Sorry voor de late reactie. Beetje in m'n achterhoofd blijven steken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Felon het volgende:
Nashje, zou je voor mij de maten even kunnen opmeten? Wellicht interesse!
Heb ook wel interesse. Waar is de maat vergelijkbaar mee? Replay/G-star?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik er 60 euro aan kan verdienen ben ik heel blij.
Misschien bij de 'de Rode winkel'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Tijntjes het volgende:
Ergens nog leuke aanbiedingen?
Denk dat ik een AJDS ga scoren een dezer dagen, wordt mijn eerste raw nudie.
Hoe verhoud de Lab 3 Joe zich tot de AJDS?
Vrij logisch, gezien het prijsverschil tussen de AJ en de Lab, terwijl het beiden de zelfde cut is. Niet iedereen heeft het ervoor over bijna de helft meer te betalen alleen om een zwaardere/betere kwaliteit stof ervoor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Misschien bij de 'de Rode winkel'.
Lab 3 Joe wordt niet veel gedragen, de AJ veel meer
bij de rode winkel gescoord? Of ergens anders??quote:Op maandag 23 november 2009 11:47 schreef Swagger het volgende:
Een super geile, 33/34 Easy Emil Dry gescoord, voor maar 60 euro.
Iemand hier pics die ook zo een broek al een half jaartje heb gedragen?
hmm...een beetje ver weg voor mij. Helaas.quote:Op maandag 23 november 2009 21:38 schreef Swagger het volgende:
blues basic and more. Mijdrecht en Woerden. ze hebben maar 2 winkels
2 broeken voor 119,95
Zo dat is een koopje... Ikzelf ben ook bezig met een dry. Maar geen Nudie. Ik heb laatst een Somet aangeschaft, maar zit bij lange na nog niet op 6 maanden draagtijd. Net 3 weekjes. Wel al behoorlijke zieke honeycombs overigens =)quote:Op maandag 23 november 2009 11:47 schreef Swagger het volgende:
Een super geile, 33/34 Easy Emil Dry gescoord, voor maar 60 euro.
Iemand hier pics die ook zo een broek al een half jaartje heb gedragen?
Dan mag je nog wel ff... Ik ben net geen 3 maanden bezig met mn TFDBC en hij begint al goed te glimmen en de honeycombs zijn goed zichtbaar etcquote:Op maandag 23 november 2009 23:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo dat is een koopje... Ikzelf ben ook bezig met een dry. Maar geen Nudie. Ik heb laatst een Somet aangeschaft, maar zit bij lange na nog niet op 6 maanden draagtijd. Net 3 weekjes. Wel al behoorlijke zieke honeycombs overigens =)
Hey M1stralquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef M1stral het volgende:
Honeycombs goed zichtbaar als in... Zo goed zichtbaar?
[ afbeelding ]
En ja, deze zijn van mij,
De meeste jeanliefhebbers geilen op alles wat goed fade heb ik het ideequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef M1stral het volgende:
Nudieliefhebbers geilen toch zo op honeycombs? Dan is het in die zin wel ontopic
Maargoed, je hebt het bij het rechte eind. Die broek is inderdaad geen Nudie. Maar wel... Jummie
Dry broeken rekken uit netzoals veel jeans, dus voor je het weet zit je met een veel te losse broek.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb een even steven op het oog...
Alleen heb ik nog een vraagje.
Bij dry moet je altijd 1 downsizen ofniet?
Anders wordt ie wel erg strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |