"Maar het kon natuurlijk ook niet, want ik gebruik die uhhh........." Raico: "Anticonceptiemiddelen." Chantal: "Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Cyan het volgende:
Raico: "We dachten dat Chantal zwanger was. Ik dacht dat ik een hartje voelde kloppen maar ze had last van haar darmen".![]()
Blijkbaar nog niet zó dom, aangezien ze wel een vorm van anticonceptie gebruiktquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
"Maar het kon natuurlijk ook niet, want ik gebruik die uhhh........." Raico: "Anticonceptiemiddelen." Chantal: "Ja."
Echt wat een domme sufkutten deze keer.
Oh staat de 2e aflevering op de site? Even checkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Michellee het volgende:
Welke ouders laat zijn kind nu zijn 1ste verjaardag elders vieren???
Yep! En wat is er mis met die Chantal? Dat gejank steeds...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef June. het volgende:
[..]
Oh staat de 2e aflevering op de site? Even checken.
eens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Die Deniz is echt het meest onvolwassen persoon ooit. Zijn reactie nadat dat meisje met een andere kerel praatte. Wat een kneusje.
Maar als je dan weer aflevering twee ziet vind ik hem echt leuk! Chantal is echt een zeikwijf hoor. Ik kan me voorstellen dat het montage is en alles, maar dan nog.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Die Deniz is echt het meest onvolwassen persoon ooit. Zijn reactie nadat dat meisje met een andere kerel praatte. Wat een kneusje.
whahaha die was briljantquote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef jmac het volgende:
Grappigste was nog wel: "Ja ehhhh zij is all.. allochtone ofzo? En hij auto..ehh.. ja gewoon een nederlander"
Chantal lijkt me tof![]()
Boerin charlotte![]()
Idd, wat dom zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef -0- het volgende:
Ik werd er ontoepasselijk van om het deftig te zeggen.
daar dacht ik ook al aan! in afl 1 keken ze zo blij,..ooh lekker,aan het water!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Stefan het volgende:
Niemand heeft nog door dat ze daar aan het water helemaal niet zo ideaal zitten met die peuters straks.
die spoort echt nietquote:Op zondag 26 juli 2009 21:36 schreef liefie_ het volgende:
Damn die baby is er 2 seconden en die chantal is al jaloers... dat klopt toch niet helemaal?
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef liefie_ het volgende:
Owja en ik snap idd ook niet waarom je je kindje zou uitlenen op zijn 1e verjaardag
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef liefie_ het volgende:
Owja en ik snap idd ook niet waarom je je kindje zou uitlenen op zijn 1e verjaardag
Iddquote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
chantal is anderhalf uur te laat en boos dat ze geen aandacht krijgt
Ik ook totaal niet...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:43 schreef liefie_ het volgende:
QFT!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Wat een vreselijk irritante zeikstraal is die Chantal
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
chantal is anderhalf uur te laat en boos dat ze geen aandacht krijgt
Ja oke, maar dat weet je toch als je mee doet aan zo'n programma? En zij is de hele dag gaan shoppen terwijl hij voor de baby zorgde...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet Chantal op 1 punt toch wel een beetje gelijk geven.Als je het niet gewend bent kan het idd heel vermoeiend zijn. Als ik soms een hele dag op mijn neefje moet passen, kan je me aan het eind van de dag opvegen.
t frappante is dat chantal helemaal niks met dat kind heeft gedaan!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet Chantal op 1 punt toch wel een beetje gelijk geven.Als je het niet gewend bent kan het idd heel vermoeiend zijn. Als ik soms een hele dag op mijn neefje moet passen, kan je me aan het eind van de dag opvegen.
Dat ziet er op tv wel zo uit ja, maarja niet alles wordt uitgezonden dus dat weten we niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t frappante is dat chantal helemaal niks met dat kinf heeft gedaan!
Naar mijn indruk doet Chantal weinig met het kind, Raiko is constant met het kind bezig, die zou vermoeid moeten zijn. Ze wil volgens mij gewoon aandacht. Kan door de montage komen hoor, maar Chantal loopt zich vreselijk aan te stellenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat bedoel ik dus, maar ze heeft wel de schijn tegen idd.quote:
's morgems heeft ze er anderhalf uur overgedaan om te douchen en aankleden, terwijl raiko bezig was met de verzorging van de babyquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ziet er op tv wel zo uit ja, maarja niet alles wordt uitgezonden dus dat weten we niet.
Of voor hogere kijkcijfers. Debielen doen het altijd goed op tv, kijk bijv ook naar Probleemwijken enzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef Kinga het volgende:
Je moet maar zo denken. Ze casten de stomste personen, om ervoor te zorgen dat het tot hun doordringt om zich vooral niet te gaan voortplanten. Prima programma
Hoelang is dat geleden , 10 jaar ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of voor hogere kijkcijfers. Debielen doen het altijd goed op tv, kijk bijv ook naar Probleemwijken enzo.
Nee zolang ook weer niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:45 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden , 10 jaar ofzo
Idd.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:51 schreef peterfan het volgende:
Ze duwde dat meisje ook echt weg toen ze op dat bed zaten.![]()
Haha dat is precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Hey een H&M jurkje!
Die van chantal
Ik bestel te veel bij de H&M
idd, wat een zeikwijf, dat die gast daar zo blij mee is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef Yankee het volgende:
Ben het even aan het kijken. Die Deniz is wel een prima gast, echter ChantalWat een verschrikkelijk figuur
Donderdagquote:Op maandag 27 juli 2009 09:49 schreef Michellee het volgende:
Wanneer zal aflevering 3 weer online zijn...
...ben stiekem een beetje verslaafd geraakt
WAUW! jij typt wat ik denk...quote:Op maandag 27 juli 2009 08:51 schreef peterfan het volgende:
Ik (als moeder van een zoontje dat net 1 is geworden) begrijp die ouders die hun kind weggeven al sowieso niet, maar ouders die hun kind uitlenen met zijn eerste verjaardag moeten zich helemaal kapotschamen. Leuk voor later... Mam, waar zijn mijn foto's van mijn eerste verjaardag? Tja kind, die hebben we niet, we hadden je lekker weggedaan, vonden het niet zo belangrijk en wilden graag 5 seconden op tv...![]()
En dat er nog steeds mannen zijn die zich laten manipuleren door zo'n gestoorde psycho als Chantal, niet normaal. Die jongen is ondanks zijn beroerde verleden volgens mij een supervader en zij is gewoon gestoord. Ze duwde dat meisje ook echt weg toen ze op dat bed zaten.![]()
Die boertjes, tja, wat moet je er over zeggen. Ook weer onbegrijpelijk dat zo'n jongen een relatie met haar wil, denken sommige mannen echt dat er geen leukere vrouwen te vinden zijn ofzo?
Dat is voor mij ook de reden dat ik nog niet aan kids begin en ik ben 26... Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Patries86 het volgende:
Aflevering 2 was weer leuk
Chantal is een jankerd... Raiko is erg leuk met zijn baby!
En toen ze zo lelijk deed op dat bed tegen die baby... grrr!
En dan het incident van het boodschappen doen, alleen thuis komen etc...![]()
En ik wil geen kind nog zei ze want ik wil met mezelf bezig zijn en niet met de baby...
Deniz is zo geniaal met zijn 'smet'vrees met steeds die mond afvegen..
En mathijs met dat eten geven.. en chantal die zo de 1 na de andere hap erin krijgt..
En poepluiers... tja die horen erbij! Maar hoe Proshat reageerde
En als je dan door hebt dat je vriendin wegloopt voor die luiers.. ga haar terug halen dan!
En ik snap die ouders van dat jarige kind inderdaad ook niet.. zijn eerste verjaardag, die vier je toch thuis???
Idd en beter dat je dat weet voor dat je een kindje hebt ipv dat je er 3 hebt en dan denkt jeetje ik ben toch liever met mezelf bezig, wacht ik stop ze wel weer in de box vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 16:46 schreef French het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden dat ik nog niet aan kids begin en ik ben 26... Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
Bonnus???quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef Cahir het volgende:
Bonnus filmpje van Daphne
"ja homo's zijn gezellig, lesbies niet'
http://www.bnn.nl/page/ba(...)8f1cc1560ab40c7b69a5
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef Starlie het volgende:
Proshat en Geaton.. tja... Typisch beauty and the beast koppel... Zij is echt het verwende prinsesje... Kan me gewoon niet voorstellen dat je als vrouw geen poepluiers wil verschonen... dat de man het niet wil oke... ken zat vaders die nog nooit een luier hebben verschoond van hun eigen kind... Geaton is echt een goedzak!
Ik denk dat ze dat stukje bedoelt over dat jij het normaal vindt dat de man het niet wil doen (een poepluier verschonen) en dat jij veel vaders kent die dat nog nooit gedaan hebbenquote:
Ik moet denken aan die negerin uit High School Musicalquote:Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
Elke keer als die Daphne in beeld komt moet ik denken aan Koefnoen's RTL Forens.
Dat gezicht wat ze voortdurend trekt, hoe ze lacht, hoe ze eruit ziet... sprekend.
Briljant!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
Elke keer als die Daphne in beeld komt moet ik denken aan Koefnoen's RTL Forens.
Dat gezicht wat ze voortdurend trekt, hoe ze lacht, hoe ze eruit ziet... sprekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |