abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71104948
Want ik twijfel eraan.

Begint bij 24.990 euro, maar om dat die wel erg kaal is kijk ik naar de Aspiration, die is 27.990 euro.

Dan heb je ondermeer:
-Keyless entry
-Cruise Control
-Air conditioning
-Boardcomputer
-Stuurwielbediening voor audio
-Regensensor
-Lichtmetaal 17"
-Getint glas
-Elektrisch (en verwarmbare) spiegels.
-Automaat

Verder is het, naar aanleiding van recensies, een heerlijk rustig stille auto om mee te rijden. Aangezien 95% van de mensen in Nederland slechts van A naar B rijdt, is dit uiterst belangrijk. Want wees eerlijk, je Volkswagen Polo of Peugeot 207 heb je niet omdat het zo lekker rijdt.

Ik denk dat deze auto behoorlijk populair gaat worden. Eindelijk is de prius een mooie wagen, en doet het niet onder aan menig leasebak.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:40:55 #2
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_71104996
lelijk... mwah.... wel te duur
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_71105000
Met een auto ga je toch altijd van A naar B?
pi_71105033
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:41 schreef Maravilla het volgende:
Met een auto ga je toch altijd van A naar B?
Ja, maar in sommige auto's hoef je niet persee naar B, maar kun je via C tot en met Z naar B. Omdat het zo lekker rijdt.
pi_71105039
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dan vraag ik mij af, wat kun je voor deze prijs nog meer krijgen?
pi_71105044
Mooi is anders, maar van echte wansmaak getuigt dit vehikel niet. It blends in, kunnen we wel zeggen denk ik.
Moeder, waar is mijn pils?
pi_71105086
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Een mooie tweedehands auto die van een leasemaatschappij is geweest van een jaar of 2 a 3 oud.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 juli 2009 @ 22:44:28 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71105087
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Voor 28 ruggen? Ongeveer elke middenklasser.
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 juli 2009 @ 22:44:37 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71105094
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:45:28 #10
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_71105112
Een prius lijkt mij nu niet echt een auto om via C tem Z van A naar B te rijden
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:47:35 #11
87694 Robin__
letitredno
pi_71105160
wie post ff die foto's van die nikkel mijnen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:52:43 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71105281
Is het zo, althans dat heb ik weleens gehoord, dat hulpdiensten bij een ongeluk met een Prius, 20 minuten niet in de buurt mogen komen van de auto ivm explosiegevaar van de accu's?

Dat zijn een hoop komma's.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_71105320
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Robin__ het volgende:
wie post ff die foto's van die nikkel mijnen
Onthou dan ook dat die nikkel mijnen daar al 100 jaar zijn.
Voor de accu's van de Prius wordt er ongeveer 1,5% van de totale productie afgenomen bij die mijnen...
pi_71105357
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Is het zo, althans dat heb ik weleens gehoord, dat hulpdiensten bij een ongeluk met een Prius, 20 minuten niet in de buurt mogen komen van de auto ivm explosiegevaar van de accu's?

Dat zijn een hoop komma's.
Wat denk je zelf?
Het zijn normale "NiMH" accu's, die ook nog eens goed verpakt zijn in de auto.
Het kán branden maar de benzinetank is kwetsbaarder.

Lithium Ion batterijen zijn moderner, hebben een grotere capaciteit en zijn lichter.
Zijn echter ook brandbaarder maar daar wordt hard aan gewerkt
pi_71105376
hij is minder lelijk dan de vorige, maar ik heb dan toch liever de Civic Hybrid
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:58:28 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71105407
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Het zijn normale "NiMH" accu's, die ook nog eens goed verpakt zijn in de auto.
Het kán branden maar de benzinetank is kwetsbaarder.
Ik denk zelf dat het niet zo'n heel erg gek verhaal is. Mochten ze sluiting maken, dan staan de hulpdiensten te schuimbekken bij je auto terwijl ze je proberen los te knippen.

We hebben het hier niet over de batterijen in je remote.

M'n verhaal was niet volledig. Ik doel op explosie EN kortsluiting.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:00:00 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71105452
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Eindelijk is de prius een mooie wagen, en doet het niet onder aan menig leasebak.
Hoezo eindelijk een mooie wagen? Hij is bijna hetzelfde als het huidige model hoor

Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71105531
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat het niet zo'n heel erg gek verhaal is. Mochten ze sluiting maken, dan staan de hulpdiensten te schuimbekken bij je auto terwijl ze je proberen los te knippen.

De Prius is er al sinds 1998 en ze zullen vast wel bij ongelukken betrokken geweest zijn.
Ik heb echter nog nooit gelezen over sluiting bij een aanrijding.
Maar ik zoek...

Hier info dat die cellen in iedergeval heel goed getest worden op crashveiligheid:
http://www.newsfactor.com/story.xhtml?story_id=02100023UY3X&page=2
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:04:00 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71105559
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De Prius is er al sinds 1998 en ze zullen vast wel bij ongelukken betrokken geweest zijn.
Ik heb echter nog nooit gelezen over sluiting bij een aanrijding.
Maar ik zoek...
Ik ben ook zoekende.. Heb het echt meerdere mensen horen zeggen.

Zou het dan toch een mythe zijn
pi_71105607
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ben ook zoekende.. Heb het echt meerdere mensen horen zeggen.

Zou het dan toch een mythe zijn
Hmm, naja, de Prius is bij een grote groep mensen niet echt populair en als er dan een gerucht is, wordt dat er als snel bijgehaald als argument.
Als je rekent hoe groot Toyota is en wat ze te verliezen hebben; hun uitstekende reputatie, dan zou ik het verbazingwekkend vinden als ze er gemakkelijk mee om gingen.

Ik zeg niet dat het gerucht niet waar kan zijn maar het zou dan inmiddels toch ook wel Tros Radar gehaald moeten hebben.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:06:53 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71105647
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, naja, de Prius is bij een grote groep mensen niet echt populair en als er dan een gerucht is, wordt dat er als snel bijgehaald als argument.
Als je rekent hoe groot Toyota is en wat ze te verliezen hebben; hun uitstekende reputatie, dan zou ik het verbazingwekkend vinden als ze er gemakkelijk mee om gingen.

Ik zeg niet dat het gerucht niet waar kan zijn maar het zou dan inmiddels toch ook wel Tros Radar gehaald moeten hebben.
True, true..
pi_71105832
Ah, de accu zit onder de achterbank en een heel eind naar binnen.
Als je een crash hebt waarbij je achterbank van zijn plek kom dan heb je sowieso al een probleem.
Dan is een benzinetank ook al flink geraakt...

pi_71105925
De achterlichten maakt de Prius lelijk, want verder is het best een aardige auto.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:37:38 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_71106415
Over het lelijk zijn, ik vind de achterkant erg lelijk opgetrokken en de lijn er naar toe ook. Het lijkt wel alsof ze niet konden kiezen tussen een sedan en station. En vaak hebben ze er hele kleine bandjes onder waardoor het meer een speelgoedautootje lijkt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_71106666
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef twiFight het volgende:
Over het lelijk zijn, ik vind de achterkant erg lelijk opgetrokken en de lijn er naar toe ook. Het lijkt wel alsof ze niet konden kiezen tussen een sedan en station. En vaak hebben ze er hele kleine bandjes onder waardoor het meer een speelgoedautootje lijkt.
Er zijn vier edities, de goedkoopste heeft 15", de andere drie 17".
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:51:25 #26
87694 Robin__
letitredno
pi_71106745
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onthou dan ook dat die nikkel mijnen daar al 100 jaar zijn.
Voor de accu's van de Prius wordt er ongeveer 1,5% van de totale productie afgenomen bij die mijnen...
Oh nee ja dan is het gewoon traditie natuurlijk

Maargoed dat ze m wederom zo lelijk gemaakt hebben, dan hoeft die productie iig niet omhoog
pi_71106925
Mwah, tis niet lelijk a la de Multipla, maar mn hart gaat er nou niet bepaald sneller van kloppen.

Airco is wellicht wel lekker, maar opties zoals een regensensor zou mij echt aan m'n reet roesten. Alsof iemand je vraagt wat voor weer het is en je dat vervolgens op teletekst gaat opzoeken in plaats van even uit het raam te kijken.
pi_71107032
Keyless entry? is dat alleen naar binnen of gelijk ook het starten can de auto? Anders vind ik het een stomme toevoeging, kun je alsnog zittend de sleutel uit je broek gaan vissen
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_71107174
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:59 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, tis niet lelijk a la de Multipla, maar mn hart gaat er nou niet bepaald sneller van kloppen.

Airco is wellicht wel lekker, maar opties zoals een regensensor zou mij echt aan m'n reet roesten. Alsof iemand je vraagt wat voor weer het is en je dat vervolgens op teletekst gaat opzoeken in plaats van even uit het raam te kijken.
Toch wel zo fijn dat je de ruitenwissers niet meer hoeft te bedienen. Zie ik geen nadelen in.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Keyless entry? is dat alleen naar binnen of gelijk ook het starten can de auto? Anders vind ik het een stomme toevoeging, kun je alsnog zittend de sleutel uit je broek gaan vissen
In de oude generatie kon je hem in je broekzak laten, en de auto starten met een knopje. Zal nu ook wel zijn.
pi_71107239
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:11 schreef Geqxon het volgende:

Toch wel zo fijn dat je de ruitenwissers niet meer hoeft te bedienen. Zie ik geen nadelen in.

Als je met de trein gaat, hoef je zelf helemaal niets meer te bedienen.
pi_71107293
Lelijk? Schijnbaar zijn 95% van alle auto's op de weg lelijk. Er zijn volgens de liefhebbers maar een paar merken/modellen mooi.
Maar waarom moet jij rekening houden met wat anderen vinden?

Effe proefritje maken en je weet genoeg

Besteld:

[ Bericht 0% gewijzigd door athlonkmf op 19-07-2009 00:24:47 ]
pi_71107360
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

De deuren openen als je de hendel aanraakt, je drukt op een knop als je wilt starten en als je langsloopt gaan de lichten aan om je te groeten. Je sleutel hou je in je broekzak.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Vergeet niet dat bij oververhitting van de accu's deze al zijn energie er in een keer uitpompt en er een EMP-pulse wordt gegenereerd welke alle elektrische apparatuur in een straal van 5km uitschakeld.

[ Bericht 39% gewijzigd door athlonkmf op 19-07-2009 00:28:42 ]
pi_71107432
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:23 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

De deuren openen als je de hendel aanraakt, je drukt op een knop als je wilt starten en als je langsloopt gaan de lichten aan om je te groeten. Je sleutel hou je in je broekzak.
Is er ook een pratende versie?
pi_71107470
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja.
pi_71107558
quote:

Vergeet niet dat bij oververhitting van de accu's deze al zijn energie er in een keer uitpompt en er een EMP-pulse wordt gegenereerd welke alle elektrische apparatuur in een straal van 5km uitschakeld.
5 km?
  zondag 19 juli 2009 @ 00:34:55 #36
222505 PP.
Heldt.
pi_71107587
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:33 schreef sig000 het volgende:

[..]

5 km?
Sarcasme.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_71110034
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_71111337
quote:

[..]
Ja, erg vervelend.
Vooral omdat de verzekering maar tot 3km vergoedt.
En juist die buitenste circel van 2km heeft het grootste oppervlak.
Maarja, met die premies van tegenwoordig... Gewoon hopen dat het niet stuk gaat...

Daarnaast wordt de Prius helemaal niet zuiniger door die accu's en de elektromotoren.
De winst zit hem puur in de lage luchtweerstand.
Sterker nog, door de accu's en elektromotoren gaat hij meer gebruiken.

Maar Toyota kreeg alleen maar subsidie als er een elektromotor en een accu in zat.
Vandaar ook dat er in Canada al taxi's zijn met dik 300.000 mile op de kilometerteller, een nep-accu gaat toch niet stuk.

De Prius is 22x vervuilender dan de veel betere Hummer, die vanwege doorslaand succes, zuinigheid en betrouwbaarheid nu ook extra subsidies gaat ontvangen.

Wisten jullie trouwens dat ze ipv hamsters voor de aandrijving nu overgestapt zijn op reptilians?
Ze willen met de Prius een NWO beginnen... Eerst verspreiden en dan toeslaan...
Ze komen dan van de ene op de andere dag door de uitlaat naar buiten en gaan chemtrails verspreiden uit de uitlaat...

Gelukkig krijg je er nu een rol aluminium bij

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-07-2009 09:00:08 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 09:05:29 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71111378
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Al dat gelul hoeft van mij niet.
How can I make this topic about me?
pi_71111399
Hij heeft een beetje een bochel he. De vorige uitvoering ook al. Maar dat heeft met de aerodynamica te maken.

Zeggen ze. .
  zondag 19 juli 2009 @ 09:14:00 #41
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_71111407
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:19 schreef athlonkmf het volgende:
Lelijk? Schijnbaar zijn 95% van alle auto's op de weg lelijk. Er zijn volgens de liefhebbers maar een paar merken/modellen mooi.
Maar waarom moet jij rekening houden met wat anderen vinden?

Effe proefritje maken en je weet genoeg

Besteld:
[ afbeelding ]
In het zwart heeft ie eigenlijk wel iets
pi_71111423
Ik vind het een butt auto, iemand van > 2mtr kan niet plaatsnemen achter het stuur...
bla
blabla
blablabla
blablablabla
  zondag 19 juli 2009 @ 09:30:26 #43
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71111481
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, de accu zit onder de achterbank en een heel eind naar binnen.
Als je een crash hebt waarbij je achterbank van zijn plek kom dan heb je sowieso al een probleem.
Dan is een benzinetank ook al flink geraakt...

[ afbeelding ]
Dat is wel een plaatje van de eerste generatie, ik weet niet of de indeling in de huidige veel veranderd is maar die zag er in ieder geval nog uit als een gewone sedan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 19 juli 2009 @ 09:31:01 #44
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_71111485
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor 28 ruggen? Ongeveer elke middenklasser.
Of een Skoda Superb.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 19 juli 2009 @ 09:37:44 #45
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71111530
Collega van mij zat op te scheppen dat zijn Prius zo zuinig was... Ja ik rijd 1 op 23 ermee. En jij?" vroeg ie toen met een vette smile op de bek.
"Nou", zei ik, "ik rijd 1 op 21, soms zelfs 22."
"huh, ook?"
"Ja, op diesel."
"Oooo, maar diesel is slecht he", zei hij toen, weer met een smile.
"Valt heel erg mee, roetfilter en de verhalen van de overheid kloppen niet echt".

Nou toen begon hij over de kosten, dat hij goedkoper is in de lease, want 20% ofzo?
Tsja 't zal wel. Ik heb toen even aangestipt dat de Prius helemaal niet zo milieuvriendelijk is als dat beweerd wordt. "Het maken van een Prius is best milieubelastend. Wat te denken van al die kutaccu's, die echt geen Priusleven meegaat, maar na een 3 jaar ofzo allemaal replaced moet worden?
How can I make this topic about me?
pi_71111624
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Collega van mij zat op te scheppen dat zijn Prius zo zuinig was... Ja ik rijd 1 op 23 ermee. En jij?" vroeg ie toen met een vette smile op de bek.
"Nou", zei ik, "ik rijd 1 op 21, soms zelfs 22."
"huh, ook?"
"Ja, op diesel."
"Oooo, maar diesel is slecht he", zei hij toen, weer met een smile.
"Valt heel erg mee, roetfilter en de verhalen van de overheid kloppen niet echt".

Nou toen begon hij over de kosten, dat hij goedkoper is in de lease, want 20% ofzo?
Tsja 't zal wel. Ik heb toen even aangestipt dat de Prius helemaal niet zo milieuvriendelijk is als dat beweerd wordt. "Het maken van een Prius is best milieubelastend. Wat te denken van al die kutaccu's, die echt geen Priusleven meegaat, maar na een 3 jaar ofzo allemaal replaced moet worden?
En toen ging de collega je uitleggen dat diesel en benzine een andere energiedichtheid heb. 1 liter diesel kan meer/langer vermogen leveren dan 1 liter benzine. Net zoals vet versus eiwit. Alleen net als vet komen er meer schadelijke stoffen uit.

Daarna liet ie even zien dat de Prius uit de tsusumi fabriek komt, waarvan de helft van het stroom door zonnepanelen wordt geleverd, en op de muren een catalytisch verf zit welke stikstof afbreekt onder invloed van zonlicht.

En natuurlijk wijst ie er ook op dat de kutaccu's in priustaxi's al meer dan 500.000 kms zijn meegegaan en er tot nu toe geen meldingen zijn van een prius waarvan de accu vervangen moest worden.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:55:31 #47
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71111642
Ach, er zijn best mooiere Priussen. Maar die zijn hier niet leverbaar geweest.
En ja: het plaatje is van een behoorlijke grijze-muizen-bak, maar denk je zo'n ding eens in met een beetje leuke kleur en eventueel wat uitbouwwerk.

Daarbij blijf ik lekker in m'n ouwe betrouwbare dieselwagen rijden. Zuinig en comfortabel. Heel die mejeu-hoax kan me de rug op.

[ Bericht 20% gewijzigd door Daffodil31LE op 19-07-2009 10:46:40 (reactie verduidelijkt.) ]
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71111665
Ah, de mensen die elke auto van hun baas mogen leasen en er mee douchen, ontbijten, praten, sterker nog, met hun auto ademen zijn er weer.

Het is een stuk blik, A naar B en de overheid geeft er een flinke subsidie op. Of dat terecht is? Even op mijn care-o-meter kijken....Nope, slaat niet uit....

14% ipv 25%, en nog een bak met luxe dingetjes ook. Prima, doen we.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_71111715
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, er zijn best mooiere Priussen. Maar die zijn hier niet leverbaar.

[ afbeelding ]
Da's de eerste generatie, die is sowieso nergens meer leverbaar.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:44:54 #50
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71112088
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:08 schreef Modus het volgende:

[..]

Da's de eerste generatie, die is sowieso nergens meer leverbaar.
Okee, dan plak ik achter m'n eerste reactie even het woordje "geweest". Misschien dat dat een hoop verduidelijkt.

Ik bedoel maar: Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind een Prius zoals die hier leverbaar was, is en wordt, spuuglelijk met z'n hoge rug. Ik zie liever een sedan. Op dezelfde manier vind ik een Citroën C4 een heel mooie auto, maar dan wel in de versie die in Spanje te verkrijgen is. Sedan dus. Nu zou ik toch geen C4 kopen want er zitten geen veerbollen onder maar da's een andere zaak.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')