Nou, ik dacht, er zijn twee mogelijkheden:quote:Op zondag 19 juli 2009 19:18 schreef Iblis het volgende:
Ik denk dat de bovengrens sowieso op 3 x 6 = 18 ligt. Of hoe is jouw berekening?
Dat was ook wat mijn vader ervan vond.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:20 schreef wapwip het volgende:
Ik zou een boze mail sturen, waarin je aangeeft dat het maar 5x gladder werd, misschien krijg je dan nog wel gratis producten
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:20 schreef Iblis het volgende:
Ik denk dat het zaak is de wrijvingscoëfficient te bepalen vóór en na het wassen.
Okee, maar dan moeten we wel even een goed nulpunt bepalen. Moet het zoveel keer gladder worden ten opzichte van ongewassen haar? Want een week mijn haar niet wassen is ook weer zoiets... Of wordt het zoveel keer gladder ten opzichte van concurrerende shampoos en crèmespoelingen?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:23 schreef Iblis het volgende:
Je legt je haar over een oppervlak (redelijk strak) en legt er een blokje op. Dan zet je het vlak schuin en dan zie je wanneer het blokje gaat bewegen. Dan kun je de wrijvingskracht berekenen die overwonnen moest worden. Dan was je je haar en zo, wel goed drogen, en dan doe je het weer. Als het goed is hoef je het vlak nu minder schuin te houden.
Nou, dan denk ik dat je niets in de weg staat voor een publicatie in de Annals of Improbable Research of zelfs een IgNobel prize.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, maar dan moeten we wel even een goed nulpunt bepalen. Moet het zoveel keer gladder worden ten opzichte van ongewassen haar? Want een week mij haar niet wassen is ook weer zoiets... Of wordt het zoveel keer gladder ten opzichte van concurrerende shampoos en crèmespoelingen?
Ah! Even de verpakking geraadpleegd en het is 'ten opzichte van traditionele, niet-conditionerende shampoos'.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik dat je niets in de weg staat voor een publicatie in de Annals of Improbable Research of zelfs een IgNobel prize.
Dat moet je ook precies zo vragen bij het kruidvat ofzo, en dan even filmen en op youtube zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.Ik moet dan dus eerst op jacht naar een 'traditionele, niet-conditionerende shampoo'.
Ik weet niet of ik dat wel durf.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat moet je ook precies zo vragen bij het kruidvat ofzo, en dan even filmen en op youtube zettenIk wil dat gezicht van die verkoper wel even zien
![]()
Hoi ik ben op zoek naar een traditionele, niet-conditionerende shampoo... uhh wat?
Hey, als je zoiets een beetje crea aanpakt, honoreren ze dat vaak wel met een leuk weggevertje.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:32 schreef Yngwie het volgende:
Er staat toch gewoon TOT drie keer gladder... enige wat dat betekent is dat het nooit meer dan 3 keer gladder zal worden, maar minder kan altijd (ook dat het niet gladder wordt is mogelijk). Dus tenzij je aan kunt tonen dat ondanks deze specificaties je haar MEER dan 3 keer gladder geworden is, hoeft je echt geen klachtenbrief te sturen, want dan krijg je toch nul op het rekest
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:44 schreef Schonedal het volgende:
Ik vind het maar een buitengewoon GLAD verkooppraatje.
ignobelprijs is exact waar ik aan dacht toen ik dat stuk van jou lasquote:Op zondag 19 juli 2009 19:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik dat je niets in de weg staat voor een publicatie in de Annals of Improbable Research of zelfs een IgNobel prize.
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:20 schreef wapwip het volgende:
Ik zou een boze mail sturen, waarin je aangeeft dat het maar 5x gladder werd, misschien krijg je dan nog wel gratis producten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |