quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
Nope, is ook niet heel erg boeiend om te hebben
mijn xbox is niet eens aangesloten en ik heb al een hele tijd geen gold meer
Nou, wild weet ik niet. Plannen wel. Trouwerij. Gratis zuip en jonko's.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou, wild weet ik niet. Plannen wel. Trouwerij. Gratis zuip en jonko's.
Maastrichts accent is lief en grappig tegelijkertijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef koei het volgende:
Ik ben vorige week nog in Maastricht geweest! Mijn padvinders zaten de mensen van de AH to go op het station uit te lachen omdat ze zo grappig praten daar
Ik heb trouwens teveel gegeten vanavondEindelijk weer eens goed eten zorgt ervoor dat je je grenzen overscheidt...
Herkenbaar... beide dingen trouwens, ook al zaten wij dan in Groenlo...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef koei het volgende:
Ik ben vorige week nog in Maastricht geweest! Mijn padvinders zaten de mensen van de AH to go op het station uit te lachen omdat ze zo grappig praten daar
Ik heb trouwens teveel gegeten vanavondEindelijk weer eens goed eten zorgt ervoor dat je je grenzen overscheidt...
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:10 schreef Gamer_V het volgende:
Wisten jullie dat er drank bestaat met 80% alcohol? Vast wel, hele ontdekking voor mij
Een bus deo is toch juist om het aan te steken? Laatste avond is normaal gesproken het kampvuur uitpissen (voor de mannen dan, als vrouw gaat dat wat lastiger...)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar... beide dingen trouwens, ook al zaten wij dan in Groenlo...![]()
(daar praten ze ook grappig...)
Overigens hebben we het kampvuur op de laatste avond op een geweldige manier uit gemaakt...
Bus deo werkt prima!
Dus je bent Skates bitch?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dus je bent Skates bitch?
[ afbeelding ]
Je moet ook de hele fles in 1x achterover slaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn keel leeft nog. Was wel lekker warm!
kaboemquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
Een bus deo is toch juist om het aan te steken? Laatste avond is normaal gesproken het kampvuur uitpissen (voor de mannen dan, als vrouw gaat dat wat lastiger...)
have funquote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo The Dark Knight in Full HD kijken
Wie ben jijquote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Oh, ik vind hem kut.
Ik bedoel, what the hell, check die diagonale streep!
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:04 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Oh, sorry ik ben Tweaker_5502. Hai
waar gaat de wereldreis heen?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:00 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer uit mijn coma ontwaaktDacht dat ik mn trein alweer gemist had, maar hoef pas om 12:51 de trein te hebben ipv 11
Poit, ik moet in Gouda overstappen, dus tot straks!
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef lkb9000 het volgende:
Als de overstap in gouda is moet de eindbestemming wel de hel zijn
Ik hoef er gelukkig maar een paar minuutjes door te brengen, en ik heb iemand bij me om me te beschermen! Maar ik ga daarna door naar Utrecht om daar bier te drinken en spareribs te eten! Net als volgende weekquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef lkb9000 het volgende:
Als de overstap in gouda is moet de eindbestemming wel de hel zijn
klinkt goed, vanwaar dequote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik hoef er gelukkig maar een paar minuutjes door te brengen, en ik heb iemand bij me om me te beschermen! Maar ik ga daarna door naar Utrecht om daar bier te drinken en spareribs te eten! Net als volgende week
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan jij wel tellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Ed is met een hoofdletter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik volgende week precies hetzelfde ga doen maar dan met net iets andere mensen (en een paar dezelfde mensen...)quote:
Have fun!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week precies hetzelfde ga doen maar dan met net iets andere mensen (en een paar dezelfde mensen...)
Maar goed, ik ga richting tram!
quote:
Is het echt zo leuk?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
Eindelijk op het schiplekker aan het varen en het stormt hier buiten
Geduld en Edwin gaat niet samen. Het leek me wel leuk, maar ik vind het nog steeds te langzaam spelenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, wel erg moeilijk soms en je moet wel geduld hebben.
Post der koningen.quote:
Als je er eenmaal opstaat kom je er nooit meer afquote:Op zondag 19 juli 2009 10:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Broertje! Waarom sta jij in deze fanlijst? http://dgvf.come2me.nl/808451/Fanlist
Ook, maar ik bedoelde meer de point&click adventure...quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook, maar ik bedoelde meer de point&click adventure...
jajajaja, ik ga straks nog wel een Xbox360 kopen....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
jajajaja, ik ga straks nog wel een Xbox360 kopen....
mja, ik denk dat het een Xbox360 wordt.quote:
HD is must.. Enige games waarvoor ik een 360 zou kopen zijn Arcade games.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:32 schreef Fallen het volgende:
Ja, dat is wel een puntje ja. De Arcade is leuk, maar een HDD is wel handig. Nouja, ik zie wel... voorlopig heb ik toch even geen geld "over" voor dit soort acties.
De aanbieding was wel tof inderdaad... helaas, nu echt geen geld.
En van mij krijgt ie dan Dead Rising.quote:
Wat zijn we lief allemaalquote:Op zondag 19 juli 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En van mij krijgt ie dan Dead Rising.
Ik zou ook even het V&A forum in de gaten houden, staan vaak mooie prijsjes tussen voor een console met accessoires.
Tenzij het een retro console is..quote:Op zondag 19 juli 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
2e hands zou ik nooit een console kopen eigenlijk
Bij de 360 wel gedaan want die ging toch zo vaak stuk dat dat ook niet veel zeiquote:Op zondag 19 juli 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
2e hands zou ik nooit een console kopen eigenlijk
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de mediamarkt een mooie aanbieding heeft voor een atari
quote:
you guys...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En van mij krijgt ie dan Dead Rising.
Ik zou ook even het V&A forum in de gaten houden, staan vaak mooie prijsjes tussen voor een console met accessoires.
Ik heb ook maar 5 uren geslapen, maar ben wel ontzettend fit. Hele huis schoongemaakt, koelkasten ( 4 in totaal ) schoongemaakt.quote:
bitchquote:
Echt een tof nummer.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef Poit het volgende:
Alle duiven op de dam van gert en hermien
Ontopic graagquote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]die is briljant
Die zat in zo'n reclame met meer van die muziek
Visite visiiite een huis vol visiiite!
Koffie koffie lekker bakkie koffie, jongens, wie lust er een mok
Check Emar een RIDER zijn dan!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Had em ook al gezien jaToch vraag je je af waarom die moeder niet ingrijpt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:16 schreef Fallen het volgende:
mja, ik kon niet meer inhouden... en dan is 9,- leuker dan 180,-
Hoeveel uur?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog steeds verslingerd aan prototype?
Prototype is super vetquote:Op zondag 19 juli 2009 17:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog steeds verslingerd aan prototype?
Alex Mercer is gruwelijk iddquote:Op zondag 19 juli 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Net ook begonnen aan prototype, its awesome! Van infamous heb ik alleen de demo gespeeld maar wat een schijtshit is dat zeg, met zn schokjesalex mercer ramt die gast echt helemaal kapot!
Gruwlijkquote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
M'n filmpje gaat GRUWELIJK vet worden.
Lennart, beter upload je ook wat footage
I don't care, wist ik vantevorenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Prototype is erg vet, alleen jammer dat de verhaallijn zoooooo dun is.
Verhaallijn boeit niet zo veel bij prototype, de actie is gewoon super vetquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Prototype is erg vet, alleen jammer dat de verhaallijn zoooooo dun is.
Helemaal waarquote:Op zondag 19 juli 2009 19:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Verhaallijn boeit niet zo veel bij prototype, de actie is gewoon super vet
Die hebben wij ookquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Komt goed! Ik had vroeger een spongebob tosti ijzer
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helemaal waar
Maargoed ik heb de game uitgespeeld en pak hem ook niet meer zo snel op denk ik. Ben nu constant battlefield aan het spelenEn ik twijfel er nog aan om tour de france te kopen. In feite is het gewoon alleen de 3D-races van pro cycling manager 2009... maar aangezien mijn pc die races niet trekt en ik daar alleen maar races simuleer is et toch wel een optie
Wielrennen en PCM zijn gewoon tofquote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]dude
Anders ga je treinen spotten of postzegels verzamelen
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:15 schreef Rossdale het volgende:
Is er niet ergens een stream waar ik oude afleveringen van QI kan kijken ofzo? Geen zin om allemaal downloads op te zoeken namelijk
Hmm nee daar niet. Maar die site kende ik nog niet en daar staan genoeg toffe dingen op zie ikquote:
omg... ik word oudquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Komt goed! Ik had vroeger een spongebob tosti ijzer
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dude, vroeger alsin toen ik 20 was, voor de lol. Ik ben niet met die shit opgegroeid ofzo
Toen ik 20 was waste we af met een gele spons en was het geen held...quote:
Wie wast er nou af op die leeftijdquote:Op zondag 19 juli 2009 20:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen ik 20 was waste we af met een gele spons en was het geen held...
Staan echt veel leuke dingen op. Eindelijk weer een bij met de leuke seriesquote:Op zondag 19 juli 2009 20:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm nee daar niet. Maar die site kende ik nog niet en daar staan genoeg toffe dingen op zie ik
Thanks
heej, mijn dinnetje is 2 jaar jonger en 15cm korter dan mij, dus dinnetje mag bestquote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef lkb9000 het volgende:
Ik dacht dat je je oud voelde tain, dan hoor je geen 'dinnetje' te zeggen
wat doe jij toch altijd met die NS treinen Koeiquote:Op zondag 19 juli 2009 21:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis vanuit Utrecht na een omrit van 1,5 uur ipv de 45 minuten die het normaal duurtNS
Let er maar niet opquote:Op zondag 19 juli 2009 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nee
quote:
dat is me werkquote:
Ik kon me helemaal niets herinneren, ik heb dan ook een vreselijk geheugenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:09 schreef Fallen het volgende:
Monkey Island... klaar!
Tof om alles helemaal opgepoetst te spelen... met voice.
Sommige dingen was nog even goed nadenken, maar het merendeel wist ik eigenlijk allemaal nog wel...
Beter ga je weer Skate2 spelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kon me helemaal niets herinneren, ik heb dan ook een vreselijk geheugenmaar dat maakte het alleen maar leuker voor me
Die stemmen vond ik echt geweldig gedaan en de stijl was ook prachtig. Waardige remake!
Idd, eigenlijk moeten we er gewoon een slot op gooien en ff opnieuw beginnen. Dit kan gewoon niet zo.quote:
Nog 49 posts. Is te doen voor middernacht.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk moeten we er gewoon een slot op gooien en ff opnieuw beginnen. Dit kan gewoon niet zo.
word dit de nieuwe stijlquote:
Omdat al heb je 3 miljard post per jaar hier, het levert je nog geen brood opquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Omdat al heb je 3 miljard post per jaar hier, het levert je nog geen brood op
not again....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog 49 posts. Is te doen voor middernacht.
ik plaag je maar een beetjequote:
nou............ weet je dat zeker?!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ik heb er gelukkig maar een flink stuk minder per dag, ben niet zo'n enorme nerd!
"aantal posts: 11547 (gemiddeld 4 per dag)"quote:
damn... you got me!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
"aantal posts: 11547 (gemiddeld 4 per dag)"
en ik kom niet van zomerkamp terug om even te kunnen FOK!ken!
Lennart!!quote:
Deel 4. Morgen het einde van deel 5 nog even kijken en dan van de week naar deel 6 in de bios!quote:
The koei is back in town!!! tundunduun gitaarsolo.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:33 schreef koei het volgende:
[..]
Deel 4. Morgen het einde van deel 5 nog even kijken en dan van de week naar deel 6 in de bios!
Poitjequote:Op maandag 20 juli 2009 01:35 schreef Poit het volgende:
[..]
The koei is back in town!!! tundunduun gitaarsolo.
Heb je wel gemist hoor die volle week.. Was er letterlijk ziek van!! En Lennart ook!!quote:
Ja!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:34 schreef Poit het volgende:
Is dat zo leuk dan??
Ben E01S01 aan het downloaden
Klopt! Je wilt niet weten wat onze wc's te verduren hebben gekregen vanwege jou koei!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je wel gemist hoor die volle week.. Was er letterlijk ziek van!! En Lennart ook!!
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:39 schreef koei het volgende:
Aww... En nou was er niemand om jullie warme melk te komen brengen natuurlijk...
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt! Je wilt niet weten wat onze wc's te verduren hebben gekregen vanwege jou koei!
Heel niet! Tost'is horen in de man!quote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef Lyzio het volgende:
HAHA!
Tosti's horen inderdaad in de pan Edje
Mn medeleiding heeft vandeweek geprobeert Tosti's te maken in een klein pannetje op een gasbrander. De zwarte afdruk van de boterham gaat er waarschijnlijk nooit meer af en de tosti was niet echt smakelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 01:45 schreef Lyzio het volgende:
HAHA!
Tosti's horen inderdaad in de pan Edje
Dat zijn wel essentiële onderdelen die je mist danquote:Op maandag 20 juli 2009 01:52 schreef koei het volgende:
Dat is een heel goed plan Lyzio, ware het niet dat we geen sligro, diepvries, magnetron of goede pan in de buurt haddenAlleen oud brood, kaas, salami en een campingkooksetje
Waren die blikken 31 jaar oud dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:57 schreef koei het volgende:
Dat hebben we drie jaar geleden gedaan (van die legerblikken die 30 jaar goed blijven) en daarna is iedereen behalve ik en mijn medeleiding ziek geworden dat kampDit jaar hebben we dus ipv het standaard blikvoer vers gebakken broodjes hamburger gegeten op dag 1, daarvan is niemand ziek geworden!
Sorry Poit, ik dacht er te laat aan om een foto van mijn broodje hamburger door te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |