Chantal.
Zegt die babymasseuse: je moet met de baby praten. Zeg dat je Ivy uit gaat kleden.
Chantal: ik ga je uitkleden.
*stilte*
Ze voelt zich zó ongemakkelijk met zo'n baby, en die voelt dat aan... dat helpt echt niet. Ze weet gewoon echt niet hoe ze met een baby moet omgaan, vind het het gek dat die baby je dan niet moet? Vond het ook goed dat die nanny Ivy even overnam, dat gejank van Chantal en de spanning die daarbij komt kan niet goed voor zo'n baby zijn.
Wat ik nog het meest sneue vond was dat ze de schuld naar Raiko schuift, dat hij haar geen kans geeft en doet alsof het gewoon even voor de leuk is... Raiko was gewoon hartstikke leuk met dat kind bezig. Je zou verwachten dat Chantal i.t.t. een baby wel zelf voor zich kan zorgen. Niet dus.

Hoe vervelend om zó afhankelijk van een ander te zijn. Hopelijk gaat Raiko er komende afleveringen nog meer tegenin.
Charlotte.

Ik vind haar geweldig, hoe heerlijk boers.

Vind haar en Mathijs ook goed bij elkaar passen.
Alleen bij het slapengaan van die peuter had ze wel iets rustiger mogen doen lijkt me. Nu kwam het over alsof ze dat kind snel in bed propte, een paar knuffels erbij gooide en wegging. Lijkt me ook niet echt een fijn begin van het slapen...
Gaetan en Proshat.. Gaetan was niet echt aanwezig deze keer. Goshat eigenlijk vooral met d'r dierenangst. Goed idee om dan naar de dierenboerderij te gaan.

Maar hebben ze nu wéér 2 kinderen? Waarom 2 keer, helemaal achter elkaar.... Zo slecht doen ze het dan nog niet eens.
Deniz en Daphne.

Vind ze erg leuk met de kinderen, hebben ook wat zelfreflectie en zijn best leuk samen. Dat bonusfilmpje van ze in de auto ook.