Lieve scrub_nurse, als ze dat niet beseft was er ook geen schaamte en had ze dat waarschijnlijk al eerder verteld. Heeft ze die schaamte wel dan beseft ze donders goed wat het probleem is. Het is een van de twee, niet een of/of situatie. Als het een en/en situatie zou zijn dan mankeert er ook iets psychisch aan dat meisje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef scrub_nurse het volgende:
ze beseft nog niet hoe erg haar probleem is geloof ik, want ze komt iedere maand rond, ze wordt r huis niet uitgezet, ook al is het niet haar eigen geld, dan is het moeilijk om die situatie op te geven en via schuldhulp nog maar van erg weinig geld rond te moeten komen gedurende 3 jaar
Maar geloof je die smoes? Ik vind het nogal een clichematige uitspraak. Dingen niet zeggen uit angst dat de ander hem/haar niet verlaat. Dan zegt ze in feite ook dat jij niet van haar houd om wie ze is maar dat ze zich gedraagt zoals van haar verwacht wordt. In wat voor schijnwereld leef je dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Zaandam1978 het volgende:
Zij heeft letterlijk gezegd dat ze dat niet wilde vertellen uit angst dat ik haar zou verlate...
hoezo te klein? Is het 1 kamer?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Zaandam1978 het volgende:
Zij heeft letterlijk gezegd dat ze dat niet wilde vertellen uit angst dat ik haar zou verlate... We hebben het hier over de beginperiode... En de schulden zijn geen studieschulden. Kijk er staat nu 50 maar ik verwacht niet dat het huis met 30-40k in waarde gaat stijgen de komende jaren. Dat zou meer dan 20% waardevermeerdering zijn... Het huis is te klein om samen in te wonen.
Ach, ik heb jarenlang tegen mezelf gelogen wat betreft mijn schulden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er hoeft niets mis te zijn met haar als persoon, behalve dat ze gewoon een volslagen noob is op het gebied van financien.
Wat er wel mis is, is dat ze het 3,5 jaar verborgen heeft gehouden. Dat zou mij veel meer zorgen baren.
Ja. Ik dacht ook, ooh, arme luitjes, bijstandsniveau enzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe hoog je vaste lasten zijn, maar met 4200 netto zou je zo'n schuld (die 50.000) toch behoorlijk snel moeten kunnen afbetalen. Dat zou toch niet veel langer dan een jaar of 3-4 te hoeven duren lijkt mij. En dan hoef je nog niet eens zo heel zuinig te gaan leven.
HELEMAAL mee eensquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
Jullie wonen niet samen, houd dit zo. Laat haar eerst zien dat ze er echt ZELF uit wil komen en hier ook moeite voor doet. Je kan haar emotioneel bijstaan maar ga niet samenwonen of schulden samen aflossen ofzo.
Je kan ook bv als jullie gaan uit eten, het dan betalen en dr afentoe eens iets leuks kopen (kleren ofzo) en dr zo toch wel wat helpen, maar niet letterlijk dingen aflossen.
Zo kan zij bewijzen dat ze t zelf kan en wil en kunnen jullie daarna ook op een veel gezondere en sterkere manier samen verder gaan.
Dit dus, ze is gewoon een bitch om zulke info achter te houden... voor 3.5 jaar nogwel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gelijk bij haar weggaan. En zeker niet trouwen want dan zit je er voor je rest van je leven aan vast. Haar en HAAR schulden.
DOE HET NIET.
Niks negatiefs over TS, maar met zo'n instelling is het inderdaad niet zo raar om diep in de schulden te raken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Zaandam1978 het volgende:
Het huis is te klein om samen in te wonen.
Die indruk krijg ik ook... Vooral omdat TS zegt: "We verdienen 4200 euro per maand". Het is haar schuld, TS, haar probleem, je gaat toch niet meebetalenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En ze ziet schuldsanering ' niet zitten' kennelijk...ze gokt er dus op dat TS zal gaan meebetalen aan haar schulden. Maar dat lost dus geen bal op, want dan kan ze nog steeds niet met geld omgaan. Uiteindelijk zal TS merken dat ze een manier vindt om dat wat hij aan schuld met haar aflost, op een andere plek weer bij te lenen. Waardoor TS zelf weer in de shit komt.
Rennen TS, heel hard rennen, Ver weg van deze vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |