Aww,quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, het was oorspronkelijk niet eens de bedoeling dat we haar zouden houden... We hadden er namelijk al 4. Maar toen bleek dat ze ziek was hebben we haar dus zelf gehouden. Het bleek een fantastisch katje te zijn. We hebben er nu dus nog 4, maar het is ongelooflijk hoeveel verschil het uitmaakt nu ze er niet meer is.
Rot voor je.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben te lui om het hele topic te lezen, heeft iemand een rekeningnummer voor me? Per PM mag ook.
Ik heb net een paar dagen geleden een van onze katten wegens FELV moeten laten inslapen en ik weet dus hoe belangrijk het is om zieke en kansloze dieren goed te verzorgen.
Misschien dat het zo nog binnenkomt hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Goed joh!! ga nu dus wel de rabo uitfoeteren..gistermiddag overgemaakt gewoon
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:49 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook weer doneren
* Fha gaat meteen mailtje sturen
Rabo >> PB/ING + zondag = rustig even wachten; vanmiddag rond 14:00 uur zal het wel een keer zichtbaar zijn (en als het tegenzit, heeft het op jouw rekening 'rentedaum 17 juli')quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Goed joh!! ga nu dus wel de rabo uitfoeteren..gistermiddag overgemaakt gewoon
Genoeg geduld hoor@work mag ik hier helemaal niet spieken en het gaat niet om het groen maar om al het goede dat ze er weer mee kunnen doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat het zo nog binnenkomt hoor!
Wil je heeeeeeel graag vandaag al groen worden? Dan kan ik het wel voor je aanvragen hoor.
Of heb je nog een dagje geduld?
[..]
Okidoquote:Op maandag 20 juli 2009 10:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Genoeg geduld hoor@work mag ik hier helemaal niet spieken en het gaat niet om het groen maar om al het goede dat ze er weer mee kunnen doen.
Haha ja net als rood staan omdat je keurig tegen elkaar wegschrijft en zij gewoon langzaam verwerken.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rabo >> PB/ING + zondag = rustig even wachten; vanmiddag rond 14:00 uur zal het wel een keer zichtbaar zijn (en als het tegenzit, heeft het op jouw rekening 'rentedaum 17 juli')
Hoe werkt zoiets dan, koppel je die aan mijn bankrekening?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef DABAMaster het volgende:
ik pro beer vandaag de teller af te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |