Pas op met liesproblemen, kan heeeeeeel hardnekkig worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:19 schreef Coelho het volgende:
Helaas begon mijn lies weer te irriteren,
Thanks. Ik denk dat het met houding te maken heeft, had dit vroeger ook regelmatig met voetbal, en een paar weken geleden heb ik 2 weken lang mijn trainingen opgeschort. Daarna 4 trainingen pijnvrij kunnen lopen, en nu dus weer... Ik overproneer trouwens enorm, zo erg dat ik standaard al met O-benen sta. Goeie schoenen gekocht, maar helaas...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Pas op met liesproblemen, kan heeeeeeel hardnekkig worden.
Waar zit het probleem? Helpt deze strech of deze?
(http://www.liesblessure.nl/oefeningen.html)
PM is verstuurd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
(is er iemand die les 1 van serie 2 en het schema van serie 2 even ergens neer kan zetten, een collega is op zoek. linkje mag via PM. dank voor de moeite!)
Les 23 duurt 11.19, bij de versie die ik heb, net even beluisterd. Evy smokkelt wel vaker met de minuten, niet altijd even handig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:19 schreef Coelho het volgende:
Vanmiddag les 23 gelopen. Evy smokkelt wel zeg, met die laatste serie van 12 min. Die is zeker 2 minuten korter. Helaas begon mijn lies weer te irriteren, hopelijk zakt het weg met een paar dagen rust, want ik begin steeds meer plezier in het lopen te krijgen. Met name omdat ik steeds meer in een goed ritme kom.
Helemaal mijn eigen playlist maken was me wat teveel moeite, maar nu ik bij de laatste lessen ben aangekomen neem ik gewoon een horloge mee en meet ik zelf de tijd wel. Nu luister ik dus ook naar mijn eigen muziek, inderdaad een stuk prettiger!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb aan de hand van het exceldocument een eigen playlist gemaakt voor les 15... U2 loopt iets fijner dan dat afschuwelijke fluitliedje en dat Poezenkatgemauw. Les ging ook meteen een stuk beter. Zo van: ah, jammer, dat liedje van vijf minuten is al voorbij i.p.v. hoeveel refereinen moeten we nog?
Evy's commentaar mis ik niet. Die zei toch steeds het verkeerde:
'Dat we naar het einde toe gaan, betekent niet dat we harder gaan lopen!' --> Nee, muts, ik ben inderdaad niet meer vooruit te branden.
'Wat gaat het goed he?' --> OH?!!?!
Ik heb vanmiddag ook mijn eigen playlist in elkaar gezet!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb aan de hand van het exceldocument een eigen playlist gemaakt voor les 15... U2 loopt iets fijner dan dat afschuwelijke fluitliedje en dat Poezenkatgemauw. Les ging ook meteen een stuk beter. Zo van: ah, jammer, dat liedje van vijf minuten is al voorbij i.p.v. hoeveel refereinen moeten we nog?
Evy's commentaar mis ik niet. Die zei toch steeds het verkeerde:
'Dat we naar het einde toe gaan, betekent niet dat we harder gaan lopen!' --> Nee, muts, ik ben inderdaad niet meer vooruit te branden.
'Wat gaat het goed he?' --> OH?!!?!
Ja dat is wel waar, moet je alleen wel mee oppassen als je straks weer in NL bent. Ik denk dat ik gewoon niet zo'n stadsrenner ben, meer een parkrenner. Aan de andere kant, met al dat moois om je heen heb je wel goede afleiding tijdens het rennen en dan gaat het bij mij beterquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze guesthouse zat aan de Carrer de Mallorca, en ik heb dus gewoon eerst de halve les in noordoostelijke richting de straat doorgerend, en toen weer terugZondagochtend rond negenen was het nog niet zo druk (en was de temperatuur ook nog te harden). En omdat het overal eenrichtingsverkeer is, kun je relatief makkelijk door rood licht rennen
Zometeen les 11, ik geloof dat dat 48 minuten is
Of alle 3 in 1 dag? En dan een dag rust, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste hardlopers.
Ik ben bezig met de C25K training en nu gaat dat allemaal wel redelijk.
Dit is om de dag en ik doe dit op maandag(straks), woensdag en vrijdag..
Nu wil ik ook de twee volgende schema's doen.
100 Pushups
200 situps.
http://hundredpushups.com/
http://www.twohundredsitups.com/
Maar wat zou ik dan op dezelfde dag doen als het hardlopen?
De sit-ups waarmee je je benen niet meer belast of de pushups waarmee je ze wel heeel iets belast.
Ik heb geen idee wat beter is.
Ik weet ook niet wat beter is, maar je hebt er wel voor gezorgd dat ik zojuist beide iPhone apps gedownload heb, en me de komende 6 weken ook op die schema's wil gaan uitleven. Vraag me alleen af of ik het red, want de eerste test was niet echt hoopvolquote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste hardlopers.
Ik ben bezig met de C25K training en nu gaat dat allemaal wel redelijk.
Dit is om de dag en ik doe dit op maandag(straks), woensdag en vrijdag..
Nu wil ik ook de twee volgende schema's doen.
100 Pushups
200 situps.
http://hundredpushups.com/
http://www.twohundredsitups.com/
Maar wat zou ik dan op dezelfde dag doen als het hardlopen?
De sit-ups waarmee je je benen niet meer belast of de pushups waarmee je ze wel heeel iets belast.
Ik heb geen idee wat beter is.
Goedzo chick!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:32 schreef Leinonlein het volgende:
Vandaag les 10 voor de tweede keer gedaan.
Kijk dat is inderdaad een goeie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef Blik het volgende:
Idd leuke trainingen van die sit-ups en push-ups. Na de vakantie ook maar eens mee beginnen.
Ik zou die oefeningen doen op een dag dat je niet hardloopt. Dus 3 dagen hardlopen en 3 dagen push en sit-ups. Push en sit-ups kun je best makkelijk combineren na elkaar. Zie het als je krachttraining. Je moet in ieder geval nooit deze trainingen doen ná het hardlopen. Je bent vaak al opgebrand en hebt weinig energie over om iets explosiefs te doen.
Waarom pas na de vakantie, tenzij je nu op vakantie bent ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef Blik het volgende:
Idd leuke trainingen van die sit-ups en push-ups. Na de vakantie ook maar eens mee beginnen.
Ik zou die oefeningen doen op een dag dat je niet hardloopt. Dus 3 dagen hardlopen en 3 dagen push en sit-ups. Push en sit-ups kun je best makkelijk combineren na elkaar. Zie het als je krachttraining. Je moet in ieder geval nooit deze trainingen doen ná het hardlopen. Je bent vaak al opgebrand en hebt weinig energie over om iets explosiefs te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |