Foto?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:00 schreef Nashje het volgende:
Hmm ik ga toch maar m'n Clean Steel verkopen. Draag 'm toch nooit meer en zonde om zo te laten verpieteren in de kast. Kan voor het geld wat ik ervoor krijg waarschijnlijk toch weer een broek kopen.
Nudie Average Joe Cleen Steel
32/34
Kopen kopen kopen kopen kopen kopen ?!?!?!
Deze heb ik alquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er 60 euro aan kan verdienen ben ik heel blij.
Ja tuurlijk. Ben morgen pas thuis, dus hoor je dan meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Felon het volgende:
Nashje, zou je voor mij de maten even kunnen opmeten? Wellicht interesse!
Prewash 28quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net twee Average Joe 28/32 gekocht voor 100 euro bij de Men At Work. Ik ben iedergeval tevreden. Zulke mooie broeken.
Inderdaad! ik dacht dat ik een 30 wel zou passen, heb ik van diesel ook, maar dat werd toch een 32. Kreeg die 30 niet eens dicht, dat had ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Prewash 28Behoorlijk kleine maat zeg
Top, volg het topic wel, dus wacht even af!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ben morgen pas thuis, dus hoor je dan meer.
Probleem is ook dat ze daar nu 8 keer per jaar sale hebben. En het lijkt wel alsof de ene sale de opruiming van de andere sale is...want inderdaad lijkt het wel steeds hetzelfde aanbod. En de broeken die dan nog enigszins recent/nieuw zijn, zijn vaak maar heel matig afgeprijsd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Nashje het volgende:
Die sale bij M@W is sowieso bagger. Ze trekken het altijd leuk aan, maar het aanbod is gewoon bagger. Die Nudies worden ook steeds minder. Standaard modelletjes die er al zo'n 5 jaar liggen.
Die 25e korting actie is leuk opgezet alleen vind het aanbod Nudies al langere tijd gewoon tegenvallen bij de M@W.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef bear87 het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ze daar nu 8 keer per jaar sale hebben. En het lijkt wel alsof de ene sale de opruiming van de andere sale is...want inderdaad lijkt het wel steeds hetzelfde aanbod. En de broeken die dan nog enigszins recent/nieuw zijn, zijn vaak maar heel matig afgeprijsd.
Ik vond die actie 25 euro korting bij inlevering oude jeans daarom veel relaxter
Haha precies. Toevallig had ik ook aan die oude jeans actie meegedaan, maar ben uiteindelijk niet met een Nudie thuisgekomen. Wat eigenlijk wel m'n plan was...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef bear87 het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ze daar nu 8 keer per jaar sale hebben. En het lijkt wel alsof de ene sale de opruiming van de andere sale is...want inderdaad lijkt het wel steeds hetzelfde aanbod. En de broeken die dan nog enigszins recent/nieuw zijn, zijn vaak maar heel matig afgeprijsd.
Ik vond die actie 25 euro korting bij inlevering oude jeans daarom veel relaxter
Verschillende modellen, Big Bents, Average Joes, Regular Alfs. Qua wassings zou ik niet weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha precies. Toevallig had ik ook aan die oude jeans actie meegedaan, maar ben uiteindelijk niet met een Nudie thuisgekomen. Wat eigenlijk wel m'n plan was...
Sprak daar een verkoper en die was ook gek van Nudie. Hij vertelde dat het aanbod Nudies bij de M@W nog zelfs achteruit zou gaan. Skinny's zouden er zo ongeveer allemaal uitgaan (wat al bijna zo is) en hij raadde me simpelweg de Nudieshop aan. Nadeel vind ik dan dat je 't niet kan passen, en broeken verschillen nogal bij mij.
Hoe is het aanbod eigenlijk bij De Rode Winkel? Welke varianten heb je?
Ik heb zelf ook dat de maten onderling veel verschillen. De maten lopen uiteen bij mij van 32-34. Ik heb 2 SJ's en de 1 is 33 en de ander 34. Daarom ben ik ook een beetje huiverig voor online bestellen. Wel zuur.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha precies. Toevallig had ik ook aan die oude jeans actie meegedaan, maar ben uiteindelijk niet met een Nudie thuisgekomen. Wat eigenlijk wel m'n plan was...
Sprak daar een verkoper en die was ook gek van Nudie. Hij vertelde dat het aanbod Nudies bij de M@W nog zelfs achteruit zou gaan. Skinny's zouden er zo ongeveer allemaal uitgaan (wat al bijna zo is) en hij raadde me simpelweg de Nudieshop aan. Nadeel vind ik dan dat je 't niet kan passen, en broeken verschillen nogal bij mij.
Hoe is het aanbod eigenlijk bij De Rode Winkel? Welke varianten heb je?
Ik heb dus exact dezelfde maten als jij. Hou sowieso niet echt van dat wachten op je pakketje, dan kijken of het goed is en als het niet zo is moet je nog een berg zooi invullen en weer terugsturen. Echt een gedoe. Meest praktische oplossing zou zijn dat je ze verkoopt op het internet, maar dan ga je er altijd verlies op maken. Dat risico ga ik niet nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook dat de maten onderling veel verschillen. De maten lopen uiteen bij mij van 32-34. Ik heb 2 SJ's en de 1 is 33 en de ander 34. Daarom ben ik ook een beetje huiverig voor online bestellen. Wel zuur.
Mijn SJ's heb ik gewoon uit de M@W. Op het moment hebben ze er 2 bij ons. De Dry Ecru Embo en de Dry Black Coated.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb dus exact dezelfde maten als jij. Hou sowieso niet echt van dat wachten op je pakketje, dan kijken of het goed is en als het niet zo is moet je nog een berg zooi invullen en weer terugsturen. Echt een gedoe. Meest praktische oplossing zou zijn dat je ze verkoopt op het internet, maar dan ga je er altijd verlies op maken. Dat risico ga ik niet nemen.
Maar waar heb jij je SJ's dan vandaan? Ik ben ze dus irl nog nooit tegengekomen.
Ik doe mij AJ Clean Steel ook in de verkoop. Ben teveel bezig mijn dry's in te dragen. Maat: W34/L32. ¤ 45, inclusief verzendkosten.quote:
Sorry voor de late reactie. Beetje in m'n achterhoofd blijven steken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Felon het volgende:
Nashje, zou je voor mij de maten even kunnen opmeten? Wellicht interesse!
Heb ook wel interesse. Waar is de maat vergelijkbaar mee? Replay/G-star?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er 60 euro aan kan verdienen ben ik heel blij.
Misschien bij de 'de Rode winkel'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Tijntjes het volgende:
Ergens nog leuke aanbiedingen?
Denk dat ik een AJDS ga scoren een dezer dagen, wordt mijn eerste raw nudie.
Hoe verhoud de Lab 3 Joe zich tot de AJDS?
Vrij logisch, gezien het prijsverschil tussen de AJ en de Lab, terwijl het beiden de zelfde cut is. Niet iedereen heeft het ervoor over bijna de helft meer te betalen alleen om een zwaardere/betere kwaliteit stof ervoor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Misschien bij de 'de Rode winkel'.
Lab 3 Joe wordt niet veel gedragen, de AJ veel meer
bij de rode winkel gescoord? Of ergens anders??quote:Op maandag 23 november 2009 11:47 schreef Swagger het volgende:
Een super geile, 33/34 Easy Emil Dry gescoord, voor maar 60 euro.
Iemand hier pics die ook zo een broek al een half jaartje heb gedragen?
hmm...een beetje ver weg voor mij. Helaas.quote:Op maandag 23 november 2009 21:38 schreef Swagger het volgende:
blues basic and more. Mijdrecht en Woerden. ze hebben maar 2 winkels
2 broeken voor 119,95
Zo dat is een koopje... Ikzelf ben ook bezig met een dry. Maar geen Nudie. Ik heb laatst een Somet aangeschaft, maar zit bij lange na nog niet op 6 maanden draagtijd. Net 3 weekjes. Wel al behoorlijke zieke honeycombs overigens =)quote:Op maandag 23 november 2009 11:47 schreef Swagger het volgende:
Een super geile, 33/34 Easy Emil Dry gescoord, voor maar 60 euro.
Iemand hier pics die ook zo een broek al een half jaartje heb gedragen?
Dan mag je nog wel ff... Ik ben net geen 3 maanden bezig met mn TFDBC en hij begint al goed te glimmen en de honeycombs zijn goed zichtbaar etcquote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo dat is een koopje... Ikzelf ben ook bezig met een dry. Maar geen Nudie. Ik heb laatst een Somet aangeschaft, maar zit bij lange na nog niet op 6 maanden draagtijd. Net 3 weekjes. Wel al behoorlijke zieke honeycombs overigens =)
Hey M1stralquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef M1stral het volgende:
Honeycombs goed zichtbaar als in... Zo goed zichtbaar?
[ afbeelding ]
En ja, deze zijn van mij,
De meeste jeanliefhebbers geilen op alles wat goed fade heb ik het ideequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef M1stral het volgende:
Nudieliefhebbers geilen toch zo op honeycombs? Dan is het in die zin wel ontopic
Maargoed, je hebt het bij het rechte eind. Die broek is inderdaad geen Nudie. Maar wel... Jummie
Dry broeken rekken uit netzoals veel jeans, dus voor je het weet zit je met een veel te losse broek.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb een even steven op het oog...
Alleen heb ik nog een vraagje.
Bij dry moet je altijd 1 downsizen ofniet?
Anders wordt ie wel erg strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |