Begreep ik ook al niet én ik vroeg me af of die Ghaetan allebei die kinderen mee had tijdens het shoppen/boodschappen doen. Want die Proshat was naar school.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Waarom hebben Gaetan en Proshat er eigenlijk 2?Dat is wel heel woest ineens!
klopt. toen hadden abbygail en jelle twee peutertjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef Steve het volgende:
Vorig seizoen was het ook zo dat bij elke fase 1 koppel 2 baby's/peuters/pubers/bejaarden kreeg.
Die hadden ze chantal moeten geven, dan zou ze helemaal groen zien van jaloezie!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje raar, want ik denk dat Gaetan 1 best aankon (het is niet dat zij een poot uitsteekt) maar 2 zijn gewoon een beetje teveel van het goede voor een tiener en dat lijkt me ook normaal.
Jawel, er waren 2 baby's maar de meisjes hadden hun baby bij de vaderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef geppie het volgende:
[..]
Begreep ik ook al niet én ik vroeg me af of die Ghaetan allebei die kinderen mee had tijdens het shoppen/boodschappen doen. Want die Proshat was naar school.
Doe haar maar 2 peuters, dat lijkt me echt geniaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die hadden ze chantal moeten geven, dan zou ze helemaal groen zien van jaloezie!!
beter nog!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Steve het volgende:
Chantal heeft twee pubermeisjes nodig die d'r vent proberen te verleiden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Steve het volgende:
Chantal heeft twee pubermeisjes nodig die d'r vent proberen te verleiden.
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef amaranta het volgende:
Alleen is dr vent niet echt gruwelijk lekker ofzo. Dus denk dat ze weinig concurrentie heeft aan wie dan ook.
Volgens mij zijn ze allemaal nog bij elkaar!! Al weet ik dat van Quinta en Takuya niet zeker...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Ceehaa het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een beetje bijgehouden of de stellen van vorig jaar nog bij elkaar zijn?
Ik heb van die 2 ooit gezien dat ze nog bij elkaar waren, maar geen idee hoe lang dat na het programma wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal nog bij elkaar!! Al weet ik dat van Quinta en Takuya niet zeker...
ik heb het nog niet gezien (ik wacht altijd braaf tot zondag) maar ik vind het ergens wel een tof mens haha lekker no nonsensequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef TrailerTrash het volgende:
nieuwe aflevering staat online en chantal heeft weer constant lopen huilenabby in een nieuw jasje
![]()
die boeren zijn trouwens wel lekker droog, ik moest heel hard lachen tijdens het 'romantisch' etentje van hun
Matthijs: "maar eigenlijk ben jij helemaal niet zo he...van dat romantische eten?
Charlotte: "Neuh.." *schrokt verder eten naar binnen*![]()
Matthijs: "maar wel gezellig!!!!!1!!!!11111!!!"
even later.....
*charlotte neemt heel stuk vlees in mond en schrokt weer verder*![]()
Matthijs: 'ga je er geen stuk vanaf snijden ofzo??'
Charoltte: Dat duurt me te lang * schrok schrok schrok* nomnonomnomnomnom![]()
![]()
![]()
jeej aflevering 3 !quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef TrailerTrash het volgende:
nieuwe aflevering staat online en chantal heeft weer constant lopen huilenabby in een nieuw jasje
![]()
die boeren zijn trouwens wel lekker droog, ik moest heel hard lachen tijdens het 'romantisch' etentje van hun
Matthijs: "maar eigenlijk ben jij helemaal niet zo he...van dat romantische eten?
Charlotte: "Neuh.." *schrokt verder eten naar binnen*![]()
Matthijs: "maar wel gezellig!!!!!1!!!!11111!!!"
even later.....
*charlotte neemt heel stuk vlees in mond en schrokt weer verder*![]()
Matthijs: 'ga je er geen stuk vanaf snijden ofzo??'
Charoltte: Dat duurt me te lang * schrok schrok schrok* nomnonomnomnomnom![]()
![]()
![]()
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef freecell het volgende:
CharlotteHeerlijk lomp. En volgens mij wilde HIJ best een beetje meer romantiek.
En ik vond het oprecht sneu voor Proshatwéér 2! Zucht.
En hoezee voor Raiko op het einde! 'we zijn hier met z'n drieën!' die zatEn hij had gelijk ook
En zij neemt het hem kwalijk dat hij er een feestje van maaktWaarom?
Wel maf met die Nanny trouwens toen ze Ivy overpakte 'geef Ivy nu maar even hier, die gaat nu even voor'
Ik denk dat Ivy niks overkomen was bij Chantal, maar voor Chantal was het wél beter dat hij even alleen ging. Dus ik snapte haar uitspraak niet.
Idd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
Mijn gedachte.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn gedachte.
Heerlijk, wat een verademing die uitspraak 'ik vin dat je niet normaal doet!'
Hoezee!
Haha, ik vind d'r wel een beetje té hoor. Soms is ze wel grappig, maar op sommige momenten denk ik ook echt: Nou, moet dat nou zo?? (Zeg ik die eerst dat boerenstel wel leuk te gaan vinden..) Maar ach, opzich..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Ben ik nou de enige die Charlotte na aflevering 3 alleen maar méér een onbehouwen knol vind?
Christus, wat een retard.
Pfffquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
reactie van chantal zelf op de pagina van bbn
k wou even melden: Als jullie commentaar hebben, kritiek, iets te zeiken hebben, iets kwijt moeten over mij, wat ik fout heb gedaan in jullie ogen en/of wat nog beter is: vragen hebben, omdat je iets niet snapt: Durf het dan ook regelrecht tegen mijzelf te zeggen/vragen! Ik merk dat er veel jonge mensen hier reacties achterlaten, maar ook volwassenen en ouders. Van de jongere mensen kan ik het begrijpen, maar van de volwassenen eigelijk totaal niet. Ik vind het prima dat iedereen een mening heeft, maar als je zulke harde dingen over mij durft te zeggen, (bijvoorbeeld dat ik een therapeut nodig heb of dat ik ziek in mijn hoofd ben..) dan ga ik ervan uit dat je het ook in mijn gezicht durft te zeggen of via een berichtje op Hyves. Dit is het eerste en het enigste berichtje die ik hier plaats en ik ga hier verder ook niet meer reageren of wat dan ook. Huppakee: -http://chantallllie.hyves.nl/- Maar volgens mij hadden jullie dat al opgezocht toch?
Zal ik haar dan maar een hyvesberichtje sturen? Ik heb nl gezegd dat ze eens met een therapeut moet gaan praten... Het is maar net hoe je het opvat natuurlijk... Ik denk nl. echt serieus dat ze problemen heeft met zichzelf en behoorlijk in de knoop zit en dat met iemand praten misschien wel zin heeft...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
reactie van chantal zelf op de pagina van bbn
k wou even melden: Als jullie commentaar hebben, kritiek, iets te zeiken hebben, iets kwijt moeten over mij, wat ik fout heb gedaan in jullie ogen en/of wat nog beter is: vragen hebben, omdat je iets niet snapt: Durf het dan ook regelrecht tegen mijzelf te zeggen/vragen! Ik merk dat er veel jonge mensen hier reacties achterlaten, maar ook volwassenen en ouders. Van de jongere mensen kan ik het begrijpen, maar van de volwassenen eigelijk totaal niet. Ik vind het prima dat iedereen een mening heeft, maar als je zulke harde dingen over mij durft te zeggen, (bijvoorbeeld dat ik een therapeut nodig heb of dat ik ziek in mijn hoofd ben..) dan ga ik ervan uit dat je het ook in mijn gezicht durft te zeggen of via een berichtje op Hyves. Dit is het eerste en het enigste berichtje die ik hier plaats en ik ga hier verder ook niet meer reageren of wat dan ook. Huppakee: -http://chantallllie.hyves.nl/- Maar volgens mij hadden jullie dat al opgezocht toch?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zal ik haar dan maar een hyvesberichtje sturen? Ik heb nl gezegd dat ze eens met een therapeut moet gaan praten... Het is maar net hoe je het opvat natuurlijk... Ik denk nl. echt serieus dat ze problemen heeft met zichzelf en behoorlijk in de knoop zit en dat met iemand praten misschien wel zin heeft...
Ben benieuwd of ze nog samen zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
En net aflevering 3 er ook maar achteraan gegooid. Heb me rotgelachen.
Chantal mag echt hulp gaan zoeken, wat een egoisme ten top.
Als ik haar vriendje was stond ze inmiddels allang op straat. Ongelooflijk wat een geduld hij met haar heeft. Ik had haar allang over de knie gelegd en eens flink op haar mieter gegeven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waar staat deel 3 dan op uitzending gemist?Als ik meerdere afleveringen aanklik krijg ik niks te zien..
En indd,wat een jankert die Chantal![]()
![]()
dilemma: blondespray yes or no? i dunnoooooo help HELP!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
Via chantal dr hyves kwam ik op dr twitter en daar staat
Raiko'tje I miss u!
3:28 PM Jul 14th from mobile web
http://twitter.com/chantalstok
Helaas is ie dus nog niet wakker geworden arme jongen
quote:Whaaaa afl. 1 vn Baby Te Huur is al op internet te bekijken! Link: http://www.bnn.nl/page/baby... OMG i look so sillyyyy...12:56 PM Jul 16th from web
Hij zal ze ook niet voor het uitkiezen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
Via chantal dr hyves kwam ik op dr twitter en daar staat
Raiko'tje I miss u!
3:28 PM Jul 14th from mobile web
http://twitter.com/chantalstok
Helaas is ie dus nog niet wakker geworden arme jongen
Echt waar joh?quote:Whaaaa afl. 1 vn Baby Te Huur is al op internet te bekijken! Link: http://www.bnn.nl/page/baby... OMG i look so sillyyyy...12:56 PM Jul 16th from web
Als zij later zelf een kind krijgt kan die wel een toffe naam krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Steve het volgende:
wat een belachelijke naam had die peuter van Deniz en Daphne trouwens.Destiny, wat doe je zo'n kind aan?
child?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als zij later zelf een kind krijgt kan die wel een toffe naam krijgen.
matthijs is een stiekeme feeder!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:44 schreef Starlie het volgende:
Wat een komisch stel eigenlijk die Charlotte en Matthijs! Hij is gewoon dol op zijn bunkerende meisje. Zo schattig ook wat hij zei: "ik zie gewoon dat ze geniet van haar eten, dan geniet ik ook"!
quote:
Toen Matthijs dat zei over Charlotte moest ik direct denken aan zo'n "Feeder" van die mensen die geobsedeerd zijn door dikke mensen en hun vriendin de hele dag volproppenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef Bootje84 het volgende:
Chantal: "Het gaat om ons 2-en, niet om de baby".
Raiko: "We zijn met z'n 3-en".
Pwnd.
Chantal zit alleen maar te huilen en is nog voorlopig niet toe aan kinderen. Ik denk eigenlijk zelfs nooit. Dat mens is jaloers als Raiko met iets anders dan haar bezig is...
Verder vindt die Mathijs Chantal schattig als ze eet. Als ze ongemanierd eet, weet hij dat ze het lekker vindt. Dat wijf blijft maar vreten. Niet zo gek dat ze dik is. Ik zou er niet zo van genieten als ik m'n wief zich zo vol ziet vreten... Verder heeft ze nou weinig zachtaardig gedrag naar die kinderen. Gewoon lomp en onbezonnen..
Dat is tegenwoordig bij veel meisjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef Starlie het volgende:
Vinden jullie Poshat er trouwens ook niet "oud" uitzien voor haar 17???
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bij veel meisjes
Ik geef les en ik verbaas me er altijd over
vooral (en dit bedoel ik niet als een vooroordeel of zo) allochtone meisjes
Ik ben ook op de manier opgevoed van "niet zeuren, doen". Dat betekend niet dat je klakkeloos lomp om kan gaan met kinderen. Een kind kan wat minder hebben dan een walvis van 80 kilo wat Charlotte heet...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef Starlie het volgende:
En dat Charlotte wat "lomp" doet tegen die kinderen komt denk ik omdat ze zelf ook zo opgevoed is. Niet lullen maar doen, geen gezeik! Ze staat in elk geval heerlijk nuchter in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |