Hahaquote:Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Vlindur het volgende:
Freecell, sta je altijd bij die plant?Mooi bolletje hoor
Hehehe nu pas?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Whaaahh het-is-mij ik zie nu pas dat jij het bentZelfs zonder gezicht kwam je me al bekend voor hihi.
Maaruhh mooi buikje hoor, daar gaat het om he
Zoveel nieuwe namen voor me hier, dat hou ik niet bij hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe nu pas?
Dacht dat je dat al wel wist haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top dat verlof! ik vermaak me wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
37w3d
[ afbeelding ]
ennehhahahahaha Geweldige foto! Mooie buik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top dat verlof! ik vermaak me wel![]()
Geniet van je verlof voor je het weet is het voorbij, ik heb nog maar 4 weken
Tijd vliegt!!
Ja eindelijk! en vooral als je voorgaande foto's ook hebt gezien is het verschil wel duidelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
Je begint het nu echt al te zien, BJ! Vooral op de blote-buiken-foto!![]()
Mooie buik en leuk hoofd!
thnxquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
Huup! Mooie buik!![]()
Ben je nou zoveel gegroeid sinds je laatste foto?
dat vraagt natuurlijk om foto's van die van jou!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef Tan het volgende:
Mooie buik huup, vind 'm zo van de zijkant heel bescheiden, maar van de voorkant best heel imposantDraag je meer rond of zo?
BJ, ik vind het echt een enorm verschil met mijn buikmaar niettemin wel leuk zo'n klein bolletje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef Tan het volgende:
Mooie buik huup, vind 'm zo van de zijkant heel bescheiden, maar van de voorkant best heel imposantDraag je meer rond of zo?
BJ, ik vind het echt een enorm verschil met mijn buikmaar niettemin wel leuk zo'n klein bolletje.
Ik zie het bij BJ niet, maar hier welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, ben je nu op je heupen ook ronder aan het worden? (echt niet vervelend bedoeldt hoor)
Ja ze ligt helemaal ingedaald, met haar koppie bij de bmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:01 schreef huuphuup het volgende:
Mooi Duchess![]()
gezakt ook al lijkt wel toch?
Ik ben jou vergetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo sorbo, ook mooi! en idd je straalt zo mooi!
Ja, jeetje. Je koopt een duo wagen en je hebt 1 kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
En vorige week ging ik een duo wagen kopen via MP en die vrouw: ah, en je bent ook zwanger zie ik!
En die had me nog nooit eerder gezienEcht bizar allemaal.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, jeetje. Je koopt een duo wagen en je hebt 1 kind. Heel bizar
.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:47 schreef Poppejans het volgende:
Aoraki, zo is mijn buik volgens mij als ik niet zwanger ben, jeetje wat ben jij bescheiden zwanger!
Of misschien komt de groei explosie nog, maar wel lekker hoor niet zo'n mega toeter
psst dat was Incantrix! Ik heb wel een kat overigens hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, je buikje is mooi rond en die met de kat is helemaal hilarisch.
Nouja, ik weet niet of je wel eens in de spiegel hebt gekeken, obvious genoeg hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]Ik had haar niet gemeld dat ik één kind had, had hem niet bij me en had voor de telefoon al gezegd dat het voor mijn oppas-uks was
Maakt het net even iets anders
Ik moest heel hard lachen om je, dan was het inderdaad wel heel obvious geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |