quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
Nope, is ook niet heel erg boeiend om te hebben
mijn xbox is niet eens aangesloten en ik heb al een hele tijd geen gold meer
Nou, wild weet ik niet. Plannen wel. Trouwerij. Gratis zuip en jonko's.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou, wild weet ik niet. Plannen wel. Trouwerij. Gratis zuip en jonko's.
Maastrichts accent is lief en grappig tegelijkertijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef koei het volgende:
Ik ben vorige week nog in Maastricht geweest! Mijn padvinders zaten de mensen van de AH to go op het station uit te lachen omdat ze zo grappig praten daar
Ik heb trouwens teveel gegeten vanavondEindelijk weer eens goed eten zorgt ervoor dat je je grenzen overscheidt...
Herkenbaar... beide dingen trouwens, ook al zaten wij dan in Groenlo...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:42 schreef koei het volgende:
Ik ben vorige week nog in Maastricht geweest! Mijn padvinders zaten de mensen van de AH to go op het station uit te lachen omdat ze zo grappig praten daar
Ik heb trouwens teveel gegeten vanavondEindelijk weer eens goed eten zorgt ervoor dat je je grenzen overscheidt...
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:10 schreef Gamer_V het volgende:
Wisten jullie dat er drank bestaat met 80% alcohol? Vast wel, hele ontdekking voor mij
Een bus deo is toch juist om het aan te steken? Laatste avond is normaal gesproken het kampvuur uitpissen (voor de mannen dan, als vrouw gaat dat wat lastiger...)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar... beide dingen trouwens, ook al zaten wij dan in Groenlo...![]()
(daar praten ze ook grappig...)
Overigens hebben we het kampvuur op de laatste avond op een geweldige manier uit gemaakt...
Bus deo werkt prima!
Dus je bent Skates bitch?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dus je bent Skates bitch?
[ afbeelding ]
Je moet ook de hele fles in 1x achterover slaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn keel leeft nog. Was wel lekker warm!
kaboemquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
Een bus deo is toch juist om het aan te steken? Laatste avond is normaal gesproken het kampvuur uitpissen (voor de mannen dan, als vrouw gaat dat wat lastiger...)
have funquote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo The Dark Knight in Full HD kijken
Wie ben jijquote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Oh, ik vind hem kut.
Ik bedoel, what the hell, check die diagonale streep!
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:04 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Oh, sorry ik ben Tweaker_5502. Hai
waar gaat de wereldreis heen?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:00 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer uit mijn coma ontwaaktDacht dat ik mn trein alweer gemist had, maar hoef pas om 12:51 de trein te hebben ipv 11
Poit, ik moet in Gouda overstappen, dus tot straks!
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef lkb9000 het volgende:
Als de overstap in gouda is moet de eindbestemming wel de hel zijn
Ik hoef er gelukkig maar een paar minuutjes door te brengen, en ik heb iemand bij me om me te beschermen! Maar ik ga daarna door naar Utrecht om daar bier te drinken en spareribs te eten! Net als volgende weekquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef lkb9000 het volgende:
Als de overstap in gouda is moet de eindbestemming wel de hel zijn
klinkt goed, vanwaar dequote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik hoef er gelukkig maar een paar minuutjes door te brengen, en ik heb iemand bij me om me te beschermen! Maar ik ga daarna door naar Utrecht om daar bier te drinken en spareribs te eten! Net als volgende week
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan jij wel tellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Ed is met een hoofdletter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik volgende week precies hetzelfde ga doen maar dan met net iets andere mensen (en een paar dezelfde mensen...)quote:
Have fun!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef koei het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week precies hetzelfde ga doen maar dan met net iets andere mensen (en een paar dezelfde mensen...)
Maar goed, ik ga richting tram!
quote:
Is het echt zo leuk?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
Eindelijk op het schiplekker aan het varen en het stormt hier buiten
Geduld en Edwin gaat niet samen. Het leek me wel leuk, maar ik vind het nog steeds te langzaam spelenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, wel erg moeilijk soms en je moet wel geduld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |