Goedemorgen uitbuikertjes!
Een weekend geen fok en ik moet me gewoon gelijk een slag in de rondte lezen! Stelletje kletskousen!
Miss Sly

Wat spannend zeg!! Ik ben zó benieuwd naar jouw Senna... kun je nagaan hoe nieuwsgierig je zelf zult zijn! Héél veel succes, je kunt het!!
En verder, sorry sorry sorry, vergeef me enzo. Ik heb net dit héle topic gelezen, maar het blijft even niet hangen. Ik herinner me dat ik las over hormonale huilbuien, over pannenkoeken en andere bevallingsopwekmethoden. Maar wie wat zei... 't is mij even een raadsel. Wel wil ik iedereen er deze week weer heel veel succes en plezier mee wensen, want 't blijft een

iets, zo'n zwangerschap. Ookal ga je er af en toe een beetje raar van doen.
Ik heb afgelopen weekend nogal op mijn sodemieter gekregen van mijn eigen lichaam. Vrijdagavond hadden we een feestje en was het behoorlijk laat geworden. Zaterdagavond zouden vrienden op bezoek komen, maar ons huis was nog een zwijnenstal. Terwijl

boodschappen ging doen, had ik bedacht dat ik wel even het huis schoon kon maken. Dus ik ben als een gek door het huis gegaan. Stofzuigen, dweilen, stoffen, opruimen de hele mikmak in veel te hoog tempo. en ineens werd het zwart voor mijn ogen en werd ik duizelig. Ben nog net in een stoel geploft en heb daar echt een uur gezeten.. kon niks meer. Heb de rest van het weekend ook nog eens vreselijk rugpijn gehad.
Vrienden zijn wel gekomen, maar ik ben door

verplicht in mijn stoel te blijven zitten en heb nu een verbod op alles waar ik moe van kan worden gekregen
Maar goed, hij heeft wel gelijk, want zelf de wandeling van het station naar mijn werk (een minuut of tien als je niet zwanger bent) viel me erg zwaar vanmorgen. Maar goed, nog 1 weekje werken, dan drie weken vakantie, dan nog drie weekjes werken en dan verlof.
Sorry voor de niet zo blije ego-bijdrage. Ben gewoon héél erg moe.