abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71468479
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef freecell het volgende:
Charlotte Heerlijk lomp. En volgens mij wilde HIJ best een beetje meer romantiek.

En ik vond het oprecht sneu voor Proshat wéér 2! Zucht.

En hoezee voor Raiko op het einde! 'we zijn hier met z'n drieën!' die zat En hij had gelijk ook
En zij neemt het hem kwalijk dat hij er een feestje van maakt Waarom?

Wel maf met die Nanny trouwens toen ze Ivy overpakte 'geef Ivy nu maar even hier, die gaat nu even voor'
Ik denk dat Ivy niks overkomen was bij Chantal, maar voor Chantal was het wél beter dat hij even alleen ging. Dus ik snapte haar uitspraak niet.
ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
pi_71468540
het blijft een grappig programma, maar ik snap niet dat mensen zich hiervoor opgeven.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:03:45 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71468605
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:

[..]

ik denk dat die nanny bedoelde dat het beter was dat hij zonder ivy chantal moest gaan troosten.
hoe klein ivy ook is, het blijft een baby'tje die heus wel het een en ander voelt als er iets aan de hand is.
het is niet de bedoeling dat dat kindje nog meer stress voelt omdat het chantal weer eens te veel is geworden.
dus die nanny wilde gewoon het kindje sparen denk ik van nog meer gehuil en gedoe om haar heen. en dat gaat gewoon voor.
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71469228
Matthijs tijdens die salsa-les
Charlotte met die knuffels heel die Tigo bedolven

Erg vermakelijk weer!
Dancing at disco's, eating cheese on toast!
pi_71469726
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef purno.de.purno het volgende:

[..]

Daar heb je een punt

Die kinderboerderij 'er lopen hier beesten lós!' !

Ik vond Charlotte en Matthijs in die speeltuin trouwens echt minder tof Ze deden het echt leuk, maar met een peuter in de speeltuin even iets minder.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:47:41 #231
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_71470196
Die Chantal
------------------
pi_71472259
Dat etentje van die boeren
T gaat mij gewoon om het eten.
pi_71472541
Godverdomme wat een kutkutkutkind
pi_71472750
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef -0- het volgende:
Godverdomme wat een kutkutkutkind
hahhaa ja dat mens ook
pi_71477585
Die chantal in die nieuwe aflevering

Je kan er een hele aflevering van de TV draait door mee vullen. Wat een psycho
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:39:06 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71477876
Die 3e aflevering is idd weer een en al gejank.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:15:33 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71478488
Omfg, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:18:18 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71478526
En wat flauw dat zij wéér twee krijgen, .
pi_71478556
--
You dream it, I live it.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:24:58 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71478613
Raiko Eindelijk.
pi_71480180
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Raiko Eindelijk.
Mijn gedachte.
Heerlijk, wat een verademing die uitspraak 'ik vin dat je niet normaal doet!'
Hoezee!
pi_71487026
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn gedachte.
Heerlijk, wat een verademing die uitspraak 'ik vin dat je niet normaal doet!'
Hoezee!
Inderdaad!

Ik vind 't gewoon zielig voor Raiko hoe ze doet.. Raiko heeft constant een baby extra bij om voor te zorgen!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:02:59 #243
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71487468
Ik heb alleen de eerste aflevering nog maar gezien, en dat was al lachen, dus tvp, en dan ga ik nu 2 kijken op uitzending gemist
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:23:30 #244
88233 Steve
Still the best.
pi_71488032
Chantal.
Zegt die babymasseuse: je moet met de baby praten. Zeg dat je Ivy uit gaat kleden.
Chantal: ik ga je uitkleden.
*stilte*

Ze voelt zich zó ongemakkelijk met zo'n baby, en die voelt dat aan... dat helpt echt niet. Ze weet gewoon echt niet hoe ze met een baby moet omgaan, vind het het gek dat die baby je dan niet moet? Vond het ook goed dat die nanny Ivy even overnam, dat gejank van Chantal en de spanning die daarbij komt kan niet goed voor zo'n baby zijn.
Wat ik nog het meest sneue vond was dat ze de schuld naar Raiko schuift, dat hij haar geen kans geeft en doet alsof het gewoon even voor de leuk is... Raiko was gewoon hartstikke leuk met dat kind bezig. Je zou verwachten dat Chantal i.t.t. een baby wel zelf voor zich kan zorgen. Niet dus. Hoe vervelend om zó afhankelijk van een ander te zijn. Hopelijk gaat Raiko er komende afleveringen nog meer tegenin.

Charlotte. Ik vind haar geweldig, hoe heerlijk boers. Vind haar en Mathijs ook goed bij elkaar passen.
Alleen bij het slapengaan van die peuter had ze wel iets rustiger mogen doen lijkt me. Nu kwam het over alsof ze dat kind snel in bed propte, een paar knuffels erbij gooide en wegging. Lijkt me ook niet echt een fijn begin van het slapen...

Gaetan en Proshat.. Gaetan was niet echt aanwezig deze keer. Goshat eigenlijk vooral met d'r dierenangst. Goed idee om dan naar de dierenboerderij te gaan. Maar hebben ze nu wéér 2 kinderen? Waarom 2 keer, helemaal achter elkaar.... Zo slecht doen ze het dan nog niet eens.

Deniz en Daphne. Vind ze erg leuk met de kinderen, hebben ook wat zelfreflectie en zijn best leuk samen. Dat bonusfilmpje van ze in de auto ook.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:58:58 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71489153
Ben ik nou de enige die Charlotte na aflevering 3 alleen maar méér een onbehouwen knol vind?
Christus, wat een retard.
Dit, dus.
pi_71489230
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Ben ik nou de enige die Charlotte na aflevering 3 alleen maar méér een onbehouwen knol vind?
Christus, wat een retard.
Haha, ik vind d'r wel een beetje té hoor. Soms is ze wel grappig, maar op sommige momenten denk ik ook echt: Nou, moet dat nou zo?? (Zeg ik die eerst dat boerenstel wel leuk te gaan vinden..) Maar ach, opzich..
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:28:02 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71490051
reactie van chantal zelf op de pagina van bbn

k wou even melden: Als jullie commentaar hebben, kritiek, iets te zeiken hebben, iets kwijt moeten over mij, wat ik fout heb gedaan in jullie ogen en/of wat nog beter is: vragen hebben, omdat je iets niet snapt: Durf het dan ook regelrecht tegen mijzelf te zeggen/vragen! Ik merk dat er veel jonge mensen hier reacties achterlaten, maar ook volwassenen en ouders. Van de jongere mensen kan ik het begrijpen, maar van de volwassenen eigelijk totaal niet. Ik vind het prima dat iedereen een mening heeft, maar als je zulke harde dingen over mij durft te zeggen, (bijvoorbeeld dat ik een therapeut nodig heb of dat ik ziek in mijn hoofd ben..) dan ga ik ervan uit dat je het ook in mijn gezicht durft te zeggen of via een berichtje op Hyves. Dit is het eerste en het enigste berichtje die ik hier plaats en ik ga hier verder ook niet meer reageren of wat dan ook. Huppakee: -http://chantallllie.hyves.nl/- Maar volgens mij hadden jullie dat al opgezocht toch?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:34:38 #248
88233 Steve
Still the best.
pi_71490245
Waarom zou ik naar haar toegaan om in d'r gezicht een reactie te geven? Mij teveel moeite hoor.

Het is een tv-programma, vind je het gek dat mensen dat dan op internet gaan bespreken?
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:35:50 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71490277
Ik vind juist dat die opmerkingen van de volwassenen de ouders veel meer waarde hebben.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:36:42 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71490305
ja, laten we een bus huren en met een stel fokkers naar haar toe gaan..
fok! komt naar je toe deze zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')