied France. As Sean sabotages Nazi efforts in Paris, the city’s environments begin to fill with color, representing Parisians’ ability to fight back.
We certainly look forward to trying The Saboteur. There’s something so intriguing about being able to scale the city’s many historic landmarks and knocking off some Nazis in the process.
The Saboteur will be released on the PlayStation 3, Xbox 360, and PC on December 8.
In het Amiga-tijdperk speelde ik Sensible World Of Soccer. Dat was pas een goeie gamequote:
Eerst was er nog Kick Off, dat was daar de voorloper vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In het Amiga-tijdperk speelde ik Sensible World Of Soccer. Dat was pas een goeie game![]()
De career mode die daar in zat was echt geweldig.
Ik heb in de afgelopen jaren verschillende PES en FIFA delen gekocht, maar PES spreekt mij toch ook het meeste aan moet ik zeggen.
Op de Xbox te downloaden als Xbox Live Arcade spel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Eerst was er nog Kick Off, dat was daar de voorloper van
Sensible Soccer was echt goed idd!
Kan iemand even uitleggen waarom die minieme verschillen er zijn? Nee? Oh.quote:
Ik wacht nog steeds op een eventuele limited edition aankondiging! Maar mocht dan niet zo zijn ga ik voor de PAL versiequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wordt in ieder geval mooi importeren. Heb ik 'm een week eerder in huis en scheelt het je gezien de adviesprijzen die Sony hier hanteert minstens 20 euro.
goed idee jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wordt in ieder geval mooi importeren. Heb ik 'm een week eerder in huis en scheelt het je gezien de adviesprijzen die Sony hier hanteert minstens 20 euro.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:51 schreef RetroGamer het volgende:
Waarom die ophef over een dunnere PS?
Ik heb ze nooit gemogen, geef mij maar altijd de originele console's...
Wie weet komt er ook wel een white slim!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Een slim?![]()
Ik wacht goff.........nou ja...jullie weten wel wat ik wil zeggen
Met een Final Fantasy bundel....quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wie weet komt er ook wel een white slim!![]()
(alléén in azië uiteraard)
Echt. Het lijkt me beter als ze zich een tijdje terug trekken en 't over een jaar of 5 maar weer is proberen...quote:
Dat is toch met al die jaarlijkse reeksen? Maar ja, als ze weer te lang duren is het ook gezeik. Zie GT5quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt. Het lijkt me beter als ze zich een tijdje terug trekken en 't over een jaar of 5 maar weer is proberen...
Waarom zouden ze in godsnaam? Alleen omdat ze nu twee bijzonder matige delen hebben afgeleverd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt. Het lijkt me beter als ze zich een tijdje terug trekken en 't over een jaar of 5 maar weer is proberen...
Dat is m jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Eerst was er nog Kick Off, dat was daar de voorloper van
Sensible Soccer was echt goed idd!
160 euro am cryquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef Dreetje74 het volgende:
ik heb net de MW2 Prestige edition ge-pre-orderd bij hvm,...kon het weer niet laten![]()
HVM = ???quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef Dreetje74 het volgende:
ik heb net de MW2 Prestige edition ge-pre-orderd bij hvm,...kon het weer niet laten![]()
http://blog.us.playstation.com/2009/...-con/#commentsquote:Lastly, for the collectors out there, I am happy to tell you that we have entered a partnership with ESC-Toys to create Nathan Drake vinyl toys. The man behind the design is Esc-Toy’s founder/designer Erick Scarecrow. Erick is well known in the industry for creating some of the most sought after customs, vinyl and plush collectibles out there. He is also well known for the work he has done for recording artists, including the late and great Jam Master Jay of RUN DMC, Bad Boy Entertainment, Def Jam, and others. I have included a few images of the vinyls below.
Verdomme,... dat ziet er erg goed uit!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=219837
misschien toch maar kopen al heb ik hem al op de 360 , die online co-op is wel nicequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
Co-Op in Ninja Gaiden...lijkt me verdomd onoverzichtelijjk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle Crashers komt naar de PS3
http://comic-con.gamespot(...)-crashers-first-look
Europa is een hoerenbende als het op copyright aankomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef ZoneKill het volgende:
Waarom is dat Vidzone bij ons nog steeds niet beschikbaar, het is een schande.
quote:Borderlands release date locked down
News by Ellie Gibson
Today 09:16
Cel-shaded shooter Borderlands has been confirmed for an October release date on PC, PS3 and Xbox 360.
According to Gamespot the game will arrive in Europe on the 23rd. The US will get it a little bit earlier on 20th October.
Borderlands is billed as a "role-playing shooter" featuring vehicle combat, online co-op and a unique visual style. You can read all about it over on the gamepage, which is packed with screenshots, videos and previews.
jongen...quote:
Fina. Dus een meisje.quote:
Hope Estheim....quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fina. Dus een meisje.
-edit-
Hij heet Hope
Oh crap, dat is helemaaaal domquote:
quote:
*Proest*quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh crap, dat is helemaaaal dom![]()
Hihi. Dat had ik niet eens gezien
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh crap, dat is helemaaaal dom![]()
Hihi. Dat had ik niet eens gezien
OMGquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fina. Dus een meisje.
-edit-
Hij heet Hope
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/2800353332quote:Is another big 2009 game about to push its release date? No, not MW2.
AC2quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Er lijkt maar geen einde aan te komen.
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/2800353332
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |