Mja zal er wel doorkomen dat ik andere dingen gewend ben dan een saai wedstrijdje in de ArenAquote:Op zondag 19 juli 2009 14:40 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
want?
ik ga nu voor de 5e keer ofzo en vind dat er altijd toch wel aardig voetbal gespeeld wordt hoor.
Vind ik ook heel vreemd.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:03 schreef TheJanitor het volgende:
Wanneer is Ajax eigenlijk van plan het contracten van Emanuelson (2011) te verlengen? Dacht ergens gelezen te hebben dat Emanuelson er positief tegenover staat maar dat hij nog niets gehoord heeft van Ajax. Dat vind ik zeer slordig, straks is het te laat en wil hij liever transfervrij weg.
Nu nog andere schoenen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Staat Suarez goed, dat korte kapsel en die aanvoerdersband.
nouja vorig jaar was ook niet echt best volgens mij.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja zal er wel doorkomen dat ik andere dingen gewend ben dan een saai wedstrijdje in de ArenA![]()
Ik viel echt in slaap vorig jaar
Verschirkkelijk ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef Radegast het volgende:
Nu nog andere schoenen.
Dat was schitterend ja. Dat hele Litmanen ohoh, het hele stadion zat ook ramvol. Kaartverkoop voor deze editie stond vorige week nog op 10.000 per dag.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
nouja vorig jaar was ook niet echt best volgens mij.
ik kan me de editie met ajax-liverpool 3-1 (terugkeer litmanen in de arena) nog wel voor de geest halen, dat was echt mooi
niet te zuinigquote:Op zondag 19 juli 2009 12:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Triest idd
Volgens de Zweedse media zat er weer een delegatie van Ajax op de tribune voor Rasmus Elm. Ook psv zou interesse hebben. Zie dit filmpje, geen verkeerde doelpunten zeg![]()
zou kunnen inderdaad dat ik de vorige keren niet meer aan goedkope kaarten heb kunnen komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
Prijzen zijn precies hetzelfde, waarschijnlijk ben je wat slimmer geworden om op wat goedkopere plekken te gaan zitten.
Lekker boeiend. Als ie zich lekker voelt op die voetbalschoenen moet ie daar vooral op lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik ook heel vreemd.
[..]
Nu nog andere schoenen.
Ik vond de goal van Zeegelaar nou niet echt bijzonder eigenlijk. Hij schiet 'm recht op de keeper, die 'm vervolgens z'n eigen goal in slaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal van starvin' marvin..goed gedaan ook van Rommedahl
Het schot zelf was niet heel boeiend nee, doelde eigenlijk meer om de aanval eromheen.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik vond de goal van Zeegelaar nou niet echt bijzonder eigenlijk. Hij schiet 'm recht op de keeper, die 'm vervolgens z'n eigen goal in slaat.
Tenminste, voor zover ik het heb kunnen zien op de beelden van Ajaxtv.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:49 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ] Ted Bates Trophy.
[ afbeelding ] Kampioenschap.
[ afbeelding ] KNVB Beker.
[ afbeelding ] Euro League.
quote:
je probeert ons op een verkeerd been te zetten he, ik heb je wel doorquote:Op zondag 19 juli 2009 17:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb de voorbereiding tot nu toe gemist vanwege vakantie, maar is er al een lijn in te zien wat Jol wil gaan doen en welke spelers daar vooral wel en niet in passen? Waar komt een Urby bijvoorbeeld...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |