abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71115308
Wanneer is Ajax eigenlijk van plan de contracten van Emanuelson (2011), Enoh (2010) en Bodul (2011) te verlengen? Dacht ergens gelezen te hebben dat Emanuelson er positief tegenover staat maar dat hij nog niets gehoord heeft van Ajax. Dat vind ik zeer slordig, straks is het te laat en wil hij liever transfervrij weg.
pi_71115343
Enoh is al verlengd in de lente dacht ik, Ajax had een optie.

Emanuelson is afwachten, Bodul zal zeker nog een jaar duren.
pi_71115350
Volgens mij had Enoh een optie voor nog 2 jaar en die heeft Ajax gebruikt toch?

Overigens, Blackcard Greg is back http://twitter.com/Gvanderwiel
  zondag 19 juli 2009 @ 13:12:19 #29
67205 Colplay
How you doin??
pi_71115573
Goede uitslagen uit Engeland, ook al hebben we er niets van gezien. Komend weekend zal blijken of we klaar zijn voor de start van de competitie.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 19 juli 2009 @ 13:22:23 #30
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71115865
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 19 juli 2009 @ 13:26:00 #31
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71115972
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Triest idd

Volgens de Zweedse media zat er weer een delegatie van Ajax op de tribune voor Rasmus Elm. Ook psv zou interesse hebben. Zie dit filmpje, geen verkeerde doelpunten zeg

Zitten een paar gruwelijke goals bij indd
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 19 juli 2009 @ 13:31:07 #32
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71116150
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef Frankz0rz het volgende:

Je zou toch denken dat ie slim genoeg is om te stoppen na de vorige keer
Jawel, je keek.
pi_71116184
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef Frankz0rz het volgende:

Kunnen we daar niet meer over zeiken? Stond een tijd terug een geweldige collumn hierover waar ik het helemaal mee eens ben
quote:
'Gregory van der Wiel twitterde gewoon door'
01/06/2009 15:00

Gregoy van der Wiel (foto) houdt van piña colada. Dat heeft hij zelf op internet bekendgemaakt. De jonge rechtsback van Ajax deed dat via de nieuwste vorm van digitaal exhibitionisme. Hij twitterde. En niet zo'n beetje ook. Het waren mysterieuze berichten die Gregory ons toezond. Hij formuleerde ze in Engels en Nederlands door elkaar. Het idioom dat hij daarbij hanteerde, was dat van de gangsta-rapper. Het maakte het ontcijferen er niet gemakkelijker op. About 12 hours ago: 'Ws a lng nite, but a good nite tho, nvr had so mch fn lke diz.'

Toen het voetbalseizoen eindelijk voorbij was, trok Gregory voor een korte vakantie naar Barcelona. Even weg van mannen met capuchons en trainers die het eigenlijk zelf ook niet helemaal weten. Gelukkig twitterde hij wel gewoon door. Vanaf de gekste plekken. De achterbank van een Spaanse taxi bijvoorbeeld, of gewoon vanuit zijn hotelkamer. About 1 hour ago: 'Odrd sum rmservice..' Zo werd Gregory's vakantie ook een beetje míjn vakantie. En ik was niet de enige die hem volgde. Vurnon Anita deed dat ook. Zelf was de middenvelder van Ajax op Curaçao. Tenminste, dat twitterde hij. Ook Anita's berichten waren in MTV-taal geschreven en minstens zo interessant. 6.29 AM: 'Net done met haren wassen, en op nieuw vlechten, hmm wat zal ik nu gaan doen?'

In Barcelona ging Gregory van der Wiel ook wel eens uit. Dan twitterde hij gewoon door. Gezellige berichten waren dat. Ze gingen meestal over meisjes, muziek en piña colada. 'About 21 hours ago: Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Got sum new frnds tho..' Maar op een dag bleken er berichten op de twitter-site van Van der Wiel gewist. Er was plotseling geen piña colada meer te bekennen. Later was zelfs de hele site uit de lucht. Sommige supporters vermoedden dat de media-afdeling van Ajax erachter zat. Het werd ontkend, maar helemaal uitgesloten is het niet. Er gebeuren wel gekkere dingen op de politbureaus van de Nederlandse voetbalclubs. Gelukkig doken er al snel kopieën van de weggewerkte boodschappen op. Eerst op internet, later ook in gedrukte media. Er werd op nogal opgewonden toon over geschreven. Alsof het om de verloren gewaande Dode Zee-rollen ging, in plaats van berichtjes van 140 tekens uit een Spaanse disco.

Toen alle commotie was afgezwakt, las ik de tweets van Gregory nog eens rustig door. Als je de mediahype even wegdacht, klonken ze opeens een stuk minder opzienbarend. In al hun knulligheid hadden ze nu juist iets aandoenlijks gekregen. Het waren gewoon de hartenkreten van een vrij normale jongen van 21 jaar die, even los van de totaal overspannen voetbalwereld, doet wat andere vrij normale jongens van die leeftijd op vakantie graag doen: meisjes kijken, piña colada's drinken en twitteren. Om de een of andere reden vond ik dat een geruststellende gedachte.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 19 juli 2009 @ 13:33:33 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71116225
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
Is er nog een plan voor een (nieuwe) OP?
Waar is de oude dan .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71116340
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef MaxC het volgende:

[..]

Kunnen we daar niet meer over zeiken? Stond een tijd terug een geweldige collumn hierover waar ik het helemaal mee eens ben
[..]

Ben ik het ook wel mee eens. De verwijten richting zijn uitgaansleven zouden terecht zijn als Gregory dikkig was en het contioneel af laat weten. Maar hij oogt altijd hartstikke afgetraind en fit. Dan heb ik ook geen problemen met zijn uitgaan in de vakantie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71116450
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ben ik het ook wel mee eens. De verwijten richting zijn uitgaansleven zouden terecht zijn als Gregory dikkig was en het contioneel af laat weten. Maar hij oogt altijd hartstikke afgetraind en fit. Dan heb ik ook geen problemen met zijn uitgaan in de vakantie.
Precies, op het veld is het gewoon een voorbeeldige prof. Iedereen heeft zijn eigen levenstijl maar laat die jongen lekker genieten van zijn vrije tijd.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71116505
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Precies, voor dat k*t Twitter is een eigen topic. Laat die jongen lekker doen wat hij wilt, als hij maar presteert op het veld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 19 juli 2009 @ 13:46:11 #38
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71116657
quote:
Nadat Darko Bodul te horen had gekregen dat hij niet mee zou gaan naar Engeland blijkt nu ook Jan-Arie van der Heijden het Britse eiland nooit bereikt te hebben. Iets wat als merkwaardig aangeduid kan worden aangezien hij in eerste instantie wel tot de 25 spelers van Jol behoorde.

Vlak voordat de Ajacieden op trainingskamp vertrokken pendelde Jan-Arie zijn naam op de website van Ajax al een aantal keer van wel tot niet op de lijst. Ajax Showtime merkte dit op en al snel corrigeerde Ajax dit op haar eigen site. Zeer waarschijnlijk haakte Van der Heijden op het laatste moment af vanwege een blessure.
.
-
pi_71117337
Mido geruchten !
  zondag 19 juli 2009 @ 14:09:09 #40
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71117429
Kaarten voor vrijdag zijn besteld!!!! fucking veel zin in!!!
Heul erg anti-heul!
pi_71117561
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef TUFKAL het volgende:
Mido geruchten !
Ja hoor, haal de grootste rebel lekker terug in je selectie

Thanks, but no thanks
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71117621
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:06 schreef TUFKAL het volgende:
Mido geruchten !
Tja waarom niet? Cvitanich is erg vaak geblesseerd, nu ook weer tijdens de voorbereiding en Bodul is ook niet meegeweest naar Engeland.
pi_71117648
Zeegelaar maakt in de voorbereiding tot dusver een gedreven indruk moet ik zeggen.

Sulejmani, eat your heart out.
pi_71117884
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeegelaar maakt in de voorbereiding tot dusver een gedreven indruk moet ik zeggen.

Sulejmani, eat your heart out.
ik ben benieuwd naar Zeegelaar dit seizoen. Hij ontwikkeld zich goed
  zondag 19 juli 2009 @ 14:23:30 #45
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71117914
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Wat is dat nou vaag.
#FreeHat
pi_71117992
quote:
Voor Khalid Boulahrouz is het nieuwe seizoen niet al te best begonnen. De Nederlandse verdediger van VfB Stuttgart raakte in het oefenduel van zijn club met Schalke 04 geblesseerd, en staat mogelijk enige tijd buitenspel. De Oranje-international moest al vroeg in de wedstrijd het speelveld verlaten met een schouderkwetsuur.

Misschien maar beter ook dat hij niet is gekomen.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:32:03 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71118145
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Jan-Arie is idd niet meegegaan, kleine rugblessure. Maar er is (volgens mij) besloten om er niet veel ruchtbaarheid aan te geven. (Krijg je weer allemaal verhalen dat 'ie constant geblesseerd is, en hij zit er zelf ook behoorlijk doorheen nadat 'ie eindelijk eens speelminuten aan het maken was..)
Gourmetten of steengrillen?
pi_71118316
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:09 schreef HeldenHart het volgende:
Kaarten voor vrijdag zijn besteld!!!! fucking veel zin in!!!
Ik zou maar zorgen dat je uitgeslapen bent anders val je gegarandeerd in slaap
  zondag 19 juli 2009 @ 14:38:07 #49
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71118329
Terug van vakantie, goed om te horen dat Ajax twee keer redelijk ruim heeft gewonnen in Engeland
  zondag 19 juli 2009 @ 14:40:12 #50
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71118406
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik zou maar zorgen dat je uitgeslapen bent anders val je gegarandeerd in slaap
want?
ik ga nu voor de 5e keer ofzo en vind dat er altijd toch wel aardig voetbal gespeeld wordt hoor.
Heul erg anti-heul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')