Ja, nou ja, alleen als hij aangehaald wordt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Raar draaien? Zou Poes dan toch een klap hebben opgelopen?
Ik denk dat je even langs de dierenarts moet, Biancavia.
Jaaa, hij was echt zo moe!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef lies1947 het volgende:
ons (ex)katertje is pas geleden 10 dagen weggeweest. toen hij terugkwam was hij ook sterk vermagerd, doodmoe en heeeeeel aanhalig. echt blij weer thuis te zijn. hij viel ook steeds van de stoel, maar dat kwam volgens mij omdat hij zo verschrikkelijk kroelig was tijdens het aanhalen. het gaat nu goed met hem.
hij is wel zo nu en dan wat langer weg dan normaal, maar ik denk dat we maar moeten accepteren dat hij dat doet. hij slaap als hij thuis is het klokje bijna rond. wie weet waar hij mee bezig is als hij op stap is.......
Blijven proberenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:10 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, ik had gisteren dus zo'n tuigje gekocht.
Dus ik dat ding bij hem omgedaan, maar hij vond het echt niets.
Hij wilde alleen nog maar achteruit lopen.
Nou ja, toch die kat in de tuin gezet, lijntje vastgebonden. Kat even lekker in het zonnetje liggen, maar ja toen ging hij opstaan en weer achteruit lopen en toen raakte hij in paniek en maakte een soort driedubbele loopingsalto met achterwaartse flikflak en toen was 'ie los!![]()
Dus wij snel Poes weer gepakt en binnen gezet.
Tot zover het tuigje.
Nee, hij had zich uit het tuigje gewurmd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
Los van de lijn? Want de dingen die er standaard aanzitten zijn inderdaad niets waard. Ik heb van die sluitingen bij de Praxis gehaald.
Wij hebben ook zo'n tuigje gehad voor de kat. Inderdaad eerst gewoon binnen omgedaan om te wennen (zonder lijn). Wij kwamen er ook achter dat ie vrij strak moet, wil hij er niet uit glippen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, hij had zich uit het tuigje gewurmd.
Nu eerst maar even nog een paar weken binnen blijven en dan misschien inderdaad weer eens dat tuigje proberen (omdoen terwijl hij gewoon binnen is).
Verder gaat alles heel erg goed!![]()
Ja, hé?quote:
Yeah, helemaal goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef Biancavia het volgende:
***UPDATE******UPDATE******UPDATE******UPDATE******UPDATE***
Afgelopen weken hebben we Poes in de tuin gelaten met het lijntje gewoon aan z'n halsbandje vastgeklikt.
Ging al snel goed, Poes is nogal bang uitgevallen, maar had al snel de tuin tot z'n domein verklaard.
Vandaag hebben we de stap genomen om Poes zonder lijn in de tuin te laten en de deur van de poort open te zetten.
Poes heeft eerst een hele tijd een beetje van binnen naar buiten en weer terug gekuierd. Ging op een gegeven moment langzaamaan bij de openstaande poort (achterin de tuin) staan gluren... en kwam keihard naar binnen gerend als hij oog in oog kwam te staan met een buurtkat!![]()
Ik heb ook nog even een rondje met hem gemaakt, zo via de voordeur naar buiten en via de parkeerplaats en het brandgangetje weer terug de tuin in via de poort.
Op een gegeven moment was Poes weg. Dus wij gaan kijken waar hij was, ik na een minuut of 5 met het blik voer staan rammelen op de parkeerplaats... Nergens te vinden natuurlijk.
Kwam hij binnen een kwartiertje weer gezellig binnenwandelen met zo'n blik van "wat ik nou toch allemaal heb meegemaakt!"![]()
Morgen gaan we verder oefenen.
Oh ja, en dit weekend gaat het kattenluikje in de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |