"Maar het kon natuurlijk ook niet, want ik gebruik die uhhh........." Raico: "Anticonceptiemiddelen." Chantal: "Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Cyan het volgende:
Raico: "We dachten dat Chantal zwanger was. Ik dacht dat ik een hartje voelde kloppen maar ze had last van haar darmen".![]()
Blijkbaar nog niet zó dom, aangezien ze wel een vorm van anticonceptie gebruiktquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
"Maar het kon natuurlijk ook niet, want ik gebruik die uhhh........." Raico: "Anticonceptiemiddelen." Chantal: "Ja."
Echt wat een domme sufkutten deze keer.
Oh staat de 2e aflevering op de site? Even checkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Michellee het volgende:
Welke ouders laat zijn kind nu zijn 1ste verjaardag elders vieren???
Yep! En wat is er mis met die Chantal? Dat gejank steeds...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef June. het volgende:
[..]
Oh staat de 2e aflevering op de site? Even checken.
eens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Die Deniz is echt het meest onvolwassen persoon ooit. Zijn reactie nadat dat meisje met een andere kerel praatte. Wat een kneusje.
Maar als je dan weer aflevering twee ziet vind ik hem echt leuk! Chantal is echt een zeikwijf hoor. Ik kan me voorstellen dat het montage is en alles, maar dan nog.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Die Deniz is echt het meest onvolwassen persoon ooit. Zijn reactie nadat dat meisje met een andere kerel praatte. Wat een kneusje.
whahaha die was briljantquote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef jmac het volgende:
Grappigste was nog wel: "Ja ehhhh zij is all.. allochtone ofzo? En hij auto..ehh.. ja gewoon een nederlander"
Chantal lijkt me tof![]()
Boerin charlotte![]()
Idd, wat dom zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef -0- het volgende:
Ik werd er ontoepasselijk van om het deftig te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |