Ik hoef niet te proberen jou belachelijk te maken..dat doe je zelf al met je nutteloze gescheld!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen moet terugvallen op een ander topic en daarmee mij proberen belachelijk te maken.
Ik voel me geraakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:40 schreef LoveRobot het volgende:
Ik hoef niet te proberen jou belachelijk te maken..dat doe je zelf al met je nutteloze gescheld!
3 dagen buiten hangen en het is zeker weg. Deed ik ook altijd na het uitgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:40 schreef LoveRobot het volgende:
[..]
Ik hoef niet te proberen jou belachelijk te maken..dat doe je zelf al met je nutteloze gescheld!
OT: Iemand nog simpele oplossingen om bierlucht uit m'n jeans te krijgen? Vriezer is kapot en in de douche of buiten hangen duurt langDraag de broek pas 4maanden..dus vind 't nog te vroeg voor de wasmachine
Dat is ook niet echt mij intentie..ik probeer je alleen bij te brengen dat schelden nutteloos is..quote:
Heb em al paar dagen buiten laten hangen en de lucht was wel iets minder genomen..maar nog zeker niet helemaal weg. Maar ik gooi em wel weer naar buiten en zal maar rustig af moeten wachten..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
3 dagen buiten hangen en het is zeker weg. Deed ik ook altijd na het uitgaan.
Die actie is een week geleden al gestopt toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef JopJuh het volgende:
Nudie jeans slim jim dry organic bij de MAW halen voor 75 Euro (25 korting als je een oude broek inlevert)
Zitten er ook nog dry's tussen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:51 schreef Vetklep het volgende:
Bij MAW is het 'Blue Denim Days'. er zijn verschillende Nudies te verkrijgen.
Ik denk zelf een SJquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Degene die mij kan vertellen in welke (web)shop ik een WITTE Nudie Jeans (liefst Average Joe of Slim Jim) kan kopen, zal ik eeuwig dankbaar zijn. (en nee, de Slim Jim Ecru Black @ nudiejeans.com vind ik niet mooi)
[..]
Zitten er ook nog dry's tussen?![]()
EDIT: en dan nog een vraag - Ik wil graag jeans die een (licht) tapered model hebben. Kan ik dan beter voor een Slim Jim of Thinn Fin gaan?
Heb vandaag een pre-wash Big Bengt in MAW (Utrecht) zien hangen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:50 schreef Capt.Pooface het volgende:
Is de Big bengt ergens online te koop, dan wel een Nederlandse webshop, anyonez?!
handig om te weten, weet je ook welke nudie ze in de aanbieding hebben?? toevallig??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik heb vandaag mn eerste nudie gekocht, een lichte average joe. Ben benieuw hoe die later word
Bij de Men At Work hebben ze nu nudie's in de aanbieding. 2 voor 100 euro! Ook Gstar, Diesel, JC Rags en nog veel meer.
Misschien handig om te weten.
Moet je denham gaan kopen. Dat heeft bijna niemandquote:
Niet veel anders aangezien het een pre wash isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik heb vandaag mn eerste nudie gekocht, een lichte average joe. Ben benieuw hoe die later word
Bij de Men At Work hebben ze nu nudie's in de aanbieding. 2 voor 100 euro! Ook Gstar, Diesel, JC Rags en nog veel meer.
Misschien handig om te weten.
AJ green wave (geloof ik of sea green of zo) en eentje met een blauwe wassing, een Big Bengt en een Easy Emil. Niet mijn broeken dus ik weet niet precies welke wassingen het zijn. Voornamelijk blauwe wassingen (bij ons iig dan)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
handig om te weten, weet je ook welke nudie ze in de aanbieding hebben?? toevallig??
Is dit een Pre wash? Arrr niet naar gekekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet veel anders aangezien het een pre wash isDry modellen veranderen en vormen zich naar jou.
Je weet het pas zeker als het label hebt gelezen, maar de Nudies die ik heb zien liggen waren allemaal pre wash zoals gewoonlijk in de sale.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:11 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Is dit een Pre wash? Arrr niet naar gekeken![]()
Dat is jammer.. Dan maar een echte bestellen!
In het label staat:quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je weet het pas zeker als het label hebt gelezen, maar de Nudies die ik heb zien liggen waren allemaal pre wash zoals gewoonlijk in de sale.
Dat is dus een pre wash.. En een dry herken je verder aan het feit dat ie nog stug is en helemaal niet behandeld. En in het label staat dan: organic dry, dry ecru embo, dry japan, dry selvage etc etc etc. Wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:00 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
In het label staat:
NJ2219
Average Joe
Used Seegreen
100% cotton
Kan ik hier van lezen of het een prewashed is? Ik kom er igg niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |