Dan zal er toch wel iemand langskomen denk ikquote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aarle Rixtel is redelijk in de buurt. Half uurtje ofzo
Mn vader is er opgegroeid
Gaat goed op deze manier. Laten we hopen dat het met de giften dezelfde kant op blijft gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe geen moeite; dit topic is binnen enkele uren vol
Ik hoop hartelijk met je mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gok, en hoop, dat er na t weekend heel veel binnen gaat komen
Mooi, het weekend is bijna voorbij en begint mijn vakantiequote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het overgemaakt, maar van bank naar postbank duurt dat niet een paar dagen, of is dat nu het ING is niet meer zo??quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Spannend hèquote:Op zondag 19 juli 2009 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooi, het weekend is bijna voorbij en begint mijn vakantie
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het overgemaakt, maar van bank naar postbank duurt dat niet een paar dagen, of is dat nu het ING is niet meer zo??
Ja, lagge johquote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spannend hè
[..]
Ik heb eigenlijk geen ideeMaar volgens mij valt dat tegenwoordig sowieso wel erg mee.
Reken op een werkdag 2 tot 3. Het geld wordt geboekt via een andere verwerkingscentrale.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spannend hè
[..]
Ik heb eigenlijk geen ideeMaar volgens mij valt dat tegenwoordig sowieso wel erg mee.
ja maar dan is de kans iig kleiner dat ik het vergeetquote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe geen moeite; dit topic is binnen enkele uren vol
PM.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:15 schreef Semnai het volgende:
Wil een pakketje A&B doneren, hoe nu verder?
Sorry ben moe en geen in alles te lezen
Ook een PM.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben te lui om het hele topic te lezen, heeft iemand een rekeningnummer voor me? Per PM mag ook.
Ik heb net een paar dagen geleden een van onze katten wegens FELV moeten laten inslapen en ik weet dus hoe belangrijk het is om zieke en kansloze dieren goed te verzorgen.
Ja, het was ons jongste en liefste diertje... We waren 5 jaar geleden opvanggezin voor zwerfkatjes. Zij was er een van en toen bleek dat ze leucose had, hebben we haar toen zelf opgenomen. We verwachtten toen niet dat ze ouder zou worden dan een half jaar. Ze is echter meer dan 5 jaar geworden...quote:Op maandag 20 juli 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook een PM.
Worhty cost indeed, maar wat naar van je kat
Heb je toch nog dik 4 jaar extra gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, het was ons jongste en liefste diertje... We waren 5 jaar geleden opvanggezin voor zwerfkatjes. We wisten dat ze leucose had en hebben haar toen zelf opgenomen, omdat we toen niet verwachtten dat ze ouder zou worden dan een half jaar. Ze is echter meer dan 5 jaar geworden...
Nou ja, het was oorspronkelijk niet eens de bedoeling dat we haar zouden houden... We hadden er namelijk al 4. Maar toen bleek dat ze ziek was hebben we haar dus zelf gehouden. Het bleek een fantastisch katje te zijn. We hebben er nu dus nog 4, maar het is ongelooflijk hoeveel verschil het uitmaakt nu ze er niet meer is.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je toch nog dik 4 jaar extra gekregenSchrale troost, maar toch
Dat is echt heel triest.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het was oorspronkelijk niet eens de bedoeling dat we haar zouden houden... We hadden er namelijk al 4. Maar toen bleek dat ze ziek was hebben we haar dus zelf gehouden. Het bleek een fantastisch katje te zijn. We hebben er nu dus nog 4, maar het is ongelooflijk hoeveel verschil het uitmaakt nu ze er niet meer is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat Iteejer er nog even een peetje af halen
Aww,quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het was oorspronkelijk niet eens de bedoeling dat we haar zouden houden... We hadden er namelijk al 4. Maar toen bleek dat ze ziek was hebben we haar dus zelf gehouden. Het bleek een fantastisch katje te zijn. We hebben er nu dus nog 4, maar het is ongelooflijk hoeveel verschil het uitmaakt nu ze er niet meer is.
Rot voor je.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben te lui om het hele topic te lezen, heeft iemand een rekeningnummer voor me? Per PM mag ook.
Ik heb net een paar dagen geleden een van onze katten wegens FELV moeten laten inslapen en ik weet dus hoe belangrijk het is om zieke en kansloze dieren goed te verzorgen.
Misschien dat het zo nog binnenkomt hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Goed joh!! ga nu dus wel de rabo uitfoeteren..gistermiddag overgemaakt gewoon
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:49 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook weer doneren
* Fha gaat meteen mailtje sturen
Rabo >> PB/ING + zondag = rustig even wachten; vanmiddag rond 14:00 uur zal het wel een keer zichtbaar zijn (en als het tegenzit, heeft het op jouw rekening 'rentedaum 17 juli')quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Goed joh!! ga nu dus wel de rabo uitfoeteren..gistermiddag overgemaakt gewoon
Genoeg geduld hoor@work mag ik hier helemaal niet spieken en het gaat niet om het groen maar om al het goede dat ze er weer mee kunnen doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat het zo nog binnenkomt hoor!
Wil je heeeeeeel graag vandaag al groen worden? Dan kan ik het wel voor je aanvragen hoor.
Of heb je nog een dagje geduld?
[..]
Okidoquote:Op maandag 20 juli 2009 10:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Genoeg geduld hoor@work mag ik hier helemaal niet spieken en het gaat niet om het groen maar om al het goede dat ze er weer mee kunnen doen.
Haha ja net als rood staan omdat je keurig tegen elkaar wegschrijft en zij gewoon langzaam verwerken.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rabo >> PB/ING + zondag = rustig even wachten; vanmiddag rond 14:00 uur zal het wel een keer zichtbaar zijn (en als het tegenzit, heeft het op jouw rekening 'rentedaum 17 juli')
Hoe werkt zoiets dan, koppel je die aan mijn bankrekening?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef DABAMaster het volgende:
ik pro beer vandaag de teller af te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |