Het is ook de bedoeling dat we HAH hebben, maar er gaat iedere keer wat mis ofzo, ik weet het niet. [Er is hier btw ook nergens een C1000 te vinden, dus ik vind die dingen toch al onzinnigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vreemd, wij hebben hier nog steeds C 1000 hah. Ook hier heel weinig post, maar omdat je toch vrijwel alle deuren langsmoet (vanwege 't hah) was ik met lopen nauwelijks sneller dan anders.
Wel raar dat ze bij jullie er tijd afhalen op zaterdag als er geen hah is. De looptijden op zaterdag zijn er namelijk al op gebaseerd dat er geen hah is. Maw je zou er juist looptijd bij moeten krijgen als er wel hah is.
Ja daaromquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Was idd geen fluit te doen. Alleen dankzij de HAH moest ik nog wel overal bij langs. Anders had ik hele stukken over kunnen slaan.
Ken je toevallig iemand die bij de post werkt? Dat gaat hier wat makkelijker. De meeste mogen dan direct langskomen (als ze iemand nodig hebben)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Susi het volgende:
Vraagje. Ik zou graag als bijbaan post willen sorteren, maar via de site kan ik niets vinden. Wel enige sites van o.a. Tempoteam, waarbij je dan via TT bijv. bij de TNT kan werken. Is er ook een link waarbij je direct kan solliciteren ? 't Gaat om Utrecht overigens.
Bah, Sjopze, de HAH die niet achter de bundel weg te pakken is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:22 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag wel HAH van TNT zelf dacht ik (Sjopze)
Vandaag rustig qua post ,jammer van de Gamma HAH, waar ik sowieso altijd al een hekel aan heb.... Volgende week Karwei!
Liever niet, maar het is geen moetje of iets. Het is niet om het weer of iets, maar wat ik altijd heb begrepen krijg je de post als bezorger eerst thuis en moet je het vanaf daar rond gaan brengen. Dit zal vrij moeilijk gaan worden, omdat ik maar een klein studentenkamertje heb en dertien hoog woonquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ken je toevallig iemand die bij de post werkt? Dat gaat hier wat makkelijker. De meeste mogen dan direct langskomen (als ze iemand nodig hebben)
Maar je wil alleen post sorteren? Niet wegbrengen?
Je moet gewoon zeggen dat voor vijfen ruim op tijd is. Als je haar weer tegenkomt bezorg je alle post behalve die van haar en dan gooi je die van haar om 1 voor 5 in de bus. Irritante mensen altijd met hun gezever, alsof je zelf nog om 4 uur op straat wil zijn. Bij mij is er altijd 1 geïrriteerd omdat ik weiger de post te bezorgen als die idioot grote en agressieve honden bij het hek van 2 meter staan en er woest blaffend een halve meter boven uit springen. (zelfs hun eigen buurvrouw is doodsbang voor die beesten)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef CHEVHB het volgende:
Toen straks zo'n vrouwke, die me echt al 5 minuten lang op me vingers aan het kijken was. Als ik ERGENS niet tegen kan is het dat wel.. dus ik geef zo de post aan der met nog heel lief alstublieft erachter aan.. nee was niet goed.. toen was het ' Dat werd tijd he het is al 4 uur' .. Sorry mevrouw, ik moest nog een andere wijk lopen van te voren.. daarom duurde het wat langer.. nee knikkend liep ze weg en toen draaide ze zich om en vroeg of ik het al lang deed, of zo'n vakantie werker was.. dus ik zo nee nee, ik werk ook op Zaterdag maar nu in de vakantie bijna heel de week..
Zegt ze dat beter oudere mensen dit kunnen doen, want die bezorgen altijd op tijd..
Die krijgt geen post meer van mij..
Ik krijg ook regelmatig klachten van wat ben je laat, meestal zijn dat de bejaarden bij wie de dag breekt als je de post bezorgd. Wachtend achter hun geraniums totdat de post bezorgd wordt. Valt me trouwens op dat ik de meeste HAH kwijt ben als ik een bejaardenflat heb gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef CHEVHB het volgende:
Toen straks zo'n vrouwke, die me echt al 5 minuten lang op me vingers aan het kijken was. Als ik ERGENS niet tegen kan is het dat wel.. dus ik geef zo de post aan der met nog heel lief alstublieft erachter aan.. nee was niet goed.. toen was het ' Dat werd tijd he het is al 4 uur' .. Sorry mevrouw, ik moest nog een andere wijk lopen van te voren.. daarom duurde het wat langer.. nee knikkend liep ze weg en toen draaide ze zich om en vroeg of ik het al lang deed, of zo'n vakantie werker was.. dus ik zo nee nee, ik werk ook op Zaterdag maar nu in de vakantie bijna heel de week..
Zegt ze dat beter oudere mensen dit kunnen doen, want die bezorgen altijd op tijd..
Die krijgt geen post meer van mij..
Lekkere collega's heb je dan, bij ons helpt iedereen elkaar gewoon af en wordt er indien mogelijk rekening met elkaar gehouden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef Karammel het volgende:
Bij mij zijn ze juist altijd blij dat ik zo vroeg ben. De vaste bezorger heeft 3 adresjes in de wijk waar hij op de koffie gaat terwijl ik daar niet op zit te wachten. Wel is het een hels karwei om een tweede wijk er vast bij te krijgen. Iedereen boven mij heeft een andere agenda en als de één me noteert voor een tweede wijk weet de ander weer van niks.
Nu krijg ik steeds net voordat ik weg wil gaan voor mij eerste wijk de vraag of ik toch nog een tweede wijk wil lopen. Dat terwijl me de dag ervoor verteld werd dat het écht niet zou kunnen. Klopt van geen kant die TNT organisatie.
Ben ik trouwens de enige die niet stipt om half 8 aanwezig is, omdat ik het vertik een half uur tot een uur op de blauwe bakken te wachten? Zonde van mijn tijd.
En maandagpost is al helemaal een ramp. 4 wijkjes lopen is geen probleem, maar ik kan er echt niet tegen als ik nergens met het sorteren terecht kan omdat iedereen 4 kasten snel ingooit om vervolgens op het dooie gemakje 4 kasten tegelijk te gaan sorteren.
Ik sta op zaterdagen altijd om 7:30 gepland om te beginnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef Karammel het volgende:
Bij mij zijn ze juist altijd blij dat ik zo vroeg ben. De vaste bezorger heeft 3 adresjes in de wijk waar hij op de koffie gaat terwijl ik daar niet op zit te wachten. Wel is het een hels karwei om een tweede wijk er vast bij te krijgen. Iedereen boven mij heeft een andere agenda en als de één me noteert voor een tweede wijk weet de ander weer van niks.
Nu krijg ik steeds net voordat ik weg wil gaan voor mij eerste wijk de vraag of ik toch nog een tweede wijk wil lopen. Dat terwijl me de dag ervoor verteld werd dat het écht niet zou kunnen. Klopt van geen kant die TNT organisatie.
Ben ik trouwens de enige die niet stipt om half 8 aanwezig is, omdat ik het vertik een half uur tot een uur op de blauwe bakken te wachten? Zonde van mijn tijd.
En maandagpost is al helemaal een ramp. 4 wijkjes lopen is geen probleem, maar ik kan er echt niet tegen als ik nergens met het sorteren terecht kan omdat iedereen 4 kasten snel ingooit om vervolgens op het dooie gemakje 4 kasten tegelijk te gaan sorteren.
Goed zo, jongen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kreeg dat vakantiegedoe vanmiddag bij de bank te horen, omdat ik een keer niet de ezelsoren van de briefjes recht gemaakt had. Normaal deden alle andere collega's dat wel zei meneer.Doe wat voor je geld zeg... de automaat telt het al voor je dus rechtvouwen doet ie zelf maar.
Altijd leuk als je met 500 euro in tientjes aankomt![]()
kan trouwens na mijn "vakantieperiode" vast aan blijven, ze zijn erg tevreden met me
Dat mag ook niet. Wijs de schuldige collega('s) erop dat jij door zijn manier van werken, en dat jij daardoor moet wachten voor je bij de kast kan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef Karammel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |