abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71490395
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
reactie van chantal zelf op de pagina van bbn

k wou even melden: Als jullie commentaar hebben, kritiek, iets te zeiken hebben, iets kwijt moeten over mij, wat ik fout heb gedaan in jullie ogen en/of wat nog beter is: vragen hebben, omdat je iets niet snapt: Durf het dan ook regelrecht tegen mijzelf te zeggen/vragen! Ik merk dat er veel jonge mensen hier reacties achterlaten, maar ook volwassenen en ouders. Van de jongere mensen kan ik het begrijpen, maar van de volwassenen eigelijk totaal niet. Ik vind het prima dat iedereen een mening heeft, maar als je zulke harde dingen over mij durft te zeggen, (bijvoorbeeld dat ik een therapeut nodig heb of dat ik ziek in mijn hoofd ben..) dan ga ik ervan uit dat je het ook in mijn gezicht durft te zeggen of via een berichtje op Hyves. Dit is het eerste en het enigste berichtje die ik hier plaats en ik ga hier verder ook niet meer reageren of wat dan ook. Huppakee: -http://chantallllie.hyves.nl/- Maar volgens mij hadden jullie dat al opgezocht toch?
Pfff Ik heb er niet meer woorden voor..
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:45:49 #252
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71490571
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
reactie van chantal zelf op de pagina van bbn

k wou even melden: Als jullie commentaar hebben, kritiek, iets te zeiken hebben, iets kwijt moeten over mij, wat ik fout heb gedaan in jullie ogen en/of wat nog beter is: vragen hebben, omdat je iets niet snapt: Durf het dan ook regelrecht tegen mijzelf te zeggen/vragen! Ik merk dat er veel jonge mensen hier reacties achterlaten, maar ook volwassenen en ouders. Van de jongere mensen kan ik het begrijpen, maar van de volwassenen eigelijk totaal niet. Ik vind het prima dat iedereen een mening heeft, maar als je zulke harde dingen over mij durft te zeggen, (bijvoorbeeld dat ik een therapeut nodig heb of dat ik ziek in mijn hoofd ben..) dan ga ik ervan uit dat je het ook in mijn gezicht durft te zeggen of via een berichtje op Hyves. Dit is het eerste en het enigste berichtje die ik hier plaats en ik ga hier verder ook niet meer reageren of wat dan ook. Huppakee: -http://chantallllie.hyves.nl/- Maar volgens mij hadden jullie dat al opgezocht toch?
Zal ik haar dan maar een hyvesberichtje sturen? Ik heb nl gezegd dat ze eens met een therapeut moet gaan praten... Het is maar net hoe je het opvat natuurlijk... Ik denk nl. echt serieus dat ze problemen heeft met zichzelf en behoorlijk in de knoop zit en dat met iemand praten misschien wel zin heeft...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:59:33 #253
88233 Steve
Still the best.
pi_71490993
wat een belachelijke naam had die peuter van Deniz en Daphne trouwens. Destiny, wat doe je zo'n kind aan?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_71491046
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zal ik haar dan maar een hyvesberichtje sturen? Ik heb nl gezegd dat ze eens met een therapeut moet gaan praten... Het is maar net hoe je het opvat natuurlijk... Ik denk nl. echt serieus dat ze problemen heeft met zichzelf en behoorlijk in de knoop zit en dat met iemand praten misschien wel zin heeft...
Je moet alleen eerst vrienden worden voor je haar kan krabbelen en haar krabbels kan lezen (dat vind ik dan weer jammer )
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:08:13 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71491231
een privebericht kan altijd
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:14:09 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71491409
Nou, net gekeken naar deel 2
Wat een dramaqueen die Chantal, erg jammer dat zij zo jaloers is op elk spatje aandacht dat haar vriendje voor iemand anders heeft.

Verder valt inderdaad op dat de mannen veel beter met die kids omgaan dat de luie dames. Want het zijn weer een partij verwende meisjes hoor.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71492478
Ik heb keihard gelachen om aflevering 3.

Ik moet zeggen dat ik wel erg moet lachen om die boerin. Met die sparibs, zo recht in haar mond!

Die Chantal is echt niet wijs.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:26:08 #258
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_71493449
Ik vind dat die Prochan dezelfde stem heeft als die ene homo jongen in seizoen 2 En Chantal moet zich niet zo aanstellen..

En ik erger me kapot aan Charlott, de manier waarop zij met zichzelf en kinderen omgaat is echt niet te geloven, zo boers, zo ongemanierd. Heb tenminste een beetje respect...
There's no point in living if you can't feel alive
pi_71493735
Enigste

En idd mensen bedoelen het niet altijd negatief als ze je het advies geven met iemand te gaan praten
Vaak helpt dat juist
Maar dat geeft wel weer het gebrek aan zelfinzicht weer want ik geloof dat iedereen haar dat aan zou raden en zij het ook als ze objectief naar zichzelf kon kijken...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71494521
Chantal & Raiko:
Wat een jankerd die chantal...
Geen waardering voor wat je doet... je jankt alleen maar
Hele dag draait om de baby... eeh neeeh de hele dag draait om jou

Mathijs & Charlotte:
En Mathijs en Charlotte blijven echt boeren Maar wel erg leuk! Vooral het zwemmen haha

Proshat & Gaetan:
Proshat die haar kind naar de buren brengt omdat ze even moet douche..en dan met 2 kids weg, lastig
En een pauw... ja die gaan je echt opeten! Als zij ooit zelf kinderen krijgt, die worden bang voor alles.
Maar als je bang bent voor dieren, waarom kinderboederij? Gelukkig ging het bij de konijnen beter.

Daphne & Deniz:

Daphne en Deniz blijven leuk Deniz trots op het feit dat hij beter was dan zijn vriendin

Dat dus de tijd met de baby's
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:15:04 #261
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71494662
En net aflevering 3 er ook maar achteraan gegooid. Heb me rotgelachen.
Chantal mag echt hulp gaan zoeken, wat een egoisme ten top.
Als ik haar vriendje was stond ze inmiddels allang op straat. Ongelooflijk wat een geduld hij met haar heeft. Ik had haar allang over de knie gelegd en eens flink op haar mieter gegeven.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71494956
Chantal & Raiko:
Chantal is een aandachtsfreak.. ze leeft meteen op wanneer Raiko alleen aandacht heeft voor haar!
Peuter rende ook meteen weer naar Raiko.. en Chantal meteen zeuren.
Vind goed dat hij chantal even de waarheid heeft verteld!

Mathijs & Charlotte:
Haha dansen.. dat doen wij boeren niet Salsa... haha geweldig die blik van mathijs etc
Dat eten erna, zo leuk! Charlotte is niet romantisch, gaat haar om het eten (wel eerlijk van der)
Liefde van charlotte.. gaat door haar maag!

Dat kind is grappig Vooral niet luisteren naar papa en mama
Maar waarom niet voorlezen.... jammer

Proshat & Gaetan:
Weer 2 kids.. arme hun!! Ik hoop dat ze nooit een tweeling krijgen haha!
Afspraak maken met je kids over onzichtbare lijn bij het water.. denk niet dat het echt gaat werken.
Gaetan is te goed voor de wereld en voor proshat... hij behandeld haar echt als een prinsesje [fout]

Daphne & Deniz:

Doen het ook goed bij de peuters! Erg leuk
Jammer dat Deniz niet wilde voorlezen...
pi_71494969
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
En net aflevering 3 er ook maar achteraan gegooid. Heb me rotgelachen.
Chantal mag echt hulp gaan zoeken, wat een egoisme ten top.
Als ik haar vriendje was stond ze inmiddels allang op straat. Ongelooflijk wat een geduld hij met haar heeft. Ik had haar allang over de knie gelegd en eens flink op haar mieter gegeven.
Ben benieuwd of ze nog samen zijn
pi_71495221
Normaal gesproken heeft iemand wel alle hyves van de deelnemers. Dan weet je al een beetje hoe 't afloopt en lees je inside verhalen over of het heel anders gemonteerd is voor de beeldvorming e.d.
pi_71495584
Via chantal dr hyves kwam ik op dr twitter en daar staat
Raiko'tje I miss u!
3:28 PM Jul 14th from mobile web

http://twitter.com/chantalstok

Helaas is ie dus nog niet wakker geworden arme jongen
pi_71501539
Waar staat deel 3 dan op uitzending gemist?Als ik meerdere afleveringen aanklik krijg ik niks te zien..
En indd,wat een jankert die Chantal
Love music!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:44:00 #267
125420 Starlie
pi_71501578
Wat een komisch stel eigenlijk die Charlotte en Matthijs! Hij is gewoon dol op zijn bunkerende meisje. Zo schattig ook wat hij zei: "ik zie gewoon dat ze geniet van haar eten, dan geniet ik ook"!

En Chantal.. tja.. ze blijft maar bezig, ze leert het totaal niet!!! Ze is volgens mij een ontzettend verwend meisje die ECHT altijd haar zin wil hebben en dat van papa en mama ook altijd gekregen heeft, ze is ook behoorlijk egoïstisch! Maar toch is het ook wel weer leuk dat ze zo doet want ik kan me heeeeerlijk irriteren aan haar! Je kunt zeggen over haar wat je wil maar ze zorgt wel voor vermakelijke tv
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:44:21 #268
125420 Starlie
pi_71501590
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waar staat deel 3 dan op uitzending gemist?Als ik meerdere afleveringen aanklik krijg ik niks te zien..
En indd,wat een jankert die Chantal

www.babytehuur.nl
pi_71501797
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:44 schreef Starlie het volgende:

[..]

www.babytehuur.nl
Hey bedankt hoor
Love music!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:39:34 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71503247
Ik vind het echt té irritant.
Normaal ben ik echt gek op zulke tv maar dit gaat zelfs mijn irritatiegrens te boven.
pi_71509716
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
Raiko'tje I miss u!

dilemma: blondespray yes or no? i dunnoooooo help HELP!

zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:57:46 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71511496
quote:
Whaaaa afl. 1 vn Baby Te Huur is al op internet te bekijken! Link: http://www.bnn.nl/page/baby... OMG i look so sillyyyy...12:56 PM Jul 16th from web
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71511589
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
Raiko'tje I miss u!

Hij zal ze ook niet voor het uitkiezen hebben Al lijkt ie me wel een sociale knul.
pi_71512213
quote:
Whaaaa afl. 1 vn Baby Te Huur is al op internet te bekijken! Link: http://www.bnn.nl/page/baby... OMG i look so sillyyyy...12:56 PM Jul 16th from web
Echt waar joh?
pi_71516249
Ik dacht toch maar online kijken (nee ik smokkel niet, ik heb morgen bezoek ) dus ik me helemaal geinstaleerd en zo, ik duw op play en tadaaa en huilende chantal

Omdat de nanny zegt dat Raiko het goed doet en dan concludeert zij dat ze het dan vast slecht doet
Arm kind, super onzeker
Echt ze moet echt in therapie en dat bedoel ik niet lullig, maar het is niet leuk om zo onzeker te zijn
Owja en het is irritant voor ons

Nu ga ik ff rustig kijken

Edit: ze vind ook dat ze precies terug moet krijgen wat zij er in stopt en zo (of wat zij vind dat ze verdient)
Zo werkt het niet vooral niet met babys
Als ze echt denkt dat de wereld zo werkt word het nog een bittere pil...
Ik vind het echt best wel erg

[ Bericht 15% gewijzigd door liefie_ op 01-08-2009 16:09:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')