Daar kun je eigenlijk weinig over zeggen, ligt eraan hoe je de AJ draagt, aan het individuele model etc. Bij mij is hij in ieder geval toch nog aardig wat gerekt, hoewel ik hem eerst normaal droeg, is het nu een loose fit geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Maar hoe is de 'stretch factor' van de dry Average Joe in vergelijking met een pre washed (old scraped indigo) Average Joe?
Haha, dan kun je beter heel ver weg blijven van dit topic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef Tacobell het volgende:
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet wat nudies nou precies zo bijzonder maakt maar oké.
Vind een organic dry groener uit slaan. Elk denim is weer anders en vind Japanse denim erg soepel en bewegelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Jayzbai het volgende:
Wat is het verschil qua fading precies tussen dry en organic dry? En wat houdt het in als er Japan in de naam staat (behalve dan dat ze er vandaan komen)? Andere kwaliteit?
Of je gedraagt je gewoon niet als een kankerdebiel en legt het even uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, dan kun je beter heel ver weg blijven van dit topic.
Ga maar stoer lopen doen met je spencertje, maar laat ons met rust aub.
Wat nudie anders maakt dan de standaard g-star/diesel/replay spijkerbroeken is dat nudie jeans in zijn collectie erg veel dry broeken heeft. Deze broeken moet je dus veel dragen en weinig/niet wassen. Zodat de slijtplekken die ontstaan varieren per persoon. Dat hangt weer af van de bewegingen enz van de persoon die die broek aan heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon niet als een kankerdebiel en legt het even uit.
´t zou kunnen dat het te maken heeft met de manier waarop jij je bericht plaats..het kwam niet echt over alsof je echt daadwerkelijk geďnteresseerd was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oke dan is het ook niks voor mij denk kquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:53 schreef santiagojwz het volgende:
ik vond big bengt + AJ toch wat te baggy, vooral bij mn kuiten en verder naar onder, als deze wat strakker zaten (zoals bijv bij een diesel broek) had ik 'm wel genomen. mja om nou ook nog eens de broek te laten versmallen. misschien haal ik nog een bb.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oké, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat nudie anders maakt dan de standaard g-star/diesel/replay spijkerbroeken is dat nudie jeans in zijn collectie erg veel dry broeken heeft. Deze broeken moet je dus veel dragen en weinig/niet wassen. Zodat de slijtplekken die ontstaan varieren per persoon. Dat hangt weer af van de bewegingen enz van de persoon die die broek aan heeft.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef LoveRobot het volgende:
[..]
En vervolgens kansloos gaan schelden heeft ook niet echt veel nut..maar er zal vast iets mis zijn gegaan in je opvoeding..
Ga anders gewoon even naar de site?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oké, dat is duidelijk.En zijn dit dan vooral slim fit broeken of? En hoe zit het met de prijs?
Jouw openingszin was niet de meest slimme. Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen moet terugvallen op een ander topic en daarmee mij proberen belachelijk te maken.
nja het zal vast wel wat voor je zijn, ik heb maat 36, dus dan wordt de onderkant automatisch ook ietsje wijder, daarom valt ie 'net niet' goed genoeg voor mij. ik zou het gewoon proberen;).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:56 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Oke dan is het ook niks voor mij denk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |