Wieso?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Denk eens logisch na.quote:
waarom , ik moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Hmm...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Geen Limited Edition of zo,... heb zin in een tin versiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Tsja kut natuurlijk. Dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé perfecte releasedate.
Waarom PES10? Mensen lopen nu al te schreeuwen dat PES10 al minder is dan FIFA10.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga voor Uncharted 2, Boderlands en PES 10. Laatstgenoemde titel is weliswaar nog (zwaar) onder voorbehoud, maar Konami lijkt nu serieus werk te hebben gemaakt van de stormvloed van kritiek als ik de hands-ons lees. It's about fucking time.
Dat is iets wat ze nog steeds in beraad hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen Limited Edition of zo,... heb zin in een tin versie
http://twitter.com/Naughty_Dog/status/2643401621quote:No news at the moment on a CE either.
Sowieso Fifaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom PES10? Mensen lopen nu al te schreeuwen dat PES10 al minder is dan FIFA10.
Ik zou graag dood willen bloeden als ik fan van PES was. Wat is PES2009 een drama zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso Fifa![]()
Door mijn aders stroomt het bloed van de PES serie, al sinds ISS.
[ afbeelding ]
![]()
Dat zegt Konami elk jaar. PES is verleden tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga voor Uncharted 2, Boderlands en PES 10. Laatstgenoemde titel is weliswaar nog (zwaar) onder voorbehoud, maar Konami lijkt nu serieus werk te hebben gemaakt van de stormvloed van kritiek als ik de hands-ons lees. It's about fucking time.
Die game wordt briljant maar ik ga echt niet nu 20min gameplay bekijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Chocobo het volgende:
20 minuten gameplay en commentaar van Brutal Legend! Ik vind het cool worden
http://www.gametrailers.c(...)-brutal-legend/52959
[ afbeelding ]
PES 2009 was echt een groot drama inderdaad.. ik speel nog steeds uit wanhoop maar PES5 op me PS3.. Dat kan en mag toch eigenlijk niet, waar koop ik dan een nex-gen console voor... Maar van FIFA wordt ik ook niet echt warm of koud van. Ik hoop dus echt dat Konami me gaat verrassen met PES2010, maar ben eerlijk gezegd bang van nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou graag dood willen bloeden als ik fan van PES was. Wat is PES2009 een drama zeg.
Ik heb werkelijk geen idee wanneer al die games uitkomen. Maar het is inderdaad lekker getimedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Denk eens logisch na.
Je bent nu de absolute kaskrakers van het jaar een aantal weken voor, Modern Warfare II en Assassin's Creed II (in mindere mate weliswaar).
FIFA International Soccer op de snesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso Fifa![]()
Door mijn aders stroomt het bloed van de PES serie, al sinds ISS.
[ afbeelding ]
![]()
QFT!quote:
Dit spel was inderdaad KONING.quote:
Doe toch alsjeblieft normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |