SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef nattermann het volgende:
Merken
Ik heb geen merken. Ik ben daarvoor behandeld.
Hakken.quote:
conversequote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
nee doe mijn maar een stel conversen.
Chuck Taylor belde, of je even 1,21 jigawatt in je auto wil pompen en terug wil gaan naar 1917.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
en dat is niet jaren 80quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
Converse heeft tegenwoordig een scala modellen die in de 2000's ontworpen zijn. En daar komt bij dat je het verschijnsel all stars een come back is.quote:
ontwerp? een ander stofje of leer bedoel je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Converse heeft tegenwoordig een scala modellen die in de 2000's ontworpen zijn. En daar komt bij dat je het verschijnsel all stars een come back is.
Air Max is al 30 jaar 'populair' [onder dat gabbergeweld en asogemeenschappen dan wel. En ook int oosten zie je ze meer dan gemiddeld.]
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:29 schreef Rosbief het volgende:
Dutroux droeg ook Air Max, en alles wat Marc had is hip!
Er lopen dan wel veel koningen met een uitkering rond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Air max zijn schoenen voor koningen, niks is zo stoer als air max
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ontwerp? een ander stofje of leer bedoel je!
quote:
er zijn meer air max modellen dan converse schoenen die niet foei lelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.
Converse zijn zoooveel mooier dan air maxjes. Vind ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:53 schreef minutenman het volgende:
[..]
er zijn meer air max modellen dan converse schoenen die niet foei lelijk zijn.
Ik heb idd diverse afwijkende exemplaren gespot in v&a, allen lelijker dan converse,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.
ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Converse zijn zoooveel mooier dan air maxjes. Vind ik.
Converse staat overigens ook n stuk geiler, vind ik.
![]()
Jij kent Tijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft weinig te maken met gabber/stoer zijn.. Ze lopen gewoon ongelofelijk lekker.
Helaas kun je je er gewoon niet meer in vertonen zonder commentaar te krijgen
daarom, helemaal wit.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft weinig te maken met gabber/stoer zijn.. Ze lopen gewoon ongelofelijk lekker.
Oh, ze lopen lekker...quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef DeeCruise het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, ze lopen lekker...
Net als Crocs en Birkenstocks, zeg maar.
Sorry, maar dat vind ik echt geen vergelijking.. Ik geef toe dat het air max model totaal jaren 90 is en daarom niet in het huidige modebeeld past. Maar het feit dat je direct voor gabber uitgemaakt wordt is totale onzin.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, ze lopen lekker...
Net als Crocs en Birkenstocks, zeg maar.
precies, je krijgt platvoeten van die dingenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij opnoemt kan ik amper schoeisel noemen..
Nu weten we ook wel dat je een vriendje hebt hoor.quote:
Wat loopt iedereen te bitchen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nu weten we ook wel dat je een vriendje hebt hoor.
[ afbeelding ]
Haha, en nu leg ik de link pas..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nu weten we ook wel dat je een vriendje hebt hoor.
[ afbeelding ]
Ik word altijd prikkelbaar als het we het over Air Max hebben.quote:
prikkels alsin geil?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word altijd prikkelbaar als het we het over Air Max hebben.![]()
Sorry
Gelijk heb je.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word altijd prikkelbaar als het we het over Air Max hebben.![]()
Sorry
Dat is ook n goed punt idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gek he, het is zaterdag avond en we zitten thuis.
Air max te verdedigen..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gek he, het is zaterdag avond en we zitten thuis.
Waarom zit jij nu binnen dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Air max te verdedigen..
Het moet gvd niet veel triester worden
Ja. Stiekem krijg ik een tent in mijn broek als ik een lekkere, flinke Air Max schoen zie.quote:
ik ken het gevoel.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja. Stiekem krijg ik een tent in mijn broek als ik een lekkere, flinke Air Max schoen zie.
Omdat ik momenteel 41 uur (ja, ik tel ze ook nog) wakker ben en na 2 biertjes bezopen zou zijn als ik op stap zou gaan...quote:
nikies, pillen.......quote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel 41 uur (ja, ik tel ze ook nog) wakker ben en na 2 biertjes bezopen zou zijn als ik op stap zou gaan...
Nee? Je loopt op bepaalde schoenen omdat die nou eenmaal lekker lopen, en je krijgt commentaar omdat je voor lul loopt. Hoe is dat een slechte vergelijking met crocs en birkenstocks?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt geen vergelijking..
Nee, die fase heb ik gehad. Ik word oudquote:
Begrijpend lezen is een kunst merk ik... Ik krijg geen commentaar omdat ik voor lul loop, ik krijg commentaar omdat een kansloze wannabe subcultuur erin loopt en ieder normaal mens voor zo'n lamlul uitgemaakt wordt.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee? Je loopt op bepaalde schoenen omdat die nou eenmaal lekker lopen, en je krijgt commentaar omdat je voor lul loopt. Hoe is dat een slechte vergelijking met crocs en birkenstocks?
jammer he?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, die fase heb ik gehad. Ik word oud
Van de ene kant wel, van de andere weer niet... Je interesses veranderen, al zou het leuk zijn om voor een weekje weer 18 te kunnen zijnquote:
Ja echt he! Ik zou nu nog geen pil slikken al had je het graag. Kut kater de volgende dagquote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, van de andere weer niet... Je interesses veranderen, al zou het leuk zijn om voor een weekje weer 18 te kunnen zijn
Misschien moet je even bij jezelf te rade gaan en je afvragen of het niet een beetje andersom is...quote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst merk ik... Ik krijg geen commentaar omdat ik voor lul loop, ik krijg commentaar omdat een kansloze wannabe subcultuur erin loopt en ieder normaal mens voor zo'n lamlul uitgemaakt wordt.
Nu duidelijker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien moet je even bij jezelf te rade gaan en je afvragen of het niet een beetje andersom is...
Ik zal je even helpen:Ow ja, laten we vooral met meningen beginnen... Jouw mening zal me een rotzorg zijn, laat dat duidelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil het gewoon niet snappen geloof ik. Maakt niet uit hoor, maar verdoe mijn tijd dan niet svp.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ha D alles goed?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, van de andere weer niet... Je interesses veranderen, al zou het leuk zijn om voor een weekje weer 18 te kunnen zijn
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien moet je even bij jezelf te rade gaan en je afvragen of het niet een beetje andersom is...
Ik zal je even helpen:man, het zijn sport schoenen. Dat het toevallig MAX heet is niet relevant. Ze lopen fijn en wijken niet veel af van andere sportschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil zeggen dat Air max stijl is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef Glennz het volgende:
Air Max is gewoon cool. Niks mis mee toch? Die vriend van jou heeft gewoon geen stijl.
Nee, jij wil de waarheid gewoon niet onder ogen zien. Geeft niet, maar schuif het dan niet op mij af.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow ja, laten we vooral met meningen beginnen... Jouw mening zal me een rotzorg zijn, laat dat duidelijk zijn.
Je wil het gewoon niet snappen geloof ik. Maakt niet uit hoor, maar verdoe mijn tijd dan niet svp.
Dude!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ha D alles goed?
Airmaxjes ftw, je bent niet perse gabber of marokkaan wanneer je er op loopt![]()
Dingen lopen gewoon master![]()
Ps: plums ook niet te vergeten,
Je bent gewoon te jong om het te zien.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Air max stijl is?
Wat een pauper ben jij.
Mij zocht je zkrsquote:
Dude, what dude?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude!
En inderdaad, zo denk ik er ook over. Het punt is alleen dat een groot deel van de kortzichtige lui (Jordy-B is hier weer een voortreffelijk voorbeeld van) niet veel anders kunnen dan dingen associeren met elkaar in plaats van eens verder na te denken..
Honden zijn daar ook zo goed in
Van Bommel schoenen zijn binnen 5 maanden verrot. Over hype kutschoen gesproken.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
Echte mannen dragen van Bommel, van Lier en bootschoentjes.
Goed, leg jij dan maar eens haarfijn uit waarom het argument voor het dragen van airmax anders is dan het argument voor het dragen van crocs of birkenstocks. Jij verkiest comfort voor stijl en dat is prima, maar dan moet je niet gaan zitten ouweteringhoeren dat de rest van de wereld in de gaten heeft dat je voor lul loopt.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude!
En inderdaad, zo denk ik er ook over. Het punt is alleen dat een groot deel van de kortzichtige lui (Jordy-B is hier weer een voortreffelijk voorbeeld van) niet veel anders kunnen dan dingen associeren met elkaar in plaats van eens verder na te denken..
Nee gozer, je blijft het niet snappen, het wordt bijna grappig..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, jij wil de waarheid gewoon niet onder ogen zien. Geeft niet, maar schuif het dan niet op mij af.
"Ik draag huppeldepup schoenen, want ze lopen zo lekker, maar mensen hebben er zoveel commentaar op". Da's exact hetzelfde verhaal als met crocs en birkenstocks. En het zijn geen "normale" sportschoenen, dan had je ook wel sportschoenen van een ander merk kunnen nemen.
Excuse de dumpert verwoording, maar toch +1quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee gozer, je blijft het niet snappen, het wordt bijna grappig..
Nogmaals, dat mensen ze lelijk vinden dat kan, ik geef zelf al eerder toe dat het model typisch jaren 90 is en daarom niet bij de mode past (ziehier dan de link met crocs -> oerlelijk). Hier heb ik dus GEEN problemen mee.
Maar nu komt het punt wat je dus niet wil snappen: Waar ik me mateloos aan irriteer is dat je geassocieerd wordt met gabbertjes (zoals ook meerdere malen geroepen is in dit topic). Dat heeft niks met het simpele feit te maken dat ik in die schoenen loop simpelweg omdat ze nou eenmaal lekkerder lopen dan eender welke sportschoen ik ooit gedragen heb..
Simpeler dan dit kan ik het je niet uitleggen, excusez-moi.
Like dude! What's up!quote:
Te jong om het te zien?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te jong om het te zien.
Sorry.quote:
Dat valt behoorlijk mee. Ik heb 1 keer schoenen van van Bommel gehad die binnen korte tijd kapot waren maar die zijn netjes gerepareerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van Bommel schoenen zijn binnen 5 maanden verrot. Over hype kutschoen gesproken.
Not much, ik zit met n palmpje en iets te roken een film te kijken, en jaaij?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Like dude! What's up!
Beter bekend als: " hee hallo, hoe is het met jou?"
Goddamned, gaat nu iedereen mierenneuken, mensen het is zaterdagavond!
Wat grappig is, is dat je mij verwijt het niet te begrijpen, terwijl dat probleem toch echt gewoon bij jou zit...quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee gozer, je blijft het niet snappen, het wordt bijna grappig..
Nogmaals, dat mensen ze lelijk vinden dat kan, ik geef zelf al eerder toe dat het model typisch jaren 90 is en daarom niet bij de mode past (ziehier dan de link met crocs -> oerlelijk). Hier heb ik dus GEEN problemen mee.
Maar nu komt het punt wat je dus niet wil snappen: Waar ik me mateloos aan irriteer is dat je geassocieerd wordt met gabbertjes (zoals ook meerdere malen geroepen is in dit topic). Dat heeft niks met het simpele feit te maken dat ik in die schoenen loop simpelweg omdat ze nou eenmaal lekkerder lopen dan eender welke sportschoen ik ooit gedragen heb..
Simpeler dan dit kan ik het je niet uitleggen, excusez-moi.
Ik dacht dat je die 'wel wat vind hebben'?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Not much, ik zit met n palmpje en iets te roken een film te kijken, en jaaij?
OT: Sorry heur, maar air maxjes zijn echt alles behalve belachelijk wanneer je niet in die dingen met tijgerprint of whatever loopt. Ze zijn niet passend in het laatste modebeeld, maar dat weet je wanneer je ze koopt.
Wat een onzin, het zijn gewoon sportschoenen die bijna niet afwijken van andere sportschoenen. Het zit tussen je oren.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Te jong om het te zien?
De meeste gastjes op air max zijn toch 15/16 jaar? Het wordt alleen maar sneuer als je de leeftijd van 17 hebt bereikt en je loopt nog op zulke pauperschoenen.
Maar goed, op de sociale werkplaats niemand die er van op kijkt zeker.
Dat valt behoorlijk mee. Ik heb 1 keer schoenen van van Bommel gehad die binnen korte tijd kapot waren maar die zijn netjes gerepareerd.
Ga koken en zwijgquote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die 'wel wat vind hebben'?
Sterf.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga koken en zwijg![]()
Ik vraag me overigens af waar Jordy-B op loopt..
Van Bommels maar die staan bij de schoenmaker.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga koken en zwijg![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Van Bommels maar die staan bij de schoenmaker.
Wie gaat hier nog tosties voor je maken wanneer je terug komt van op stap gaan om 4 uurquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat hier nog tosties voor je maken wanneer je terug komt van op stap gaan om 4 uur
Pizza in oven zetten is geen koken lieverdquote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef Plums het volgende:
[..]idd.
1 x. Ik heb al vet vaker voor jou gekookt. Ga ontopic ofzo.
Converse ftw
Vet koken?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:56 schreef Plums het volgende:
[..]idd.
1 x. Ik heb al vet vaker voor jou gekookt. Ga ontopic ofzo.
Converse ftw
Op schoenen die zó normaal zijn dat het bijna opvallend is. Gewoon zwart leer, zonder tierelantijntjes en van een niet noemenswaardig merk.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga koken en zwijg![]()
Pics or did not happenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Op schoenen die zó normaal zijn dat het bijna opvallend is. Gewoon zwart leer, zonder tierelantijntjes en van een niet noemenswaardig merk.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pizza in oven zetten is geen koken lieverd![]()
OT: Allstars lopen echt kut, wanneer je van iets af springt wat hoger is dan een stoeprand heb je pijn aan je voeten
Ja, ik ga nou een beetje foto's maken, uploaden en plaatsen... gewoon om een punt te maken.quote:
Ik loop constant geyl te wezen, heb ik geen allstars voor neudig. Overigens, wie was dat die me praktisch besprongquote:Op zondag 19 juli 2009 00:59 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En spring dan niet. Loop gewoon geyl te wezen in je allstars naast me. Misschien dat ik je dan wèl doe.
Ik zie letterlijk elke doelgroep in crocs lopen. Verpleegkundigen, artsen en chrirurgen (in beroepsvorm dan) advocaten in hun vrije tijd evenals de lager opgeleide mensen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat grappig is, is dat je mij verwijt het niet te begrijpen, terwijl dat probleem toch echt gewoon bij jou zit...
Dat jouw schoenen voorzien worden van een weinig positieve associatie hoort er gewoon bij. Net zo goed dat crocs geassocieerd worden met uitgezakte huisvrouwen en mannen die hun pik bij vrouwlief in beheer hebben. En dat birkenstocks geassocieerd worden met hippies en potten.
Hebt er wel de tijd voor aangezien je constant loopt te F5en op een zaterdag avond..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, ik ga nou een beetje foto's maken, uploaden en plaatsen... gewoon om een punt te maken.
Thx, met een ferme hand regeren, anders is er bij plums geen beginnen aanquote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk elke doelgroep in crocs lopen. Verpleegkundigen, artsen en chrirurgen (in beroepsvorm dan) advocaten in hun vrije tijd evenals de lager opgeleide mensen.
Dus vandaar de reden dat ik het niet met je eens ben... Dit terwijl wel iedereen die ik ken air max bij gabbers vind horen wat toch een behoorlijk specifieke doelgroep genoemd mag worden..
@ Xero, strakke opmerking mbt koken, nice one!
Ik ben niet aan het F5'en, da's gewoon via myat. Gewoon met de muis, zodat ik m'n andere hand vrij heb om te kunnen fappen op de reacties in dit topic.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebt er wel de tijd voor aangezien je constant loopt te F5en op een zaterdag avond..
IK word geyl van de allstars. Ik heb t niet over jou.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik loop constant geyl te wezen, heb ik geen allstars voor neudig. Overigens, wie was dat die me praktisch besprong?
su.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
@ Xero, strakke opmerking mbt koken, nice one!
whehehequote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebt er wel de tijd voor aangezien je constant loopt te F5en op een zaterdag avond..
[..]
Thx, met een ferme hand regeren, anders is er bij plums geen beginnen aan![]()
Ah, meneer gaat dus kennelijk voor optie 2quote:Op zondag 19 juli 2009 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het F5'en, da's gewoon via myat. Gewoon met de muis, zodat ik m'n andere hand vrij heb om te kunnen rukken op de reacties in dit topic.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het F5'en, da's gewoon via myat. Gewoon met de muis, zodat ik m'n andere hand vrij heb om te kunnen fappen op de reacties in dit topic.
Ik ben net terug thuis nadat ik 4 dagen bij jou geweest ben, en ook nog gewerkt heb. Ik MAG datquote:Op zondag 19 juli 2009 01:03 schreef Plums het volgende:
[..]
IK word geyl van de allstars. Ik heb t niet over jou.
[..]
su.
[..]
whehehe
en ook jij: su.
Ja, zullen we de beroepsvorm even buiten beschouwing laten? Boeren lopen ook regelmatig op klompen, maar daar zeg je ook niets van.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk elke doelgroep in crocs lopen. Verpleegkundigen, artsen en chrirurgen (in beroepsvorm dan) advocaten in hun vrije tijd evenals de lager opgeleide mensen.
Dus vandaar de reden dat ik het niet met je eens ben... Dit terwijl wel iedereen die ik ken air max bij gabbers vind horen wat toch een behoorlijk specifieke doelgroep genoemd mag worden..
Doe je allstars nou maar gewoon vaker aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben net terug thuis nadat ik 4 dagen bij jou geweest ben, en ook nog gewerkt heb. Ik MAG dat![]()
Normaal heb je het overigens wel altijd erover hoe geweldig ik ben, dus schaam je maar niet tegenover fok en geef het toe
If that makes u happy, maybe I will.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Doe je allstars nou maar gewoon vaker aan.
Sommigen hebben werk, DeeCruise is oud, ik woon in Roermond etc etc.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
If that makes u happy, maybe I will.
Overigens, waarom heeft niemand hier iets te doen op een zaterdag avond? (ik heb mij net al nader verklaard)
Meh DeeCruise probeert een beetje te verbergen dat hij soms nog wel eens stevig los wil gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 01:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Sommigen hebben werk, DeeCruise is oud, ik woon in Roermond etc etc.
Ach zo erg is t niet, zolang ik niet kotsend eindig.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh DeeCruise probeert een beetje te verbergen dat hij soms nog wel eens stevig los wil gaan![]()
Jou verklaring van Roermond is overigens ook gegrond, ik wil daar verdomme NOOIT meer op stap
Waar heb je het over? AH of H&Mquote:Op zondag 19 juli 2009 01:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Ach zo erg is t niet, zolang ik niet kotsend eindig.
Waarom dat dan? Alleen omdat jij de link legt naar lager opgeleid volk mag ik diezelfde link niet leggen naar hoger opgeleid volk?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, zullen we de beroepsvorm even buiten beschouwing laten? Boeren lopen ook regelmatig op klompen, maar daar zeg je ook niets van.
Maar het is niet altijd zo geweest met crocs, alleen sommige mensen vinden comfort belangrijker dan stijl. Klinkt je zeker wel bekend in de oren, of niet?
Nee hoor, sterker nog, ik ga regelmatig stevig los! Alleen ben ik idd oud, en daar baal ik van.. Al helemaal vanavond. Verklaring: als ik jonger was geweest was ik na 41 uur wakker zijn makkelijk op stap gegaan tot een uur of 7 om vervolgens te douchen en een paar uur college te volgen..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh DeeCruise probeert een beetje te verbergen dat hij soms nog wel eens stevig los wil gaan![]()
Jou verklaring van Roermond is overigens ook gegrond, ik wil daar verdomme NOOIT meer op stap
THANK YOU for making my point!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:14 schreef minutenman het volgende:
crocs worden gewoon belachelijk gemaakt omdat die gewoon lelijk zijn. ik zou je daarom ook hartelijk willen doorverwijzen naar dit artikel dat Maddox heeft geschreven die daar nog een paar keer overheen gaat. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion
air max is gewoon geassocieerd met gabbers, niet zo zeer dat ze lelijk zijn net zoals crocs. beide zijn gewoon een onderwerp van ridiculisering. maar je kan ze niet vergelijken omdat ze niet om dezelfde redenen worden belachelijk gemaakt.
Dat wel, maar je zal mij er niets over horen zeggen dat iemand crocs draagt als die een beroep heeft waarin het wel handig is dat schoeisel ontsmet kan worden zonder dat het gelijk van ellende uit elkaar valt.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Alleen omdat jij de link legt naar lager opgeleid volk mag ik diezelfde link niet leggen naar hoger opgeleid volk?
Laat me raden, een strakke spijkerbroek?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe schoenen, mits je een passende broek erbij aan hebt.
Strakke?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat me raden, een strakke spijkerbroek?
Wat verschrikkelijk lelijk zeg, bah.
aussiequote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat me raden, een strakke spijkerbroek?
Wat verschrikkelijk lelijk zeg, bah.
Sterk punt!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat wel, maar je zal mij er niets over horen zeggen dat iemand crocs draagt als die een beroep heeft waarin het wel handig is dat schoeisel ontsmet kan worden zonder dat het gelijk van ellende uit elkaar valt.
En zolang jij een advocaat niet tijdens het uitoefenen van z'n beroep op crocs ziet lopen, is er toch iets mis met die schoenen, dunkt me. Maar jij durft in airmax over straat te gaan, dus laat maar.
Daar draait het hele topic toch om? Jij durft zo over straat, anderen durven er iets over te zeggen, etc...quote:
Weet ik veel. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Als ik van die sjonnies zie probeer ik altijd zo snel mogelijk weg te kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Strakke?Denk niet dat dat echt zou staan toch.
Goed punt. Kop kaal en je daar is het stereotype.quote:
uitgelaggen jaquote:Op zondag 19 juli 2009 01:26 schreef GinaJ het volgende:
Als je die dingen hierzo níet draagt word je juist uitgelaggen
Onze discussie draait om het feit dat mensen het associeren met 1 bepaalde doelgroep.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar draait het hele topic toch om? Jij durft zo over straat, anderen durven er iets over te zeggen, etc...
oh noes!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Onze discussie draait om het feit dat mensen het associeren met 1 bepaalde doelgroep.
Ik heb het idee dat ik mezelf continu aan het herhalen ben t.o.v. jou.. Het begint een beetje te vervelen
Echt, een comment van niveau hoor..quote:
Ik pas mij aan aan mijn omgevingquote:Op zondag 19 juli 2009 01:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja want de jouwe zijn altijd hoogstaand.
Wat heb jij me toch een geweldig levenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
Zal ik het maar even toegeven, dan...
Ik verveelde me en heb de verveling bestreden door een klaagbaaktopic op te zoeken waarin iemand een toch al vrij kansloze klacht heeft... En vervolgens ga ik heel serieus tegen de klacht in, zodat de betreffende TS lichtelijk opgefokt raakt en met alle macht zijn standpunt probeert te verdedigen...
En dat doe ik dan zo even totdat ik er weer flauw van ben. (dat was die myat-post).
Nee, dan jij.quote:
Ik was niet klaar, plus dit is ook weer een van je hoogstaande comments merk ikquote:
ik zou het zonde van mijn maxjes vinden om er een hond mee dood te trappenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:40 schreef blckbb het volgende:
Gewoon oerlelijke grafschoenen. ik zou er nog niet eens mijn hond uit mee willen laten, lelijke dingen
Als je invoert, ben je klaar...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik was niet klaar, plus dit is ook weer een van je hoogstaande comments merk ik
Awesome, ik hoop dat je trots op jezelf bent. Net zolang rondjes draaien om argumenten en dan ook nog eens jezelf wijs maken dat je een discussie aan t voeren bent.. Wow.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
Zal ik het maar even toegeven, dan...
Ik verveelde me en heb de verveling bestreden door een klaagbaaktopic op te zoeken waarin iemand een toch al vrij kansloze klacht heeft... En vervolgens ga ik heel serieus tegen de klacht in, zodat de betreffende TS lichtelijk opgefokt raakt en met alle macht zijn standpunt probeert te verdedigen...
En dat doe ik dan zo even totdat ik er weer flauw van ben. (dat was die myat-post).
Had je kunnen doen, of ik me er iets van aan trek is een 2e.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je invoert, ben je klaar...
Ik had ook "pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet" kunnen posten, ipv "nee, dan jij"... Maar dat laatste leek me geschikter.
Airmaxquote:Op zondag 19 juli 2009 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het zonde van mijn maxjes vinden om er een hond mee dood te trappen
honden
Mij is nog nooit een post van jou opgevallen, laat staan dat ik je naam herken. Hoe staat iemand die zo weinig te melden heeft in de positie iemand anders te torpederen met sarcasme met betrekking tot reacties?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik was niet klaar, plus dit is ook weer een van je hoogstaande comments merk ik
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Airmax
Dat er serieus zoveel van die lutsers hier op Fok! zitten
En dan nog allemaal ''anti-mooiboy''
"Proberen intelligent over te komen"... Ik deed het niet bewust, maar ik kan het wel waarderen dat jij het idee hebt dat ik een poging deed om intelligent over te komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef x3ro het volgende:
Proberen intelligent over te komen op een stel kanslozen wat op een zaterdagavond een moddergevecht hebben over een paar schoenen
Misschien heeft kanker wel een bepaalde smaak.quote:
Dat recht heb ik na het lezen van de posts van de desbetreffende user in het topic. Mijn aantal posts zegt geen fuck over mij als user, ty gl en hf in lifequote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Mij is nog nooit een post van jou opgevallen, laat staan dat ik je naam herken. Hoe staat iemand die zo weinig te melden heeft in de positie iemand anders te torpederen met sarcasme met betrekking tot reacties?
dan waren ze gemaakt van jouw huid,,,,quote:
Ik haal mijn lol uit het happen naar al het nutteloze wat langs komtquote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Proberen intelligent over te komen"... Ik deed het niet bewust, maar ik kan het wel waarderen dat jij het idee hebt dat ik een poging deed om intelligent over te komen.
Geeft wel een beetje aan hoe het met jouw intelligentie gesteld is.
Je denkt mij af te wimpelen met zo'n reactie? Mijn respect voor Jordy stijgt alleen maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat recht heb ik na het lezen van de posts van de desbetreffende user in het topic. Mijn aantal posts zegt geen fuck over mij als user, ty gl en hf in life
Nee, probeer je alleen enigszins te laten weten hoeveel je post mij interesseertquote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Je denkt mij af te wimpelen met zo'n reactie? Mijn respect voor Jordy stijgt alleen maar.
Was geen trol, ik had niet verwacht dat, terwijl er zoveel mensen rondlopen met '' Whehehe TS is een mooiboyquote:
vast, maar dat neemt niet weg dat het op de een-of-andere manier in jouw hoofd is opgekomen dat ik probeerde om intelligent over te komen. Dat heeft met happen niets te maken. Ik deed geen poging om intelligent over te komen, maar jij dacht van wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik haal mijn lol uit het happen naar al het nutteloze wat langs komt
kappa is voor homo;squote:Op zondag 19 juli 2009 01:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Was geen trol, ik had niet verwacht dat, terwijl er zoveel mensen rondlopen met '' Whehehe TS is een mooiboy![]()
![]()
'' en '' mooiboys
![]()
![]()
whhe!1!einz '' rondlopen, en mensen die alle zogenoemde ''modetrends'' van de laatste paar jaren afkraken (denk aan petjesdragen, haarstyle, etc) toch airmaxen dragen
maarja iedereen z'n smaak, ik draag gewoon Kappa schoenen die ik fijn vind lopen.
Nou, omdat ik het niet toe kan laten dat jij het laatste woord hebt met je homunculus-post post ik dit hier even.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, probeer je alleen enigszins te laten weten hoeveel je post mij interesseert
Wat jij wilt, denk je nou echt dat ik op merken let als ik schoenen koop? Ik let erop of ze lekker lopen en er een beetje mooi uitzien. Niet om 't kopen van stoere Air Maxen van 100+ euro die er vertiefd uitzien (naar mijn mening)quote:
Nee ik haalde dat uit je reactie tegenover de posts van bijvoorbeeld DeeCruise. Je toont daarin aan dat je toch moeite doet iets duidelijk te maken. Vervolgens loop je dat nu te ontkennen.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vast, maar dat neemt niet weg dat het op de een-of-andere manier in jouw hoofd is opgekomen dat ik probeerde om intelligent over te komen. Dat heeft met happen niets te maken. Ik deed geen poging om intelligent over te komen, maar jij dacht van wel.
Dus waar komt dat idee dan vandaan? Heb je zo'n zwaar minderwaardigheidscomplex of ben je gewoon een beetje minder intelligent?
Fail je dus meequote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Nou, omdat ik het niet toe kan laten dat jij het laatste woord hebt met je homunculus-post post ik dit hier even.
kennelijk let je wel op merken aangezien je kappa;s draagt en nike air max per defenitie niks vindquote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat jij wilt, denk je nou echt dat ik op merken let als ik schoenen koop? Ik let erop of ze lekker lopen en er een beetje mooi uitzien. Niet om 't kopen van stoere Air Maxen van 100+ euro die er vertiefd uitzien (naar mijn mening)
Kappa is geen merk?? Vreemd...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat jij wilt, denk je nou echt dat ik op merken let als ik schoenen koop? Ik let erop of ze lekker lopen en er een beetje mooi uitzien. Niet om 't kopen van stoere Air Maxen van 100+ euro die er vertiefd uitzien (naar mijn mening)
Je bent er zo een.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik haalde dat uit je reactie tegenover de posts van bijvoorbeeld DeeCruise. Je toont daarin aan dat je toch moeite doet iets duidelijk te maken. Vervolgens loop je dat nu te ontkennen.
[..]
Fail je dus mee
Oh, dat was geen moeite hoor... tigtig keer hetzelfde zeggen in andere formulering.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik haalde dat uit je reactie tegenover de posts van bijvoorbeeld DeeCruise. Je toont daarin aan dat je toch moeite doet iets duidelijk te maken. Vervolgens loop je dat nu te ontkennen.
Je wist waar je aan begon.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, dat was geen moeite hoor... tigtig keer hetzelfde zeggen in andere formulering.
Mooiboysquote:Op zondag 19 juli 2009 01:54 schreef Plums het volgende:
HA die anti-mooiboy opmerking.
x3ro is vet ijdel.
Die Kappa's heb ik niet uitgekozen omdat kappa, maar omdat ze lekker lopen, er goed uitzien, en net bij prijs waren. Ik heb ook Nike Air Max geprobeerd ja, maar ik schijn een van de weinigen in Holland te zijn die geen 100+ euro over heeft voor een paar schoenenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennelijk let je wel op merken aangezien je kappa;s draagt en nike air max per defenitie niks vind_!
ik had niet op x3ro gerekend...quote:
Zoals D aangeeft doe jij dat ook vrij sterk in je postsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, dat was geen moeite hoor... tigtig keer hetzelfde zeggen in andere formulering.
I just like looking goodquote:Op zondag 19 juli 2009 01:54 schreef Plums het volgende:
HA die anti-mooiboy opmerking.
x3ro is vet ijdel.
Doet niemand, ik duik op op de meest waardeloze momentenquote:
Het is je wel gelukt om me te laten happen, waarvoor respectquote:Op zondag 19 juli 2009 01:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij is geen mooiboy. Wel lekker,maar geen mooiboy.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooiboys
Trots zijn als je mooiboy bent![]()
Mensen die trots zijn dat hun vriendje een mooiboy is![]()
![]()
verwar je mij met iemand anders?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
zodat de betreffende TS lichtelijk opgefokt raakt en met alle macht zijn standpunt probeert te verdedigen...
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij is geen mooiboy. Wel lekker,maar geen mooiboy.
Ik doe niet aan GEEN mooiboys.![]()
mijn air maxjes zijn de goedkoopste schoenen die ik hebquote:Op zondag 19 juli 2009 01:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die Kappa's heb ik niet uitgekozen omdat kappa, maar omdat ze lekker lopen, er goed uitzien, en net bij prijs waren. Ik heb ook Nike Air Max geprobeerd ja, maar ik schijn een van de weinigen in Holland te zijn die geen 100+ euro over heeft voor een paar schoenen
je reageert op een lichtelijk sarcastisch bedoelde opmerking.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:56 schreef x3ro het volgende:
Doet niemand, ik duik op op de meest waardeloze momenten![]()
Omdat ik ze bij de schoenenwinkel test, schatquote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn air maxjes zijn de goedkoopste schoenen die ik heb_!
en hoe weet je van te voren of schoenen lekker lopen?
100+ euro voor nikes betalen_!
ooh ja dan weet je inderdaad gelijk of ze altijd goed lopenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat ik ze bij de schoenenwinkel test, schat
Zoals ik zeg, dat interesseert me niet en ik hap naar alles, nochtans kom je met inhoudsloze postsquote:Op zondag 19 juli 2009 01:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je reageert op een lichtelijk sarcastisch bedoelde opmerking.
Nee, ik voelde me zo blij als die mollige mevrouw uit de C1000-reclame's... Zo van "2 voor de prijs van 1!"quote:
Ik vind jou wel een mooiboy.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooiboys
Trots zijn als je mooiboy bent![]()
Mensen die trots zijn dat hun vriendje een mooiboy is![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dan weet je inderdaad gelijk of ze altijd goed lopen
gvd wat een domheid_!
Ja idd, wtf.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat ik ze bij de schoenenwinkel test, schat
Ehh ja, lekker lopen is lekker lopenquote:Op zondag 19 juli 2009 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd wat een domheid_!
ik vraag ook niet om je goedkeuring het zal me aan mijn reet roesten wat jij van mijn schoen keuze vind, ik reageer hier alleen omdat je stupiditeit enorm opvaltquote:Op zondag 19 juli 2009 02:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ehh ja, lekker lopen is lekker lopen
En mijn Kappa's lopen nog steeds heerlijk, hoewel ik binnenkort misschien wel een paar All Stars erbij koop![]()
Nikes zelf vind ik in principe wel mooie/goede schoenen, alleen Air Max vind ik gewoon strontscheites lelijk, waarmee ik zelf nooit over straat zal lopen. Als jij dat wel wilt, fijn, leuk voor je, tof voor je, maar ik niet
gvd ik heb rottende halve borrelnoten gezien met meer hersen inhoud dan jijquote:Op zondag 19 juli 2009 02:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
wtf dat ik ze bij de schoenenwinkel test, of wtf dat dat goed is?
Nee jij niet dan met jequote:Op zondag 19 juli 2009 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag ook niet om je goedkeuring het zal me aan mijn reet roesten wat jij van mijn schoen keuze vind, ik reageer hier alleen omdat je stupiditeit enorm opvalt
Dats toch logisch, als m'n poten te breed zijn voor specifieke schijtschoenen ga ik ze toch niet kopen?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd ik heb rottende halve borrelnoten gezien met meer hersen inhoud dan jij_!
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee jij niet dan met je
[..]
Dats toch logisch, als m'n poten te breed zijn voor specifieke schijtschoenen ga ik ze toch niet kopen?
Schoenen krimpen of groeien echt niet, verbuigen alleen ietwat, ik heb 't nooit gehad dat schoenen in de schoenenwinkel lekker lopen dat na een tijdje niet meer doen.
Peace out
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind jou wel enorm stoer met je blikken bier + alcohol op je fobo
wat is er lelijk aan air max schoenen in vergelijking met andere nike schoenen?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ehh ja, lekker lopen is lekker lopen
En mijn Kappa's lopen nog steeds heerlijk, hoewel ik binnenkort misschien wel een paar All Stars erbij koop![]()
Nikes zelf vind ik in principe wel mooie/goede schoenen, alleen Air Max vind ik gewoon strontscheites lelijk, waarmee ik zelf nooit over straat zal lopen. Als jij dat wel wilt, fijn, leuk voor je, tof voor je, maar ik niet
Ja dat doen ze inderdaad jaquote:Op zondag 19 juli 2009 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad elke schoen blijft altijd precies hetzelfde_!
![]()
![]()
![]()
gast houd aub op, je zet je zelf zo erg voor schut dat ik me er bijna voor ga schamen
Proest!quote:Op zondag 19 juli 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd ik heb rottende halve borrelnoten gezien met meer hersen inhoud dan jij_!
Door dat ding aan de onderkant, de ''airmax'' gedeelte zegmaar. Verder vind ik de meeste kleurcombinaties ook niet erg geslaagdquote:Op zondag 19 juli 2009 02:09 schreef minutenman het volgende:
[..]
wat is er lelijk aan air max schoenen in vergelijking met andere nike schoenen?
Tuurlijk slijten ze, verpest alleen 't uiterlijk, niet de manier van lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:13 schreef PeZu het volgende:
schoenen lopen inderdaad nooit uit of slijten ook maar 1 mm
Het is dan ook echt een hype die alleen in NL bestaat. De Air Maxxen zijn hier in NL ook schandalig duur. In Londen zie ik dezelfde airmax voor 1/3 van de NL-se prijs staan.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tuurlijk slijten ze, verpest alleen 't uiterlijk, niet de manier van lopen.
En uitlopen kan ook ja, dat gebeurt bij iedere schoen, en dat kan ik beide in de schoenwinkel bij Air Max en bij Kappa niet voorspellen.
Maar ik ga slapen, bedtijd geweest, en te moe om discussie's aan te gaan met dit soort mensen die Hap hap op ieder woordje van je doen
Doei
er zijn ook ''air'' schoenen zonder dat je dat lucht compartiment ziet. als je de kleur combinaties niet mooi vind moet je zelf weten. ik heb zelf een paar dat gewoon zwart, groen, grijs en een soort geruit donkerrood is, ik vind dat zelf wel mooi, en als dat ook nog lekker loopt is dat natuurlijk beter.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Door dat ding aan de onderkant, de ''airmax'' gedeelte zegmaar. Verder vind ik de meeste kleurcombinaties ook niet erg geslaagdIk ben zelf wel eens een paar mooies tegengekomen, maar dan denk ik ook alleen; leuke schoenen. verder niets
Dats wel zo, en meestal zijn de kleurcombinaties net iets meer mijn smaakquote:Op zondag 19 juli 2009 02:18 schreef minutenman het volgende:
[..]
er zijn ook ''air'' schoenen zonder dat je dat lucht compartiment ziet. als je de kleur combinaties niet mooi vind moet je zelf weten. ik heb zelf een paar dat gewoon zwart, groen, grijs en een soort geruit donkerrood is, ik vind dat zelf wel mooi, en als dat ook nog lekker loopt is dat natuurlijk beter.![]()
maar ja, nike schoenen die geen ''air'' hebben zijn meestal hetzelfde ontwerp als air max schoenen behalve de zool natuurlijk.
Ik beargumenteer mijn meningen tenminste, jij loopt alleen rond te krijsen hoe dom ik ben.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter lees je morgen dit topic niet terug dan hoef je ook je ogen niet uit je kop te schamen voor de domheid die je hier tentoon stelt
als dat argumenten zijn dan wordt ik morgen paus en moslim tegelijkquote:Op zondag 19 juli 2009 02:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dats wel zo, en meestal zijn de kleurcombinaties net iets meer mijn smaakIk zeg, of probeer niet te zeggen, dat ze lelijk zijn, ik vind ze slechts lelijk. gewoon niet mijn smaak, klaar
![]()
[..]
Ik beargumenteer mijn meningen tenminste, jij loopt alleen rond te krijsen hoe dom ik ben.
Maargoed ik ging slapen, dagdag
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef Glennz het volgende:
Air Max is gewoon cool & die vriend van jou heeft gewoon geen stijl.
paus zou ik al heel erg knap vinden.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dat argumenten zijn dan wordt ik morgen paus en moslim tegelijk
bond jaquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef -Datdus- het volgende:
airmax zijn voor josti's en bondkraagjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |