Fotogeniek.quote:
Wat voor muziek en wat voor optreden?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef McFearless het volgende:
Whehehe, ik moet over een maandje voor het eerst optreden in een band van een paar maten.
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef McFearless het volgende:
Whehehe, ik moet over een maandje voor het eerst optreden in een band van een paar maten.
Als chippendale?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:25 schreef McFearless het volgende:
Rock, voor een mannetje of 300.quote:
Heb ik nog niet, zal in m'n woonplaats zijn.quote:
Alleen voor jou, ja.quote:
Hé jij! Lang niet gesproken, alles goed?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:31 schreef dagdag het volgende:
jitzzze jaap
Fok user die beroemd is geworden
jawel hoor, met jou meneer?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hé jij! Lang niet gesproken, alles goed?
Sinds wanneer spelen de chippendales in een band?quote:
Na het vertrek van onder ander Ng is de sc erg verpaupertquote:Op zondag 19 juli 2009 13:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jááá prima! Is het hier nog wat aan of doet de slowchat z`n naam eer aan?
Ik heb net vorige week een paar gekocht.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn schoenen zijn kapot dus ik heb nieuwe vans nodig!
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahaha!!!Een mannenlijf met het hoofd van Krentenbol
![]()
Sinds McFearless.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelen de chippendales in een band?
Ik heb deze:quote:Op zondag 19 juli 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga die bestellen denk ik.
Hihi, joah!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan kom jij ook maar voorzichtig je holletje uit?
Bedankt voor dit idee.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef Smart_ass het volgende:
Dan gaan ze vast ook McFearless spelen.
Flauw.
quote:
Ik ookquote:
KoLquote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef Smart_ass het volgende:
Dan gaan ze vast ook McFearless spelen.
Flauw.
Ik ook naar LL. Waarschijnlijk.quote:
Ik moet dus vanuit Boedapest meteen dezelfde dag meteen door naar lowlandsquote:
Je gaat wel naar Sziget?quote:
Wanneer vertrekt je vliegtuig dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet dus vanuit Boedapest meteen dezelfde dag meteen door naar lowlands
Heen 11de (day zero) en terug de 20ste (ergens in de middag)quote:
Ook niet, volgend jaar naar Werchter en Lowlands.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je gaat wel naar Sziget?
Maar LL is eigenlijk werken.
Ga niet meer naar Sziget. Geld begint beetje op te rakenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ook niet, volgend jaar naar Werchter en Lowlands.
Toen ik las dat Snoop Dogg de laatste head liner zou worden van Lowlands was ik zo blij dat ik geen kaartje gekocht hadquote:Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ga godse hard smoken tijdens Snoop Dogg
Damn, ik baal er echt van dat ik niet geweest ben.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga niet meer naar Sziget. Geld begint beetje op te raken
Wel naar Werchter geweest
Ik zag het als een kers op de taart, dat beetje extra. Snoop Die oo double G zal de headliner zijn waar de fakkels gerookt wordenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Toen ik las dat Snoop Dogg de laatste head liner zou worden van Lowlands was ik zo blij dat ik geen kaartje gekocht had
ik ga day -1 naar Boedapest.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heen 11de (day zero) en terug de 20ste (ergens in de middag)
Ik wou ff 1 of 2 daagjes nog relaxen in Boedapest, maar meteen 3 dagen
(had zelf niet de tickets geboekt)
Ik wil ook naar Werchter.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ook niet, volgend jaar naar Werchter en Lowlands.
Je mag wel bij mij in de tent hoor...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga volgend jaar maar voor festivals sparen, alleen niet in een tent
Sowieso is Lowlands toch al de laatste jaren verpauperd richting Breezah festijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Toen ik las dat Snoop Dogg de laatste head liner zou worden van Lowlands was ik zo blij dat ik geen kaartje gekocht had
Dan gaan we samen wel in een hostel slapen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga volgend jaar maar voor festivals sparen, alleen niet in een tent
Pluspuntje wel, de 19de zijn de red bull air races er weer net als vorig jaarquote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik ga day -1 naar Boedapest.
[..]
Ik wil ook naar Werchter.
Ja, dat las ik ook. Helaas dat ik de 17e alweer weg ga.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pluspuntje wel, de 19de zijn de red bull air races er weer net als vorig jaar
Ik heb tent-trauma.quote:
Dan ga je toch mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik ga day -1 naar Boedapest.
[..]
Ik wil ook naar Werchter.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan gaan we samen wel in een hostel slapen.
3 kwartier ov van het festivalterrein af.
Ik ga denk ik na Sziget chillen in het badhuisquote:Op zondag 19 juli 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Helaas dat ik de 17e alweer weg ga.
Tof!quote:
Ach, je weet zelf hoe gruwelijke hekel ik normaal aan dat soort dingen heb maar op zo'n festival...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Bij pukkelpop was dat niet zo.
Daar was OV erg goed geregeld en kon je zo binnen een kwartier naar het terrein lopen.
Met de bus ongeveer 8 minuten.
Bovendien wil ik een echt hotel geen hostel
Gaan we dan meeten?quote:
Inderdaadquote:
Vies ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga denk ik na Sziget chillen in het badhuistijdens Sziget is het daar nl fucking druk en vies
Volgens mij is er wel elk jaar een mislukte Lowlandsmeet ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Inderdaadzin in!!! trouwens, spreken fok!ers nog ergens af op lowlands?? ik wil mezelf ff showen
Seksen?! Maar je hebt een vriendinnetje.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Ach, je weet zelf hoe gruwelijke hekel ik normaal aan dat soort dingen heb maar op zo'n festival...
[..]
Gaan we dan meeten?
Kunnen we eindelijk seksen!
Misschien dat je het kaartje van Juicyhil voor een prikje kan overkopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef McFearless het volgende:
Ik haat jullie. Jullie gaan allemaal heen. Ikke niet.
Die schuimdingen was ik vorig jaar niet tegengekomenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vies ook?
Ik was juist van plan om daar ergens heen te gaan maar in dat geval...
[ afbeelding ]
En dit, is dit wat?
En is er nou een zwembad op het eiland?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef McFearless het volgende:
Ik haat jullie. Jullie gaan allemaal heen. Ikke niet.
Niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Seksen?! Maar je hebt een vriendinnetje.
Dan moet ik wel komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga me trouwens vergapen aan alle knappe jongens op Lowlands.
Hoe heb jij je schoongehouden?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die schuimdingen was ik vorig jaar niet tegengekomen
En van die zwembaden heb ik geen 1 open gezien.
Kan niet, ben op vakantie dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat je het kaartje van Juicyhil voor een prikje kan overkopen.
Ga je mee in een auto die nog niet vol zit, bier kost daar geen drol.
Zo kijk ik, ja.quote:
Ik zat vorig jaar in een hostelquote:Op zondag 19 juli 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe heb jij je schoongehouden?
En hoe kan ik dat het beste met mijn lenzen doen? Ik heb speciaal daglenzen aangeschaft maar daarvoor moet ik wel eerst mijn handen schoonmaken, mogelijkheden?
Als je m omhoog krijgt mag je m hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
Daar ga je nog spijt van krijgen, lieverdquote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is trouwens volgens mij de eerste Lowlands waar ik als vrijgezel heen ga.
Beter gewoon een tentjequote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in een hostel![]()
Maar dat zit gewoon te ver van het terrein af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Beter gewoon een tentjedan proef je tenminste de echte sfeer
Ja, als ik ga, dan ga ik drie dagen in een tent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, als ik ga, dan ga ik drie dagen in een tent.
Er lopen toch alleen maar vieze hippies daar rond?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
Verstop gewoon wat speed en coke in je holle kies en je slaapt nietquote:Op zondag 19 juli 2009 14:35 schreef McFearless het volgende:
Trouwens, je bent aan het einde van de dag toch naar de tering.Dan kan ik ook op straat slapen als het moet.
Dat is ook leuk.quote:
Ja, dat was ik dus eigenlijk eerst ook van plan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in een hostel![]()
Maar dat zit gewoon te ver van het terrein af
Dit vraagt om een foto post hequote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er lopen toch alleen maar vieze hippies daar rond?
Ik ga ook hoor!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gehad met gezamelijk douchen en elke ochtend 3 kwartier reizen om naar het festival te gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat was ik dus eigenlijk eerst ook van plan.
Pluspunt was wel dat je fatsoenlijk kon gaan eten in de stadquote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gehad met gezamelijk douchen en elke ochtend 3 kwartier reizen om naar het festival te gaan.
Ik zie op Lowlands in die paar dagen altijd meer geile jongens dan verder in het hele jaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je dan een mooi overhemd aantrekken?quote:
Zullen we anders afspreken?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie op Lowlands in die paar dagen altijd meer geile jongens dan verder in het hele jaar.
Wat is er mis met pizza en bier??quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pluspunt was wel dat je fatsoenlijk kon gaan eten in de stad
Niet eens van die hokjes?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gehad met gezamelijk douchen en elke ochtend 3 kwartier reizen om naar het festival te gaan.
Naar sziget waarschijnlijk niet. Neem ik alleen een aantal polo's mee. Erg zonde als er spullen worden gejat.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je dan een mooi overhemd aantrekken?Mooi contrast.
Ik weet alleen dat ie er zitquote:
Nou, ik pas 'm nog wel aan. Net. En ik krijg de knoop dicht. Net. Maar het zit niet comfortabel.quote:
Na 6 dagen komt het zo goed als je strot uit.quote:
Volgens mij zijn die lowlandsmeets meestal gewoon bij de 24-uurstent.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ie er zitmaar bij FoR was t volgens mij als je binnen komt en dan in die bocht naar rechts ofzo
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, ik pas 'm nog wel aan. Net. En ik krijg de knoop dicht. Net. Maar het zit niet comfortabel.
Nee man, pizza en bier zijn mijn zuurstof en broodquote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Na 6 dagen komt het zo goed als je strot uit.
Polo's.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet eens van die hokjes?
[..]
Naar sziget waarschijnlijk niet. Neem ik alleen een aantal polo's mee. Erg zonde als er spullen worden gejat.
Nou, ik zal het je vertellen. Ik had een broek, gekocht in 2005 ofzo. En daar zaten al van die gaatjes in, voor de "sier" zeg maar. Maar die gaatjes werden wat groter. Dus niet meer zo mooi om aan te doen naar school etc. Toen ik in 2005 voor het eerst naar Lowlands ging, heb ik 'm aangedaan. En het jaar daarna weer. En het jaar erna weer. Dus dat is gewoon mijn Lowlands broek, ik doe 'm alleen met Lowlands aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je een speciale lowlandsbroek?
Klopt, maar dat gebruik ik niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Verstop gewoon wat speed en coke in je holle kies en je slaapt niet
Dan moet dan wel een heel charmante broek zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je vertellen. Ik had een broek, gekocht in 2005 ofzo. En daar zaten al van die gaatjes in, voor de "sier" zeg maar. Maar die gaatjes werden wat groter. Dus niet meer zo mooi om aan te doen naar school etc. Toen ik in 2005 voor het eerst naar Lowlands ging, heb ik 'm aangedaan. En het jaar daarna weer. En het jaar erna weer. Dus dat is gewoon mijn Lowlands broek, ik doe 'm alleen met Lowlands aan.![]()
Hij ligt zeg maar gewoon een jaar lang onderop de stapel in mijn kast, en dan komt ie er voor 5 dagen uit.
![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je vertellen. Ik had een vagina, gekocht in 2005 ofzo. En daar zat al een gat in, voor de "sier" zeg maar. Maar dat gaatje werd wat groter. Dus niet meer zo mooi om aan te doen naar school etc. Toen ik in 2005 voor het eerst naar Lowlands ging, heb ik 'm aangedaan. En het jaar daarna weer. En het jaar erna weer. Dus dat is gewoon mijn Lowlands vagina, ik doe 'm alleen met Lowlands aan.![]()
Hij ligt zeg maar gewoon een jaar lang onderop de stapel in mijn kast, en dan komt ie er voor 5 dagen uit.
![]()
Precies.quote:
Exact en dat slaapt lekker na een dag zuipen en blowen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dan maar tentjes en stenen
Een tshirt over een overhemd aan....?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
Ik had laatst tijdens een concert een overhemd met daarover een t-shirt maar dat was echt veul te heet.
Waarom ga je niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Exact en dat slaapt lekker na een dag zuipen en blowen.
Nee hoor. Ik zal straks wel even een foto maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een tshirt over een overhemd aan....?
Dit is een garp toch?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zal straks wel even een foto maken.
Geen kaartje, geen vriendjes en vriendinnetjes die mee willen en ik ga daarvoor tien dagen naar Albufeira. Volgend jaar ga ik wel. Ik ga nu even biertjes drinken met m'n maten. Kusjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Skaff-a het volgende:
Etc etc etc
LowlandsVrijdagavond, mainstage Sziget:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst
En daarna
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt omdat je geen UI heb man....quote:Op zondag 19 juli 2009 15:04 schreef Siniti het volgende:
3 bands/artiesten die ik kut vind. Ik mis niet veel.
Ik wou al zeggen. Een man van jou kaliber kan helemaal geen UI aan, alleen een naam is al zwaar genoeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Misschien
Zal ik de gok wagen en een UI nemen?
Naaaaaaah
Precies. Ik heb het helemaal niet nodig.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Een man van jou kaliber kan helemaal geen UI aan, alleen een naam is al zwaar genoeg.
Siniti`s sense of simplicityquote:Op zondag 19 juli 2009 15:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het helemaal niet nodig.
En we hebben een potentiële ondertitel!quote:
Ja maar volgens mij is het stroom uitgevallen bij iedereenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En we hebben een potentiële ondertitel!
Maar dat zou weer ironisch zijn, om in je ondertitel te zetten dat je simplistisch bent maar tegelijkertijd ben je met die ondertitel juist niet simplistischquote:Op zondag 19 juli 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En we hebben een potentiële ondertitel!
Typisch Fok!, ik zou t doenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dat zou weer ironisch zijn, om in je ondertitel te zetten dat je simplistisch bent maar tegelijkertijd ben je met die ondertitel juist niet simplistisch
ahaquote:Op zondag 19 juli 2009 15:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik ben hier op Fok! gekomen om een soort tegengas tegen het plebs, de schapen te zijn!
Daarom heb ik er potentieel bijgezet.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dat zou weer ironisch zijn, om in je ondertitel te zetten dat je simplistisch bent maar tegelijkertijd ben je met die ondertitel juist niet simplistisch
Ja, er is een manier. Maar die is niet bepaald snel...quote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef wakajawaka het volgende:
Is er een manier om lekkere chicks te vinden in fobo? (vraag het maar hier) via de search vind je het niet.
Epische faalquote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef wakajawaka het volgende:
Is er een manier om lekkere chicks te vinden in fobo? (vraag het maar hier) via de search vind je het niet.
Ja hoor, dan moet je naar de 'vrouwen' pagina gaan en daar 'lekkere chicks' optie aanvinken. Danny keurt namelijk elke foto voordat hij erop wordt gezet, en de goedgekeurden worden als 'lekkere chick'getagged.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:13 schreef wakajawaka het volgende:
spuarepusher is geniale.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrijdagavond, mainstage Sziget:
Eerst
En daarna
Oke.quote:
Wat?quote:
Liegerdquote:
Mensen die het verschil tussen een mixtape en een cd niet wetenquote:
tief op met je mixtapequote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een mixtape en een cd niet weten.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
tief op met je mixtape
doen die mensen alleen om interessant te doen
"Kijk mij eens een }]>MiXtApE<[{ maken" terwijl ze dat ding net zo goed op het internet kunnen pleuren.quote:
Dat is dan ook gangbaar bij een mixtape ja. Ik weet nog steeds niet wat je nou bedoelt.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
"Kijk mij eens een }]>MiXtApE<[{ maken" terwijl ze dat ding net zo goed op het internet kunnen pleuren.
Mixtape is een kutwoord. Iedereen die dat woord gebruikt mag van mij aids krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is dan ook gangbaar bij een mixtape ja. Ik weet nog steeds niet wat je nou bedoelt.
Je bent echt dom he? Eerst zeg je "waarom noemen ze het niet gewoon cd". Dus ik leg uit dat het geen cd is. Dan zeg je "Ze kunnen het net zo goed op internet zetten". Dus ik leg uit dat dat ook wel gangbaar is bij een mixtape, dat je die op internet zet, en nu ligt het ineens aan het woord?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mixtape is een kutwoord. Iedereen die dat woord gebruikt mag van mij aids krijgen.
Duidelijker kan ik het niet maken
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je bent echt dom he? Eerst zeg je "waarom noemen ze het niet gewoon cd". Dus ik leg uit dat het geen cd is. Dan zeg je "Ze kunnen het net zo goed op internet zetten". Dus ik leg uit dat dat ook wel gangbaar is bij een mixtape, dat je die op internet zet, en nu ligt het ineens aan het woord?
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Even een vraag. Weet je wat een mixtape is?
Omdat ik vind dat je die dingen net zo goed op een cd kan zetten en dat ook nog veel praktischer is. Was een beetje fout geformuleerd. Beetje heel fout. En mixtape is gewoon een kutwoordquote:Op zondag 19 juli 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom dan de opmerking "Waarom noemen ze het niet gewoon een cd?"
Waarom is een cd praktischer?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je die dingen net zo goed op een cd kan zetten en dat ook nog veel praktischer is. Was een beetje fout geformuleerd. Beetje heel fout. En mixtape is gewoon een kutwoord
Omdat 90% van alle mensen geen apparatuur meer thuis heeft staan om tapes op te spelen.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat 90% van alle mensen geen apparatuur meer thuis heeft staan om tapes op te spelen.
Goede argumentatie, je hebt mijn standpunt totaal weerlegd. Ik geef mij over, jij hebt deze discussie gewonnen. Nooit geweten dat ik zo hard ingemaakt kon worden in een discussie.quote:
Gast, kom eens terug uit de jaren 70quote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goede argumentatie, je hebt mijn standpunt totaal weerlegd. Ik geef mij over, jij hebt deze discussie gewonnen. Nooit geweten dat ik zo hard ingemaakt kon worden in een discussie.
Touché.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gast, kom eens terug uit de jaren 70. Tegenwoordig is een mixtape natuurlijk allang niet meer letterlijk een tape
. Of raak je ook in de war wanneer iemand het over een plaat heeft?
Al sla je me dood.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Touché.
Dus waarom heet het nog steeds mixtape als het geen tape is?
En daar ging het mij dus de hele tijd om. Ze gebruiken het woord alleen om oldschool te klinken.quote:
Daar ging het je helemaal niet om. Je zei namelijk dat een CD veel praktischer is. Dat heeft weinig met het woord te maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
En daar ging het mij dus de hele tijd om. Ze gebruiken het woord alleen om oldschool te klinken.
Het ging mij dus wel degelijk om de naam. Tweede is natuurlijk slechts een suggestie, een MixCD had bijvoorbeeld ook gekund of waar ze die liedjes dan ook op proppen.quote:Waar slaat dat mixtape überhaupt op
Waarom zeggen ze niet gewoon CD
Jawel.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef RickoKun het volgende:
Hey turken, doet MSN het ook niet bij jullie?
Jawel.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef RickoKun het volgende:
Hey turken, doet MSN het ook niet bij jullie?
Hmkey.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iets met Gino Pietermaai, niet leuk dus
Uh groenquote:
Users die groen zijnquote:
Aaah het is de mexicaanse griepquote:
Mondkapje opdoen als je ons ziet!quote:
Ik voel een soort van band tussen onsquote:
Je voelt de elektronische enkelband waarschijnlijk die je een stroomschok geeft als je te dichtbij komt?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik voel een soort van band tussen ons
Dat kan het zijn. Alleen heb ik dat kastje allang gehackt off coursequote:Op zondag 19 juli 2009 23:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je voelt de elektronische enkelband waarschijnlijk die je een stroomschok geeft als je te dichtbij komt?
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef iszinloos het volgende:
Ik zie het al dieren opvang meuk... trieste zaak..
Dat geld had je ook aan de afrikaantjes kunnen geven.![]()
Mensen die dieren belangrijker vinden als dan mensen.
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef Zatheid het volgende:
Mag ik ook een Donateur Asielactie 2009 tag hebben?
niet van onderwerp veranderenquote:
Ik vind mijn kat belangrijker dan jouquote:Op zondag 19 juli 2009 23:08 schreef iszinloos het volgende:
Ik zie het al dieren opvang meuk... trieste zaak..
Dat geld had je ook aan de afrikaantjes kunnen geven.![]()
Mensen die dieren belangrijker vinden dan mensen.
Ik zat het topic al door te nemen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Betaal maar.Asielactie 2009 Dierenthuis #3 -Warm mandje voor Piet Pootje
Jij duwde je kinderen in een kooi?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil dat geld ook wel
O en ik heb geen geld, maar wel nog een bench (waar mijn kinderen niet meer in passen)
En heb een uur moeten wachten op t station omdat ik verkeerd op t gele bord gekeken had
En ik heb vast nog wel iets te zeiken, maar daar kom ik nog op terug
Ja, doe maar 20.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zat het topic al door te nemen.
Ben ik een krent als ik maar 5 euro betaal?
Als je echt zo'n ding hebt, ook al stopte je je kinderen er niet echt in, is het wel iets dat ze goed kunnen gebruiken!quote:
NU BEN JE AL TE LAAT.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, doe maar 20.
Elke euro is meegenomen! [ afbeelding ]
Ja, heb er een, een kleintje wel, maar staat alleen maar in de wegquote:Op zondag 19 juli 2009 23:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je echt zo'n ding hebt, ook al stopte je je kinderen er niet echt in, is het wel iets dat ze goed kunnen gebruiken!
Gaan wij dan daten?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik regel het wel even dat je 2x pakket B doet.![]()
![]()
Zeg dat even in dat topic, misschien zit er wel iemand in de buurt die naar het asiel rijdt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heb er een, een kleintje wel, maar staat alleen maar in de weg
Ik heb nu alleen ratjes en die kunnen door de tralies heen, dus dat schiet niet op
Gemeldquote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg dat even in dat topic, misschien zit er wel iemand in de buurt die naar het asiel rijdt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gemeld
Heb misschien ook nog een kattenbak, maar dat ga ik daar niet zeggen, want weet ik niet zeker
Hihi.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk doen als ik haar was
Oke, maar i dat een ja of niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zal niet meer baggeren in dat topic.![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil dat geld ook wel
O en ik heb geen geld, maar wel nog een bench (waar mijn kinderen niet meer in passen)
En heb een uur moeten wachten op t station omdat ik verkeerd op t gele bord gekeken had
En ik heb vast nog wel iets te zeiken, maar daar kom ik nog op terug
Oke, je hebt mijn email.quote:
Dat ligt aan de weersomstandigheden.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:35 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor weer wordt het aankomende week?
prima mits ze het aan mij gevenquote:Op maandag 20 juli 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
Ik vind mensen die vrijwilligerswerk doen al raar, maar als je dan werk doet waar je voor betaald krijgt maar vervolgens dat geld gaat weggeven vind ik nog raarder
Had je nou maar op dat moment....quote:Op maandag 20 juli 2009 01:19 schreef reetveter het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geluk gehad. Ik zit voor 3 weken hiereuw in Indonesie, eerste week Jakarta, nu een week Bali en over een paar minuten vertrek ik weer naar Jakarta. Blijkt dat die bom dus zo ontploft in de week dat ik op Bali zit, menz. Nja, Jakarta is een miljoenenstad, I know. Maar de bom ontplofte gewoon een paar honderd meter van ons Hotel op een plek waar wij fucking vaak heen gingen voor de winkelcentra en shit
.
Gelukskettingen
Wel rip aan de nabestaanden though, want het blijft een kutstreek van slechte verliezers.
Doet me denken aan programma's op sbs of discovery waar mensen iets overleefden. ALS IK DAAR EN DAAR WAS DAN WAS IK DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!1!!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:19 schreef reetveter het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geluk gehad. Ik zit voor 3 weken hiereuw in Indonesie, eerste week Jakarta, nu een week Bali en over een paar minuten vertrek ik weer naar Jakarta. Blijkt dat die bom dus zo ontploft in de week dat ik op Bali zit, menz. Nja, Jakarta is een miljoenenstad, I know. Maar de bom ontplofte gewoon een paar honderd meter van ons Hotel op een plek waar wij fucking vaak heen gingen voor de winkelcentra en shit
.
Gelukskettingen
Wel rip aan de nabestaanden though, want het blijft een kutstreek van slechte verliezers.
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:19 schreef reetveter het volgende:
.
Gelukskettingen
ja true.. ik kk harde scheetjes die stinkenquote:Op maandag 20 juli 2009 01:23 schreef reetveter het volgende:
Ja ik weet het K_D. Maar ik zeg niet van als ik daar was dan was ik dood. Want dat was ik dan heul niet. Maar het blijft tof dat ik gewoon een keertje geluk had
. Nu ga ik weg want moet mijn vliegtuig halen.
Oja, ik ben kankerhard aan die diarree.
Oke ik loog het schiet me nu te binnen dat je daar zat idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
REETVETER IK DACHT AAN JE TOEN IK HET ZAG OP HET NIEUWS![]()
.
Ik zag laatst me toch een documentaire: http://www.imdb.com/title/tt0379557/quote:Op maandag 20 juli 2009 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doet me denken aan programma's op sbs of discovery waar mensen iets overleefden. ALS IK DAAR EN DAAR WAS DAN WAS IK DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!1!!
Meer een documentaire-film, een van de betere documentaires die ik heb gezien. Zelfs een 9 gegevenquote:
truste ik ga ookquote:
he fag alles ok?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook zo iemand die gaat vragen waar de trein heen gaat, terwijl je onder het informatiebord staat?
ja ook, hoe was je vakantie dan?quote:
Nicee, ik ga over 20 dagen.quote:
Eens, 9 dagen in Hongarije relaxen met 35 graden. En daarna nog 3 dagen blowlandsquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 08:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eens, 9 dagen in Hongarije relaxen met 35 graden. En daarna nog 3 dagen blowlands
Mensen die in een kroeg foto`s makenquote:Op maandag 20 juli 2009 08:59 schreef jagga het volgende:
Meh
Ik ga godnondeju op de foto, dansend met 2 meiskes op de bar in een kroeg
Drank, het zou verboden moeten worden
ey ik heb ze niet gemaaktquote:Op maandag 20 juli 2009 09:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die in een kroeg foto`s maken
Oh, dan zou ik het niet eens zo erg vindenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:08 schreef jagga het volgende:
[..]
ey ik heb ze niet gemaakt
Coyote-ugly avond = 2 mooie meiskes met strakke lijven, weinig kleding aan, en veul drank![]()
was keigezellig
Neemt dat ruimteschip iedereen mee of zo?quote:
Op die planeet regent het tenminste niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt dat ruimteschip iedereen mee of zo?
Oh, boehoe.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op die planeet regent het tenminste niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |