quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Zaandam1978 het volgende:
Ik bevind mij in een erg moeilijke situatie. 3,5 jaar geleden heb ik een prachtvrouw ontmoet nadat ik zelf door een diep dal was gegaan. Ik heb (door toedoen van anderen) veel schulden gehad en was zo blij toen ik er eindelijk na hard werken (en op een houtje bijten in de schuldsanering) vanaf was.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef Zaandam1978 het volgende:
Toen leerde ik haar kennen en heb haar ook altijd verteld van mijn situatie. Niets aan de hand dus tot.... 2 weken geleden. Toen kwam dus naar voren dat ze heel veel schulden heeft (50.000 euro en daarboven zou nog 40000 euro komen als ze haar huis nu zou verkopen). Ik schrok hier enorm van.... Uiteraard kreeg ik te horen dat ze ze zich hiervoor schaamde en dat ze het daarom in die 3,5 jaar nooit verteld.
Zulke mensen hebben geen hersens.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:35 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die gaan lenen en daardoor nog diepere schulden krijgen![]()
Omdat ik dit soort mongolen wil bashen en dat mag vast niet in R&P.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:33 schreef vosss het volgende:
En waarom kon dit topic niet in dat andere?
Ik zou zeggen schijt aan Re en gewoon doen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort mongolen wil bashen en dat mag vast niet in R&P.
Ik durf niet zoveel omdat ik de harde hand van BoWa gewend ben..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou zeggen schijt aan Re en gewoon doen!
oneens, soms kun je niet anders dan schulden maken, en soms kun je er niets aan doen, maar meestal ligt het probleem bij jezelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:37 schreef Meddo het volgende:
omgomg, mensen die schulden hebben gehad zouden niet eens mogen lenen
Sowieso is schijt aan Re hebben altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou zeggen schijt aan Re en gewoon doen!
Ja maar het kwam allemaal door mijn exquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Zaandam1978 het volgende: Partner blijkt flinke schulden te hebben :-(
Ze heeft bij kunnen lenen omdat de bank haar niet genoeg tegen haarzelf beschermde... daar ben ik ook boos over
Over dat soort situaties heb ik het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Metro2005 het volgende:
Soms komen mensen ook buiten hun schuld om in de problemen, vergeet dat niet. Het dak van je huis waait weg en de verzekering geeft niet thuis bv of je vrouw gaat ervandoor met een ander maar jij mag nog wel leuk de allimentatie van je kind ophoesten etc.
quote:
Zo had ik eens een wiskundelerares die met haar katten in bad ging.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Lui die door ' hun ex' in de schulden komen zijn vaak dezelfde types die zeggen:
' als je de mensen leert kennen ga je van de dieren houden'
De studiebeurs wordt uiteindelijk een gift als je daar op doeltquote:
Om ze te verzuipen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo had ik eens een wiskundelerares die met haar katten in bad ging.
Had ze gouden oorringen en een tijger legging ? Rookte ze 2 pakjes sigaretten per dag? Had ze 5 exen? Verkondigde ze aan iedereen nooit meer een man te nemen . .totdat ze weer een loser met matje oppikte in een bar, met wie ze na 3 dagen wilde trouwen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo had ik eens een wiskundelerares die met haar katten in bad ging.
Dat lijkt mij wel ja. Snap ook nooit dat mensen uberhaupt niet weten wat er elke maand inkomt en uitgaat. Dat weet je toch!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Over dat soort situaties heb ik het niet.
Ik heb het over mensen die zomaar' schulden hebben door 'hun ex' . Als je vriend je langzaam in de schulden werkt, dat heb je toch in de gaten?
Om ze te reinigen, dacht ik zoquote:
Nee, ze was wel dik, niet modieus en ging met cruises voor vrijgezellen mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Had ze gouden oorringen en een tijger legging ? Rookte ze 2 pakjes sigaretten per dag? Had ze 5 exen? Verkondigde ze aan iedereen nooit meer een man te nemen . .totdat ze weer een loser met matje oppikte in een bar, met wie ze na 3 dagen wilde trouwen?
" sociaal zwakkeren'
Meestal zijn het mensen die van alles willen kopen maar daar eigenlijk geen geld voor hebben. De iets slimmere mens doet dan de aankopen niet of neemt genoegen met een andere levensstijl. Echter lopen er helaas zat mensen rond die daar schijt aan hebben en dus lekker gaan lenen en vervolgens zielig gaan mekkeren hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren. Ik weet af en toe niet wat in die programma's op tv zie. Zie je daar mannen staan janken omdat ze niet meer weten hoe het moet. Gooi meteen ook even je eigenwaarde samen met je schulden op tvquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja. Snap ook nooit dat mensen uberhaupt niet weten wat er elke maand inkomt en uitgaat. Dat weet je toch!
En Nederland zou Nederland ook niet zijn als er niet een schuldsanering regering was waarbij die zielige mensen na 3 jaar hun schulden worden kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:13 schreef Samson het volgende:
Echter lopen er helaas zat mensen rond die daar schijt aan hebben en dus lekker gaan lenen en vervolgens zielig gaan mekkeren hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren. Ik weet af en toe niet wat in die programma's op tv zie. Zie je daar mannen staan janken omdat ze niet meer weten hoe het moet. Gooi meteen ook even je eigenwaarde samen met je schulden op tv
Dat is idd nog het ergste, dat kwijtschelden van die schulden. Dat zou per direct wel eens veranderd mogen worden. Ik vind dat je de consequenties maar te nemen hebt van je eigen daden..... en zo worden idd de schuldeisers met de nadelige gevolgen van het gedrag van anderen opgezadeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En Nederland zou Nederland ook niet zijn als er niet een schuldsanering regering was waarbij die zielige mensen na 3 jaar hun schulden worden kwijtgescholden.![]()
De schuldeisers kunnen fluiten naar hun geld.
Hier ook niet. Als dat de insteek van je topic is zit je in KLB verkeerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort mongolen wil bashen en dat mag vast niet in R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |