# Hoe is het om daar te werken?Ligt eraan, soms houden ze wedstrijden en toernooien.
op een doorsnee dag saai,
Maar ook wel lache, de dag dat een supervisor over een stoel struikelde, een koprol maakte, op een manier die je doorgaans alleen bij family guy ziet lande en daarbij zijn been brak zal ik nooit vergeten.
Ook de dag dat een vrouwelijke supervisor een mannelijke supervisor ( beer van een vent) uitdaagde om mee naar buiten te gaan voor een pak slaag was goed.
# Zijn de collega's ok?Ligt eraan, toen ik pas weer solliciteerde kwam ik op een mongolen drinkplaats terecht en was ik zo weer weg. Als je MBO doet solliciteer dan toch op een plek waar ze alleen maar Hbo'ers en hoger willen hebben en maak een goede indruk, dat verhoogd je kans op leuke collega's.
# Hoe is de verloning?Ligt eraan, soms heb je bonussen en soms prijzen.
Maar het uurloon is meestal goed.
# Wordt je werk geapprecieerd?
Ligt eraan, als je scoort ben je een god, een koning en een kiezer in één. Je krijgt bonussen, gratis drinken, snickers, theater kaarten, bioscoopbonnen, mag je eerder naar huis ( doorbetaald) en complimenten.
Scoor je niet krijg je veel mentale druk, wordt je telkens bedreigt met ontslag, vertellen ze je dat karel wel scoort etc.
Ik hoorde bij de eerste groep, maar omdat mijn neef bij de tweede groep hoorde zijn we samen weggegaan.