SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef nattermann het volgende:
Merken
Ik heb geen merken. Ik ben daarvoor behandeld.
Hakken.quote:
conversequote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
nee doe mijn maar een stel conversen.
Chuck Taylor belde, of je even 1,21 jigawatt in je auto wil pompen en terug wil gaan naar 1917.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
en dat is niet jaren 80quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:26 schreef klaasdj het volgende:
zoooo jaren 80.
Converse heeft tegenwoordig een scala modellen die in de 2000's ontworpen zijn. En daar komt bij dat je het verschijnsel all stars een come back is.quote:
ontwerp? een ander stofje of leer bedoel je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Converse heeft tegenwoordig een scala modellen die in de 2000's ontworpen zijn. En daar komt bij dat je het verschijnsel all stars een come back is.
Air Max is al 30 jaar 'populair' [onder dat gabbergeweld en asogemeenschappen dan wel. En ook int oosten zie je ze meer dan gemiddeld.]
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:29 schreef Rosbief het volgende:
Dutroux droeg ook Air Max, en alles wat Marc had is hip!
Er lopen dan wel veel koningen met een uitkering rond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:46 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Air max zijn schoenen voor koningen, niks is zo stoer als air max
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ontwerp? een ander stofje of leer bedoel je!
quote:
er zijn meer air max modellen dan converse schoenen die niet foei lelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.
Converse zijn zoooveel mooier dan air maxjes. Vind ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:53 schreef minutenman het volgende:
[..]
er zijn meer air max modellen dan converse schoenen die niet foei lelijk zijn.
Ik heb idd diverse afwijkende exemplaren gespot in v&a, allen lelijker dan converse,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:48 schreef klaasdj het volgende:
[..]
nou ik weet niet of je het weel maar all star is niet het enige converse model.
ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Converse zijn zoooveel mooier dan air maxjes. Vind ik.
Converse staat overigens ook n stuk geiler, vind ik.
![]()
Jij kent Tijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft weinig te maken met gabber/stoer zijn.. Ze lopen gewoon ongelofelijk lekker.
Helaas kun je je er gewoon niet meer in vertonen zonder commentaar te krijgen
daarom, helemaal wit.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef DeeCruise het volgende:
Heeft weinig te maken met gabber/stoer zijn.. Ze lopen gewoon ongelofelijk lekker.
Helaas kun je je er gewoon niet meer in vertonen zonder commentaar te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |