Verder wensen we iedereen veel postplezier in TRUquote:#
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
#
Truth reikt inmiddels verder dan het forum alleen, wij kennen:
truth forum
#truth chat
truth wiki
#
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
Voor technische details verwijzen we naar de algemene forum-faq.
#
Voor vragen en/of opmerkingen die je niet hier in feedback kwijt wil, ben je altijd welkom om één van de truth moderators te mailen:
bastard bastard@fok.nl
Jogy jogy@quicknet.nl
#
Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
quote:
Dat bedoel ik idd , ik dacht ik houd het kort voordat ik weer een discussie beginquote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Beter gesteld is eigenlijk, dat de voor hem invalide argumenten voor hem afvallen, niet dat de argumenten daadwerkelijk invalide zijn.
Invalide argumenten zullen altijd invalide zijn in de daadwerkelijk werking van het universum, daar doen onze wetenschappelijke theorieën niets aan. En ooit komt men er wel achter de wetenschap zoals ie nu is niet compleet geschikt is om alles te verklaren, imo uiteraard.
Waarom vind jij dat de huidige wetenschappelijke theorieën tekort schieten? Wat zou een aanvulling zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Beter gesteld is eigenlijk, dat de voor hem invalide argumenten voor hem afvallen, niet dat de argumenten daadwerkelijk invalide zijn.
Invalide argumenten zullen altijd invalide zijn in de daadwerkelijk werking van het universum, daar doen onze wetenschappelijke theorieën niets aan. En ooit komt men er wel achter de wetenschap zoals ie nu is niet compleet geschikt is om alles te verklaren, imo uiteraard.
quote:Op maandag 20 juli 2009 08:01 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht dat het sweekends altijd wat rustiger was
Meer een WAN via Xbox LIVEquote:Op maandag 20 juli 2009 08:22 schreef Flammie het volgende:
LAN party ofzo?
En ik hier maar F5'en in de hoop een antwoord te krijgen!quote:
Ik vind ze te ver gaan in hun dogmatiek jegens wetenschappers die niet in de pas lopen, dat is het foutste wat je kan doen. Heb er een tijdje geleden nog een topic over gemaakt. Dean Radin presenteert: 'Science and the taboo of psy'quote:Op zondag 19 juli 2009 23:47 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat de huidige wetenschappelijke theorieën tekort schieten? Wat zou een aanvulling zijn?
Dat weet ik wel zeker, hetgeen wat het publiek in zijn algemeen weet is een stuk minder dan wat er bekend is. Eigenlijk is het al belachelijk te noemen dat ook bij de (natuur)wetenschappen men bijvoorbeeld moet betalen voor de meesten (gelukkig niet alle) wetenschappelijke artikelen om ze te downloaden, dit houdt ook de onwetendheid in stand.quote:Het punt dat ik wil maken is dat de wetenschap met meer bezig is dan we soms denken
Ik heb je topic niet eerder gezien, maar ga het filmpje nu kijken!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind ze te ver gaan in hun dogmatiek jegens wetenschappers die niet in de pas lopen, dat is het foutste wat je kan doen. Heb er een tijdje geleden nog een topic over gemaakt. Dean Radin presenteert: 'Science and the taboo of psy'
Dogma is juist hetgeen wat de wetenschap zegt niet te hebben en toch komt men het regelmatig tegen, zonde.
[..]
Dat weet ik wel zeker, hetgeen wat het publiek in zijn algemeen weet is een stuk minder dan wat er bekend is. Eigenlijk is het al belachelijk te noemen dat ook bij de (natuur)wetenschappen men bijvoorbeeld moet betalen voor de meesten (gelukkig niet alle) wetenschappelijke artikelen om ze te downloaden, dit houdt ook de onwetendheid in stand.
en terechtquote:Op maandag 20 juli 2009 06:48 schreef Michielos het volgende:
het is ook een soort reassurance voor jezelf. Door dit soort zaken te stellen (als het nu terecht of onterecht is), blijft de hoop in wonderen bestaan/
1won·der het; o -en 1 (godsd) door of met hulp van God verrichte handeling die de natuurkrachten te boven gaat 2 iets buitengewoons: de ~en zijn de wereld nog niet uit gezegd bij iets zeer onverwachts; en ~ boven ~, hij slaagdequote:
Ik kan me niet herrineren een post gezien te hebben waar je dat aan mij vraagt, in welke context eigenlijk? Verder wil ik mij ook helemaal niet in die wetenschapsdiscussies mengen, ik beleef daar geen plezier aan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef Dartanion het volgende:
[..]
En ik hier maar F5'en in de hoop een antwoord te krijgen!![]()
Ben namelijk erg nieuwsgierig hoe jij de wetenschap wil aanvullen, dus wetenschap gebruiken+ dat extraatje van jou
En als het kan, graag ook de beargumentatie waarom juist dat een aanvulling zou zijn.
Halo3 is mijn game inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 09:53 schreef Flammie het volgende:
EY ik wil het hier over games hebben!
Bastard... Halo 3 j/n? Mijn neefje "claimed" vreselijk goed te zijn in dat spel online en ik zoek eigenlijk iemand die hem even op zijn plek zet![]()
Kun je hem niet eventjes aan gort schieten ofzo Bastard? Ik ga dan stuk waarschijnlijk
oh en maak je niet druk over zijn "skills". Behalve zijn mond is daar niks van terug te vinden namelijk en hij faalt eigenlijk in elke game. IK ben in September tijdelijk weer in NLD dus wellicht rond die tijd
We lijken gewoon veel op elkaar blijkbaarquote:Op maandag 20 juli 2009 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrineren een post gezien te hebben waar je dat aan mij vraagt, in welke context eigenlijk? Verder wil ik mij ook helemaal niet in die wetenschapsdiscussies mengen, ik beleef daar geen plezier aan.
Ok, hij/zij bedoelde jou dusquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
We lijken gewoon veel op elkaar blijkbaar.
Als je het ziet als 1 ook hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 10:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
1won·der het; o -en 1 (godsd) door of met hulp van God verrichte handeling die de natuurkrachten te boven gaat 2 iets buitengewoons: de ~en zijn de wereld nog niet uit gezegd bij iets zeer onverwachts; en ~ boven ~, hij slaagde
Als je het ziet als [2] dan wel ja
*oops*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
We lijken gewoon veel op elkaar blijkbaar.
Dat het terecht is dat iemand gelooft in de hand van God die even wat fantastisch voor 'm doet is nogal discutabel maar dat is sowieso een discussie die voor beide zijden niet te winnen valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |